• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Det er merkbart kjøligere ute...så nå skal det tennes i peisen for å varme opp dette 107 år gamle huset. Ha en bedre lørdag...(...med kaffe og mange aviser!) Det neste døgnet vil vi få en måling fra Bush vs Kerry...spennende! Første måling viser nå klokken 09:00 at Kerry vant 44-41... Dette går veien:spin:

Replying to Topic 'God lørdag morgen...'

Guten morgen.. Här ägnat morgonen att städa och snart kommer ett gäng över för grupparbete som antagligen kommer att sträcka sig utöver större delen av eftermiddagen. Kvällen kommer att ägnas åt födelsedagsfirande av tre goda vänner.

Monaco kan idag bjuda på 25 grader och en fuktighet som nästan är olidlig.

Da har snøen lagt seg helt nede i "bygda" også. Winter is here! (Som Co i RAF 41 Sqn sa i slutten av Sept i fjor, da han kom på besøk på vinterens første dag.)

"Is it ever summer here???"

God helg!

Nydelig vær i byen nå. Har pakket og skal ta t-banen til Frognerseteren og gå til Skjennungen- Ullevålseter- Sognsvann og tilbake. Langt men herlig!

God formiddag fra Alta.

Her har årets første meldt sin ankomst i natt. Riktignok ikke så veldig mye, men nok til at det er hvitt. Så da var ingen bønn lenger, i dag måtte det piggdekkene på settes på på begge bilene. Akkurat ferdig med jobben nå, så da er det bare å lade opp til ettermiddagens landskamp.

Tror været er ganske så brukbart her også, men merker det begynner å bli kjøligere ja...
Dagen skal vel brukes til å gjøre minst mulig, og litt mindre.

Ha en fin helg! :)

Og nå er kvelden reddet. Fått kjøpt to rakfisk til i kveld fra fiskebutikken ved Den norske opera...en utrolig gammeldags men proff butikk!!!

God morgen, sommeren er definitivt over og jeg tar meg ferie i tre uker. Men i dag blir det sykkeltur rundt maridalsvannet regner jeg med.

Soligt och klart Stockholm, men vintern är på väg kände jag, mellan +4 och +7 grader C när jag var ute och fotade Kish Air på Arlanda alldeles nyss.

God Ettermiddag fra kløfta :D

Godt vær og stille og rolig idag. Skal på fest i kveld, jeg kjører så jeg er edru,men min søster skal ha tequila party, så jeg regner med at min bedre halvdel ikke er helt god imorgen ;)

God lørdag, fra Porsgrunn.

Nydelig høstvær, med tilhørende fine høstfarger og frisk luft.
Var en tur innom Geiteryggen (ENSK) tidligere i dag og der var det full fart både for Grenland Flyklubb og Grenland Fallskjermklubb. Det vrimlet av små og store som koste seg denne fine høstdagen på en særdeles interessant og artig flyplass.

LEVE GEITERYGGEN! :spin:

Morn fra Bergen, endelig en banan-fri dag :)

Nå begynner ting å flaske seg, en 2Gb CF-brikke har dukket opp fra posten, og på tirsdag forventer jeg en D70 og en 24-120mm AF-S VR. På mandag kommer det noen flyvebilletter, 6. november skal jeg fly med BUSK til Oslo, for så å dra videre med BA på den 7. om formiddagen til London for å spise middag med en venninne, og så bærer det natten over til Nairobi på flat seng, og så videre med MAF til bushen. Er ikke siker på hva jeg skal fly der nede, men en C410 eller Caravan blir det nok. Samme veien tilbake etter to uker. Gleder meg som en unge.

Og ukens trøstehandling fra Amazon burde snart dukke opp også, med noen skikkelige kose-tittler. I dag kom R.E.M. sin siste skive, den er verdt pengene og vel så det, så kommer AC/DC med Stiff Upper Lip på DVD på onsdag. Og neste helg burde denne godbiten dukke opp: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0764549758/026-6783588-7840467

Nå er storhandlingen for uken gjort, oppvasken satt i bløt, så nå skal det vaskes og ryddes litt, og flytte noen databaser :)

Da har man endelig klart å våkne opp litt og få i seg litt føde.

Dagens planer er litt endret, jeg er nå på domene-jakt (&webhotell), så hvis noen har forslag til noen bra og billige steder sier jeg gjerne takk. :)

Det må nok også handles en del idag, ihvertfall litt middag og slikt, samt hente billetter til Rune Andersens nye forestilling, som jeg skal beskue neste helg.

Ha en fortsatt fin helg :)

God ettermiddag fra Øst.
Har akkurat kommet inn fra en heldag i et badeland med store vannsklier. Med 5 barn med på turen var det ikke snakk om å komme seg unna. Men, nå er det jo slik at jeg er IKKE vanskelig å be med i vannskliene som førsteoppasser. Tildels skinnflådd på helene og skulderbladene etter minst 100 turer i vannsklia. Man blir jo som et barn igjen.... I morgen tidlig er det ut på båttur med noen Thailandske venner som har invitert oss. Det kan jo bli spennende å se hvor vi havner til slutt.
Nå er det bare å dusje og bytte til aftens og ut på byen og finne oss kveldens kulinariske opplevelse. SKal spise fisk og skalldyr er det bestemt.

Noen våkner mellom 07-08.00 og andre våkner en arbeidsdag senere...:hoho

Rundt 7-8 grader på Nordmøre i dag, og skyer langt ned i fjellsidene. Sambo og datter er på shopping, mens far akkurat er ferdig med "å ta vare på" hjemmet.:)
Nå sitter jeg her med en god kopp kaffe og vurderer sterkt om jeg skal bestille to billetter til konserten med Andrea Bocelli i Spektrum 20.02. neste år......
Det drar avgårde en del midler da, når det må reises og overnattes i tillegg, men....er det meningen at man skal sitte på gamlehjemmet og angre på alt man IKKE gjorde da?:spin:

Back