• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Lørdag morgen!

Re: God Lørdag morgen!

Gud hjelpe... Skal jeg plutselig måtte ta konsekvensene av handlingene mine også nå, da? Det hører ikke hjemme i et sosialdemokrati.

God tur på dynga!

Du får vifte litt med armene og vræle litt ;)

Ferdig på dynga. Kan ikke skjønne hvorfor alle andre skulle dit i siste åpningstimen, den nest siste lørdagen de har åpent i år sånn at jeg ikke kan dra dit i fred og ro sånn i siste liten? Makan. Nei, tømme skuffene i den gamle pulten kanskje, så fattern (som klarer å kjøre bil med henger) får kjørt den til samme sted til uka.

Gratulerer til Someone! Middag med foreldrene i kveld, før det går mot en ørliten tur ut i kveld. Skal vel ikke tørste i hjel!

Ha en god søndag!

.. og da er det kanskje også på tide å nedgradere brukernavnet fra Someone til Noone .. ?? ;)

:drink Gratulerer til Someone!!!

Fine høstfarger i Gamle Oslo. Dagens arbeidsøkt ble avsluttet med en bestilling av en liten tur til Berlin siste uka i november. 700 NOK t/r med bagasje med Air Berlin var en god del rimeligere enn forventet. Da blir det innkjøp av ny koffert, marsipan og et lager harde oster før tollen slår inn. :D

God lørdag og grattis til Someone.

Nå er jeg på vei til en lang kveld på jobb. Satser på at alt går som smurt.

God helg!

Slapset ettermiddag fra TOS....høstens første snøfall...

Gratulerer til Espen og sin nye hustru!

Noen tips til hotell i DC? skal dit om et par uker på en workshop på Pennsylvania Avenue, ser at Willard er innen for Statens regulativ...

Back