• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen.

Re: God lørdag morgen.

G'morgen fra Alpharetta! Her er det 14 grader og svaert vaatt paa bakken etter nattens regnvaer. Avventer status paa banen hvor guttungen etter planen skal spille klokken ni ...

Mye aa gjoere i dag, men har planer om aa faa med meg Blackburn-ManU .. forhaapendtligvis finner jeg Brann-Stabaek paa en eller annen radiokanal ogsaa ...

Kvelden blir trolig tilbrakt nordpaa, paa hytta i 'The Georgia Mountains'.

God ettermiddag fra Nydalen. Var oppe i sekstiden for å rekke en skolering jeg skulle holde i Hønefoss i dag tidlig. Tilbake i Solsiden nå og er i gang med forberedelser til middagsgjester og fest.

Nydelig vær også i Krs i dag.

Ikke det at jeg har fått så mye ut av det da jeg har hatt en lang deilig nattesøvn. (og formiddagssøvn også for den saks skyld!)

Nå er det Hallo i uken på radioen, og internettsurfing på PC'en.
Ingen store planer for dagen, bortsett fra at det skal bartendes i kveld.

BF:cool2

Glad lørdag ettermiddag! Solen skinner intenst over Drammen (business as usual mao.), diverse sorter AASS er innkjøpt til kveldens grillfest hos et vennepar. Ha en bedre helg!

God brunch fra Chicago! Her er det 17 varme og veldig fuktig i dag. Fox Soccer Channel har fått høre hva jeg synes om deres Liverpool hat. For nte gang viser de to minkeylag som hovedkamp på morran...

Så da ble det frokost, snart en tur med bikkja og litt shopping. Programmet i helga ble totalt endret, skulle egentlig på kino i dag, men det blir heller middag med en av fruens venninner og hennes kompis som jobber for BA.

Ha en trivelig aften

God ettermiddag fra Athenaeum Hotel i London! Dette er et hotell jeg trives meget godt på, og bare synd at det kun er to netter denne gangen...:( Snart er det ut å få seg et måltid og noen kvalitets ales.

Flyturen ned hit var med direkteavgangen til DY fra TOS til STN. Ingen ting å klage på - det eneste måtte være at det er tidlig å reise kl. 06.50.... Utrolig kjekt å slippe å bytte fly i OSL.

God aften fra Mosjøen!

Dagen har vært solfylt, blå himmel og 5 varme!
Har vært i byen og sett på yrende folkeliv før ettermiddagen har blit brukt til "flytting part one".
Fikk låne en lastebil på kort varsel så da var det bare å tromme sammen en gjeng og få flyttet alle store og tunge ting fra den ene siden av byen til den andre :)
Ikke helt klart for innflytting enda, men ila et par uker så skal alt være på plass!

En fortsatt finfin helg til dere alle!

E!

Fox Soccer Channel har fått høre hva jeg synes om deres Liverpool hat. For nte gang viser de to minkeylag som hovedkamp på morran...

Hehe .. men desverre er det Setanta som kan velge match foerst. FSC har aanetvalg i hovedrunden. Setanta har morgenmatchen og Fox den sene. Soendager har Setanta den tidligste og FSC den som gaar klokken 11 Atlanta-tid. Desverre blir det Setanta som sender Chelsea-manU neste helg ...

Og naa er Stabaek iferd med aa leke seg til seier mot amatoerene fra Bergen ... :colgate:

Solen skinner i CPH, nesten ikke et vindpust. Tekniske problemer førte visstnok til flybytte i CPH igår, men kan ikke finne noe info om hva. En ting er sikkeret: Vi ble godt og vel to timer forsinket ut fra EWR. Isteden for ankomst OSL kl. 09:35, så blir det nå avgang med SK1452 kl. 14:15. Det er første SAS-avgang. Ergerlig.
Men, men, det er dejligt at være norsk i Danmark! Ha en fin dag.

Skjønner de var heldigere de som kom med SK972 fra BKK (bl.a. min kjære), ankom 0711, og både 32 pax og bag kom med videre på 0720-avgangen til Oslo som ble holdt igjen drøye 10 minutter.
Godt det er rolig også i CPH en lørdag morgen, køen i security kan være ille hvis man kommer bak en rekke andre fly fra non-Schengen.

Og naa er Stabaek iferd med aa leke seg til seier mot amatoerene fra Bergen ... :colgate:

Yes, den kampen ga virkelig threaden sitt verdige navn. Virkelig en god lørdag morgen (i vest) med slik festfotball på Nadderud!
:nor

Back