• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag morgen...

Guten morgen, keine sorgen fra Hong Kong. Frokost er inntatt og straks kaller jobbens plikter igjen. I dag er det nok en dag på messe før det blir semi-jobb-aktig-middag på Lamma Island ikveld.

Elefanten fortsetter Japp ekspedisjonen.

Ha en strålende lørdag folkens.

Re: God lørdag morgen...

God morgen fra MJF. Ser ut til at det blir en strålende fin dag med sol fra blå himmel. Kaffen er kommet i koppen, men de siste restene av nattens søvn klamrer seg enda fast i øynene. Våkner nok brått når første fly lander snart og 600 kg post skal losses. Ha en fin dag;)

Morgen fra kantina på OSL. Kom fra LHR i går kveld. Natten ble tilbragt på Radisson Blu OSL, da flyet til CDG går kl 8. Håper alle mennesker og elefanter får en flott dag!

God tidlig lørdag fra Maura. Klarte visst å si ja til noen timer på jobb i dag. Jeg skjønner sikkert hvorfor når jeg ser lønnslippen i slutten av mai.

Bedre lørdag ønskes, med eller uten Japp.

God morgen fra Åmøy. Frokost inntatt, noen par tre kopper med kaffe til, så er det på tide å få unnagjort inne og utetjeneste.

Ha en fin en forumister :)

Mornings fra Zagbreb. Det merkes noe så inni helvetes godt at det ble konsumert store mengder ildvann i natt. Men da er det bare å reparere og repetere. Ha en fin dag

God formiddag fra Oslo.
Idag er planen, og ikke ha noen planer. Bortsett fra en liten tur shopping som må til.

Ønsker alle en fin lørdag.

God midt på dagen fra Krsand!

Heller ikke er noen spesielle planer for dagen. Moder'n ringte og lurte på om hun kunne ha bandittene på overnatting til i morgen. Det var selvsagt ikke noe problem å si ja til. Deilig det å kunne sove lenge i morgen tidlig uten å bli forstyrret av noen masekopper.

Kan ellers konstatere at lønna er kommet på konto. Ifølge sjefen min skulle kontoen nu fylles til randen. Men da jeg begynte å stille mer generelle spørsmål om hvor randen på en konto egentlig befinner seg, ble han svar skyldig gitt. Har jo hørt om dem som rydder plass på konto for å få plass til eventuelle lottogevinster. Men har det noe med randen å gjøre? Alle gode svar her mottas med takk.

Forøvrig fortsatt god helg!

BF:cool2

Litt sent til sengs i går etter en tolv retters. Været i Oslo skal nytes så her bælmes det kaffe til den store gullmedaljen. Ut må man, kamera på ryggen så ser man om det ikke dukker opp noe spennende. Måkke bare ta bilder av fly :lol:

Ha en knirkefri lørdag flynerder og aviholikere.

God ettermiddag fra det juridiske fakultet i Bergen. Dagens arbeidsøkt er straks unnagjort, så nå hører jeg joggeskoene kalle. Ellers ingen spesielle planer for dagen. Ha en flott dag folkens!

Mornings fra Bodø.

Godvær for andre dag på rad, som må vel bety at godværs-kvota må være brukt opp for en goood stund framover.
Ellers så blir det vel en rolig uke framover, da et par fly er sendt til Nederland for øvelse.

G'moooorgen, ja .. her er man tidlig i gang .. Guttungen er allerede i gang med dagens arbeid - dømme et par fotballkamper, så det var bare å komme seg opp og kjøre ham til banen. Stor aktivitet allerede og trenerstaben er sterkt engasjert ... :p

mom.jpg

Ellers blir det vel å ri litt gressklipper og litt annet småpjusk rundt på tomta. En tur ned til ølpusheren blir det også. De venter inn en ladning Two Captains. men inntil det kommer, satser jeg på et par produkter fra Månedens Bryggeri - Heavy Seas.

God morgen fra et grått, og sannsynligvis snart vått, Melbourne FL. Treningrommet på Hilton venter, deretter skal frokost inntas, og så blir det en dag fyllt av jobbing, rettelse, lesing, så sånn sett passer været bra...

God helg!

God ettermiddag fra Holland. Lørdag betyr i dag en lengre arbeidsøkt hvor siste hånd skal legges på verket som heter research proposal slik at min hovedsupervisor får lest det på sin ipad på vei tilbake fra Boston i morgen -- skal det være så skal det være. Er dog mer fristende å leke med flybillettbooking for sommeren, med gud bedre, billige alternativer i juli og august til NC/SC/GA er det langt mellom...

Ha en fortsatt god weekend!

God ettermiddag. Her ble det en svipptur til SVG så hjem for og mekke på bilen, ellers en Lørdag med nydelig vær her i Stavanger. Senere på kvelden blir det og være med venner og se på film :) Ha en fin Lørdag fly venner.

Back