• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God lørdag morgen!

God lørdag morgen! Da var atter en fredag unnagjort. Trøtt som F, men litt rikere.... Det har regnet i hele natt her i Stavanger-distriktet iallefall, satser på at sola titter fram i løpet av dagen.

Dere får ha en strålende dag og forhåpentligvis nyte solen hvor en dere måtte befinne dere.... :-p

Re: God lørdag morgen!

God Morgen ja.. her i Vadsø er morraflyet unnagjort så nå venter vaffler og avslapping fram til neste flyavgang kl 10.. Været i Vadsø pr nå er regn og lavt skydekke, bare å håpe at det endrer seg til kl 10 :)

God morgen til alle andre her.

For meg er denne dagen en hel spesiell dag som så og si alle dere andre "gubbene" her på forumet har. :P I dag er jeg endelig myndig og skal tilbringe dagen til å reise alene fra Molde til Oslo, Oslo til Bergen, Bergen til Kristiansand og så på Quarten en uke sammen med seks andre. Tar dermed en liten pause fra forumet =)

God morgen alle sammen. Da var jeg tilbake fra Singapore, Malaysia og Thailand, til dette triste været på østlandet.

God lørdag.

Da var man i gang med første feriedag, og den kommer nok til å gå mest i pakking. I morgen drar jeg til USA!!

God formiddag fra Kristiansand!

Delvis skyet her i dag, men det sies at det ikke skal bli så værst vær i dag og i morgen. Så kanskje man skulle vurder en tur på hytten allikevel?

Værmeldingen sier regn i neste uke, så dere som skal på Quartfestivalen bør sandelig sørge for å ha regntøyet i orden. Og planlegger dere å sove i telt, ønsker jeg god fornøyelse! Husk redningsvest og badebukse!!

Tror sandelig det blir noen pilsnere i kveld, gitt! Vel fortjent etter min mening!

Ha en fin lørdag!

BF:cool2

Morn morn!

OK vær i Bergen og har sovet lenge. Nå skal jeg fortsette der jeg slapp i går med en haug admin-arbeide og jaggu skal ikke skatten for butikken inn i dag og i morgen så jeg får vel se nok til altinn.no i helgen skulle jeg tro.

-A

Back