God lørdag morgen

Madman

ScanFlyer Gold
God lørdag morgen

God morgen fra OSL.

Nok en helg med jobbing...
Begynner å merke på kroppen at det har blitt en del ekstra jobbing i sommer. Men nå er det heldigvis snart roligere tider her. Arbeidsdagen har vart i over en time, og vi tre som sitter her på kontoret har vel snart tømt den første kaffekanna... Så da må trakteren få gjøre sitt igjen snart.

Ha en flott lørdag forumister. :)

Re: God lørdag morgen

Glad morgen... Nå skal jeg pusse på kveldens tale, vente på at "kokka" kommer og så blir det sikkert en hektisk innspurt før huset fylles i ettermiddag. Ha en bedre lørdag...

Hilsen fra TOS. 3 stk morgen WF sendt avgårde lastet med post og litt pax. Nå venter kaffen før neste avgang til Bodø international

Hei og hå! Jeg er tilbake i Stavanger etter tolv dager på biltur. Var blant annet innom Sverige og kjøpte øl og jammen har jeg ikke blitt forlovet i løpet av sommeren også. Hurra! I dag venter et bryllupsmarathon. Skal i to vielser (heldigvis i samme kirke) og deretter skal jeg i to forskjellige bryllupsfester. Det kan bli interessant. I morgen eller mandag stikker jeg på hytta i en uke. Der blir det nok litt helispotting om ikke annet. Muligens jeg tar en tur bort til flyplassen også...

Skyet i Alpharetta, men regner med at det snart blaaser over. Behagelig temperatur, i gaar kveld var det faktisk fint aa sitte ute ved utepeisen med en liten brun en - noget uvanlig paa denne tiden av aaret.

Lite som skjer idag, men maa ut og handle skoleutstyr til guttungen. Mandag er foerste dag paa Middle School.

God morgen fra Chicago. Her er det ogsaa behagelig kjoelig paa morran, ingen fuktighet.

I dag skal vi paa konsert paa Ravinia med et band jeg aldri har hoert om.... Redd for det blir en tur i nybilen ogsaa

God morgen fra Canada, i dag forlater jeg hotellet og teorien. Hushjelpen har, som tidligere omtalt, vært pliktoppfyllende og dyttet inn nye remedier på badet hver dag, selv om jeg på langt nær har brukt opp den tildelte kvote såpestykker og shampoflasker. Det ble en ganske god samling etter hvert, har sjelden sett p på maken til pushing av såpe.

Her skinner solen igjen, så det blir nok en kaffe på bryggekanten på vei til flyplassen. Nå skal jeg forøvrig gjøre noe jeg aldri har gjort - gå til flyplassen (fra et downtown hotel), for så å ta båt til terminalen!

Attachments

• Dsc_4888.jpg
    Dsc_4888.jpg
    27.1 KB · Views: 107

God ettermiddag fra Farmen. Endelig en liten kaffepause.
Dagen går med til kroppsabeide i form av full drift med vedmaskinen.
Fikk en driftsstans i går ved at dieselpumpa på gammeltraktoren sa takk for seg. Ringte et firma som heter Økonomideler ca kl 14, fikk bestilt ny , med EkspressPost over natt, og jammen kom den ikke med landpostbudet kl 1030 i dag. All KRED til dette firmaet og ikke minst Posten.
Så etter noen timer med skruing er jeg i gang igjen, ikke så lite stolt over at jeg fikk til den der saken ;-)

Morn morn fra Bergen.

Da har jeg fått min første skikkelige natt med søvn på 5 dager og det har vært herlig. Nå skal jeg ut og jakte på frokost. :)

Kvelden i kveld går med til å rydde SAN og tråkle sammen resten av en VMware-farm for en kunde...

-A

Packande packande och packande är vad som står på agendan för den unge Savipix idag. Passar bra när vädret är lite osäkert. 20 days to go!

God dag fra Oslo. Tilbake i byen etter en drøy uke på fjellet. Fikk vel vært hjemme i 20 min før brodern ringte og sa han stod med ødelagt sykkel i Enebakk, så da måtte han hentes....hvorfor kan ikke enkelte holde seg i innenfor sivilisasjonens grenser? Vel, ikveld er det innflyttningsfest og en venn av meg. Blir nok fuktig. Ha en fin dag

god lørdagskveld fra Jylland. Feirer svigerbesteforeldrenes 65 års bryllupsdag. Imponerende!! Som alltid er det deilig å være norsk i Danmark, og det har blitt både hvit og rød vin ig en liten håndbayer i løpet av dagen. I morgen blir det kanskje tid til litt spotting på BLL før det blir CRJ "hjem" til STO og tre dager alene på kontoret.

Kommer med et innlegg til i dag, med statusrapport for Toronto Island Airport og Porter fordi jeg ble så positivt overrasket:

Minner litt om kortbaneplass i Norge med en del unntak. Hele avganshallen er minner veldig om en lounge. Smakfullt dekorert og innredet med små bord, stoler og gratis soft-drinks (kaffe/te, brus, vann etc. samt noe kjeks) - og en rolig atmosfære. Utseende bare litt mindre stylet enn OSL-Loungen. Og ikke nok med det - gratis WLAN i hele terminalen og hvis man ikke har med PC så er det 7 Mac til gratis disposisjon.

Tripreport kommer definitivt - nå er det snart boarding på Q400 til EWR

ph-ndr - her er det nok flere kontater enn i hele avgangshallen på OSL!

Discus: Jeg fløy Porter i fjor og var svært fornøyd - og ble etter det veldig glad i Q400!!

Back