• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen

Glad sommermorgen fra Gjøvik. Klar for en hyggelig dag med gode venner og på lokalt sommershow i kveld. Haen bra lørdag du også:-)

Re: God lørdag morgen

Morn fra BKK.

En natt til så er festen over for denne gang. Tror leveren ser frem til det.

Været; 30 grader og overskyet ifølge iPad'en. Vinduet er fremdeles for langt unna [emoji5]

Nå litt mer søvn.

God helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Vestlandet.

Rolig start på dagen, før det blir festligheter i kveld. Må kanskje få gjort litt i huset også, ellers en fornøyelig lørdag.

Ha en god helg!

God morgen fra Sandaker. Sitter å sløver med en espresso foran NRK Super. Avreise på nytt i morgen, så litt pakking og tilpasning av det nye sykkelstativet på bilen. Før vi er klare for ferien del to. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Da var man oppe, kaffe i koppen, og etterhvert klar for avreise til OSL. Stockholms tur med en CRJ i dag i en toseter. :)
Fint vær skal det også være i hovedstaden til vår nordiske granne i øst. God lørdag og helg ønskes her fra Nitelvas bredd. :)

God morgen fra NSB på vei opp mot Gardermoen, men jeg sitter her uten pass og skal toge videre opp til Alvdal. Dette var booket for lenge siden før jeg visste at Sommertoget til NRK skulle være der i natt. Skal av på Bellingmo og gå et godt stykke for å få med meg Jøtulhogget. Det er ikke helt lagt opp til kollektivtransport dit.

Etter baling opp til Jøtulhogget har jeg enda ingen planer for verdensmetropolen Alvdal i kveld da jeg først kommer dit etter at Aukrustsenteret er stengt. Holder mulighetene åpne for at det blir biffsnadder til middag idag.

Ha en god en alle andre som også er ute på eksotiske eventyr.

Fanken Lørdag nå igjen.
Lang dag og noe fyll utpå kvelden.
Har ny nabo ved siden av. Dame som heter Judy og hun har bikkje.
Vi har passet bikkja en time eller to hver dag.
Sendte melding på SMS idag: I have your dog, should I feed her?

Glemte at jeg hadde en annen Judy på telefon og hun trodde bikkja hennes var kidnappet for navnet mitt var ikke på nummeret på telefonen. :((
Aldri kjedelig i koloniene:(

God morgen fra tujaland! Etter en uke i langt varmere omgivelser ser det nesten ut til å være en feil på termometeret som i sol og penvær på morningen bare står på 12-13 grader..! Ha en bra en.

God morgen fra Grønland. Deler av gårsdagen ble tilbrakt ved Akerselvas bredde, nærmere bestemt Pila. Var et nytt og hyggelig bekjentskap i underetasjen på DogA. Fin uteplass og greie småretter. Får et vennepar på besøk i dag, og fruen har visst planlagt kaffe på Frognerseteren. Ha en strålende lørdag[emoji3]

Blæh fra Sola

Her har ferien startet med sykdom, og jeg har ikke Paracet (el.l.) i leiligheten :cry:
Må uansett ut for å handle mat da kjøleskapet ikke er fullt nok til mandag :drunk:

Ha en mye bedre dag enn meg forumister :)

God ettermiddag fra Oslo. Lite å gjøre på så stakk like gjerne til en bydelspub for å innta et par kalde. Svært interessant klientell det skal sies.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God dag fra Lillestrøm.

Ca nå skulle jeg sittet på Gardermoen og ventet på TK1754. Det er jeg ikke, og selv om jeg hadde innmari lyst på den turen, så er det nok lurt å være hjemme noen dager.

Så da er det vel bare å rusle litt, se litt Dop de France, kjøpe en is, drikke en øl. Sånne ting.

Ha en fin en

Hai-de-ho! Sløvedag her i vestsørøst. Tok meg en god lur etter CoreMOW og frokost. Nå venter det kanarifuglslakt.

Skrallet i veggene og trykkvask av høyere makter i går. Trodde ikke vi var så møkkete. Og nå har det allerede begynt å trekke seg sammen der ute for neste runde ... Oh well - slik er 'the pattern' ..

God morgen fra tujaland! Etter en uke i langt varmere omgivelser ser det nesten ut til å være en feil på termometeret som i sol og penvær på morningen bare står på 12-13 grader..! Ha en bra en.
Undelstad?

Sent fra min SM-T555 via Tapatalk

Nja, Tujaland er vel omtrent alle brabant-byene (;) rundt Oslo og på Østlandet. Selv har jeg en hekk mot naboens have og en på hjørnet ut mot veien som brukes som juletre hele desember og januar. Men det er nok kanskje hakket mer tuja i Asker og Bærum enn på Østlandet generelt?

Hæhæ! Du får komme ned til Asker museum en tur :-)

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Back