• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag morgen

God morgen fra Lillestrøm. Et hint av jet lag betyr grytidlig morgen her. Savner tungt å sitte på hytta med soloppgangsfest, men det er vel bare å spinke og spare så man kan dra igjen så fort som mulig.

Man får hive over litt kaffe og ta seg en tidlig sykkeltur. På mandag begynner jobben igjen.

Ha en fin en folkens.

Re: God lørdag morgen

*grynt* fra Kontoret i Vest. På tide å la kontoret styre seg selv noen timer mens jeg får meg en velfortjent høneblund. Det blinker godt utenfor, så enten er Justin Beaver på besøk hos naboen eller så er Tor i gang med hammeren sin ... Det siste ville også matche bulderet ... Oh well ... ciao ciao! På med headset og Topographic Oceans... zzzzzzzz ...

Då har me vore våkne ein time alt, og helsar folket god morgon frå Trondheim. I dag blir det på med bunad for bryllaup, og hotellovernatting ei heil mil unna heimen, og etter planen ungefri søndagsmorgon! Ha ein fin-fin dag, alle!

God morgen pelsdotter og andre flydyr. Her er`n godt plassert bak pulten og yter maksimal service til de som måtte trenge vår bistand.

Blir nok å kvele innpå en feit pizza utpå dagen. Må få litt brennstoff til det kjøret som allerede er i gang her. Nå er det bare å håpe denne vakten raser avgårde, kun 9,5 timer igjen :eek:

Ha en utrooooolig flott dag :hi2

Mornings fra Tjøme. Fint vær, så lukter seiltur av dette. Lukter også som om svigermor har frokosten klar nå. Ha en fin dag

Mornings fra Oslo, nærmere bestemt Majorstuen. Dere lurer sikkert på hva jeg gjør her, og jeg kan fortelle så mye som at jeg har vært i bryllup til søstra mi, på Nordre Skøyen hovedgård. I går kveld fikk hun sin Mathias, og det var et meget vellykket arrangement. :) Nå står dagen åpen til hva som helst, og jeg ser for meg at sentrum etter hvert vil bli besøkt.

Ha en utmerket dag her i solskinnet i dag. :)

Goede dach!
Skulle åpenbart ha holdt litt hardere på svigermor jeg også, men slik skulle det ikke gå :lol:
En helg borte fra OSL og det ser ut som solen har planer om å vise seg frem idag, ligger allerede og svaier rundt 18 grader så dette lover godt.
Blir en helg helt uten de store planene, hadde planer om å se Batman på kino men det får vente til Oslo S åpner, gidder ikke kjøre bil i byen om jeg ikke må.

Ha en finfin helg.

Mornings fra Bergen!
Overskyet og guffent i byn, men det er i alle fall helg! Dagen går til frenetisk leting etter en gave og kvelden er avsatt til litt bursdagsfeiring hos en kompis. La oss bare håpe at det går raskt unna.

Ha en strålende helg!

God morgen fra Stavanger!

Ikke rare greiene som står på agendaen i dag. Noe indretjeneste, og familieselskap for ei som blir et år.

Ha en fin en forumister! :)

God dag fra Gamle Oslo. Endelig en sommerlørdag i Oslo!! Likevel går freden til Østfold for å kikke nærmere på "Das Beste" og etterpå ta noen øller. God lørdag skal være!

Morn fra Sandefjord.
Kom seg da hjem tilslutt, etter 30 timer på farten. Ellers gikk man fra 20 grader og vinter i Cape Town til 20 grader og sommer her hjemme.
Turer snart til Oslo for hybelinspeksjon og IKEA, sistnevnte var det heldigvis ikke jeg som skal på for det meste, da stedet skal være møblert.

Gretten lørdags morgen fra Florida. UA har kansellert min flight fra MCO-EWR, med andre ord kommer jeg heller ikke med SK908, har med hjelp av gode hoder på dette forumet funnet ut at jeg har blitt booket om til UA i morgen, via MCO-DEN (!)-EWR-OSL.

Jeg har i utgangspunktet avtaler i Oslo i morgen ettermiddag, men SAS kunne/ville ikke hjelpe, så da blir det kjøretur t/r MCO i dag, og må vel legge ut på samme tur igjen i morgen... Ha en bedre dag!

God ettermiddag fra Bergen. Overskyet, men varmt i Bergen i dag. Rukket sykkeltur til sentrum med datter bakpå og fikset litt i hage og innendørs. Snart tid for å sette i gang med en treretters til fruen og meg selv.

Urk, fra Krsand!

Ble sen natt før man var hjemme fra jobb, og når vakttelefonen ringer igjen 4 timer senere, og fortsetter med å ringe jevnt utover dagen, er jo dagen ødelagt allikevel. Og planen om noe godt drikke i aften går også skeis ettersom man skal kjøre bil kl 9 i morgen tidlig for å komme seg i barnedåp.

Forhåpentligvis blir neste helg bedre!?!

BF:stir:

Back