God lørdag morgen!

Re: God lørdag morgen!

God lørdag! Nå er det tjue minutter til Skottland-Norge starter. Synes det hadde vært utrolig morsomt om Norge i hvert fall kunne være med helt inn i denne gruppen og da ville minimum ett poeng mot Skottland være bra. Veldig usikker på laget, men vi har slått Skottland før på Hampden Park... Heia Norge!:nor

Opplegget var bra, masse god mat og drikke, MEN:

Inngang: 2500stk i kø fra 1700 til 1830 i regnvær, inngang delt inn i sluser alfabetisk A-F G-K osv.. tok lang tid, og til slutt sa ryktene at de slapp in rubbel og bit.

Maten bestod av kylling, poteter, grønnsaker, sopp og evt tunfisk. Velkomstdrikk ifa. hvitvin, 2 gratis bonger ved inngang ellers kjøp for 40kr. Salg av Carlsberg, rødvin, hvitvin og smirnoff ice (+ Pepsi).

Alt i alt, en fuktig kveld for mange.. dog veldig hyggelig! :nor

Okey ... når ble maten servert?
Er fortsatt på jobb og må hjem og dusje/skifte først, så er der tidligst 19:00..?

, men vi har slått Skottland før på Hampden Park... Heia Norge!:nor

.. og boer gjoere det i dag ogsaa ... dette ser bra ut, men noen MAA finne nettmaskene!

Bortskjemt denne uka, med Skottland-Norge paa GOL idag og Norge-Nederland paa Fox onsdag.

Jeg har prøvd å forklare jenten hva en "gris" på flysprog er - så nå fikk jeg en melding, etter at hun hadde fløyet SAS Norge CPH-OSL, om at den var operated av en gris. Kan vel ikke annet enn å tro henne. :D

EDIT: Så var det jo om det faktisk var en gris - noen som vil sjekke hva SK1458 ble fløyet med i dag?

Last edited:

Nå, det burde vel gi hennes fem poeng.

Efter gårsdagen hurtige, dog fuktige bytur kjører jeg en hvit lørdag med rydding av leiligheten... Det er ihvertfall planen.

Back