God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Minus 5 grader og litt mere sne i hovedstaden - men viktigst; nå er dagen over 4 timer lenger enn ved vintersolverv...det merkes!!! Nå fyres det på peisen, kaffen koker og de første avisene er i hus. Ha en bedre lørdag!

Re: God lørdag morgen...

God natt fra Chicago. Peoriaturen er avlyst grunnet snøstormen som er på vei innover Chicago. HELDIGVIS!! Så istedet for en lørdag med Svigerfar, blir det kosedag med fruen!

EB, send over VG når du er ferdig :-p

God morgen fra NYC. Klokken er såvidt passert 07 her , og det er på tide å kaste seg ut og fange en bedre frokost på en Diner rundt hjørnet her. Kaldt og vindfullt her i dag, så det er bare å kle seg skikkelig. Har oppdatert tripreport med bilder for de som savnet disse i går ;-) Ha en forterffelig lørdag hvor dere nå måtte befinne dere på planeten.

Seks grader og pent her i Alpharetta. Flagget er hengt opp og naa sitter jeg her med kaffekoppen og hoerer Fulham-ManU paa nettradio.

Apropos nettradio .. for dere som liker god lydkvalitet .. jeg laster ned Kurer hver uke, og jeg fikk siste uke hoere at hvis man liker aa hoere NRK paa stereoanlegget, vil man faa best lydkvalitet ved aa koble til Nettradio! Bedre enn DAB - bedre enn FM ... :wow:

Og hvem sa at 'God Morgen'-postene er unyttige?

:p

...det norske eller det amerikanske flagget MOW?

Originally posted by EB

...det norske eller det amerikanske flagget MOW?

Bursdagsflagget (=Fornebuflagg?)

Det begynner å bli mørkt på Nærsnes,men god morgen allikevel folkens!
Dagen gikk med til gardinjakt,bordjakt samt flaskefôr til lørdagskvelden.Så ble det snømåking igjen.:cry:

God kveld fra Købanhavn. Nok en dag med slø og sludd her i Kongens By, uten at det helt gir den store vinterstemning selv om det nå har kommet endel snø og sludd. Tilbrakt dagen på biblioteket uten at det ble verdens mest produktive dag, men nå er det tid for litt sosialisering og en tur ut :cheers:

Back