God lørdag morgen

ln-pep

ScanFlyer Blue
God lørdag morgen

God morgen.
Sitter på crewrommet i Bodø og har akkurat sjekket inn til dagens jobb.
Stormen i Bodø er over for denne gangen. Ser ut til at det kan bli en bra dag på jobb i dag. Fulle fly utover formiddagen.
Etter jobb hiver jeg meg i bilen og kjører hjem på et par dagers juleferie.
God jul allesammen

Re: God lørdag morgen

God morgen, god morgen fra MJF som omsider har flytrafikk å melde om igjen :)

Eneste flyet som landet her i går var "overnattingsflyet", så vi var garantert å få folk i vei fra Mosjøen uansett hvilken retning det måtte bære med dem, he he!
Men i følge våre flyvende venner så er været bra i dag så det skal ikke stå på oss om folk ikke kommer seg hjem til jul.
Har også drevet med litt detektivarbeid nå på morgenkvisten for å være sikker på at bagasje som ikke hørte hjemme her i Mosjøen skulle havne på rett vei :rolleyes:

Nå er det tid for litt frokost her, nam nam...

Egil

God morgen... Selv om jeg var i seng først klokken 01:30 så våkner jeg like "blid" 07:30... Blir en del pakking av gaver i dag, siste innkjøp skal gjøres før det blir en rolig kveld - en dag igen til julaften. Ha en bedre lørdag...

God morgen fra Alta

Her har været roet seg litt ned, så vi får se om de ikke får avgårde noen fly i dag. Ellers er mor på jobb i dag så det blir dag alene med ungene igjen.

Sånn da va man våkna igjen etter et par timers søvn. Kom meg ikke fra jobb før halv 3 i natt *gjeesp*

Begynner på jobb kl 10 og blir årets siste arbeidsdag :) håpe flyene og bagasjen er på rute i dag da :)

Egil: har du forresten lagt merke til at fly som skal overnatte og fly som det er crewbytte på som regel alltid kommer ned? :)

Fridag igjen.Litt kontorarbeid,støvsuging og gulvvask,så er alt klart til jul.Dropper juletre iår siden jeg blir bortreist det meste av jula.
BKK-flighten drar seg sakte men sikkert mot full og klappseterequestene strømmer på,både fra aktivt crew og andre ansatte.De aktives "anhöriga" har prioritet.For de andre blir det ansiennitet,"elle melle" eller en kombinasjon.Gråt og tenners gnissel blir det okkesom!:(

God lørdag fra en fuktig Bergen, -som vanlig..... !

Sitter nå og nyter noen gode skiver med rømmesild og tomatsild. Er på jobb nå, og var det i gårkveld også. -Ikke i seng før rundt 1 i natt, og opp igjen klokka 4 i morges....

-Men snart er det fri til neste år...! ;)

Ha en fortsatt God Jul alle sammen !

God morgen fra Oslo. Ble fest og bytur med gutta igår for første gang siden i sommer og det gikk som det ofte går.....det ble mye god drikke og mange skrøner som skulle fortelles og det merkes idag at formen foreløpig er litt skral ;)

God ettermiddag fra Tananger,
Siste rest av julehandel er unnagjort og nå senker julefreden seg. Det blir famlieliv med god mat og drikke de neste dagene.
Været her over er fuktig og akkurat nå siger tåka inn fra sørvest. Det lover ikke bra for flyginger inn og ut fra SVG resten av dagen.
Det kan nok bli noen forsinkelser vil jeg tro.
Ha en fin dag og fortsatt god julehelg til alle.

God lille julaften.
Her på Farmen begynner julestemninga å sige på, sakte men sikkert!
Ettersom konemor er svensk er det nå lukten av Julskinka som brer seg i huset. Snart skal den griljeres etter alle kunstens regler.
Juletreet ble hentet inn fra skogen ved lunsjtider, helt i følge tradisjonen med alle unger på slep og i år med hest og slede, som ble en våt affære i regn og sludd. Når treet endelig var hogd, vanket det julegløgg og stoor lunsj.
Nå har jeg fått meg kaffe og julekonjakk og tatt meg en liten internett og Forumrunde mens resten av familien styrer med klaggjøring til juletrepynting. DER holder jeg meg unna:p

God aften fra Betongsøyla!

Ikke julefri for meg i år heller gitt..:angry: så her jobbes det....

Ellers rakk jeg nå før jobb i ettermiddag å få inn juletreet og hjelpe fruen med pynting....
Imorgen blir det jobbing frem til 1430 før det bærer RETT hjem til julemiddag med litt familie....

Ha en strålende lørdag alle sammen! og good jul!

God morgen! Straks på vei til jobb her i gården også... Ikke det helt store presset på Torp idag, men KLC, Ryanair, og chartere flyr, as always...

Med 7,6 grader ute så skal jeg se langt etter noen form for julestemning... Man får prøve i Januar istedet...:rolleyes:

Back