God lørdag morgen fra Lillestrøm

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag morgen fra Lillestrøm

God morgen!
Her er det småflytur på gang. Fint vi har nærflyplass rett borti gata! :)
Ha en fin dag alle sammen!

Re: God lørdag morgen fra Lillestrøm

God morgen fra Asker. Her ver det overdrevent tidlig oppstandelse av flere, da eldstemann har en kamerat på besøk så de har jo fjolla siden 05.30... 1. mai er jo den internasjonale hagearbeiderdagen for oss med villa, så får vel ta en økt der ute da det både på plantes, fylles på med jord og kanskje jeg skal bli ferdig med terrassevasken. Ha en fin dag

Her i Bellingham er det natta etter en travel flyttedag. Både jeg og ansiktsmasken trenger en dusj nå ... vi lukter begge surt.

Godt med en ale på Chuckanut Brewery var det og. Og røkelaks-calzone'n smakte fortreffelig!

Natta!

Gratulerer med arbeidernes dag. Tenker meg en tur i skogen for å jakte på noen poster i mangel av at det er 1 mai arrangementer. Turorientering er bra mosjon og tar en steder man ikke har vært før. Akkurat disse postene jeg har tenkt å ta ligger mer eller mindre langs en sti og krever ikke så mye skills men tar nå med kompasset likevel.

Første booking på flytur på et halvt år ble gjort i går. Dog ikke utenriks - tar ikke helt sjansen på det riktig ennå. Med gjenåpning i gang så får man være optimist selv om det strengt tatt knapt har vært restriksjoner på reiser innad i riket. Var noen kommuner som hadde søringkarantene i fjor men ble raskt opphevet.

God morgen fra Asker. Her ver det overdrevent tidlig oppstandelse av flere, da eldstemann har en kamerat på besøk så de har jo fjolla siden 05.30... 1. mai er jo den internasjonale hagearbeiderdagen for oss med villa, så får vel ta en økt der ute da det både på plantes, fylles på med jord og kanskje jeg skal bli ferdig med terrassevasken. Ha en fin dag

Hva plantes?
Har slengt inn ei bestilling på no amerikanske blåbær, når alt annet ikke går lager man seg ferie i egen hage...

Hva plantes?
.

Godt spørsmål.....jeg er i grunn usikker på hva kona har kjøpt.

Men jeg vet at arve georginene skal i jorden også skal jeg plante dill, persille og oregano ved siden av gressløken som overlevde vinteren. Dessuten må det gjøres litt lett «grunnarbeid» rundt hekken

God morgen fra Brimibue. Hadde super 7 retters middag i går. Må notere for meg selv at vi pakke til 7 retter er nokså mye vin. Så jeg kunne med fordel disponert løpet litt bedre i starten. Men veldig god mat.

Nå er det frokost før vi sjekker ut og kjører litt rundt en times tid før vi sjekker inn på Røisheim. Mer mat og vin i kveld.

Og det beste av alt er at alt er betalt med tomflasker. :)

Ha en fin en

Morn fra Bærum Sykehus, hvor man ble foreldre til en liten gutt torsdag morgen. Her har alle privatrom så jeg får heldigvis være på sykehuset til vi alle tre drar hjem.

Godt spørsmål.....jeg er i grunn usikker på hva kona har kjøpt.

Men jeg vet at arve georginene skal i jorden også skal jeg plante dill, persille og oregano ved siden av gressløken som overlevde vinteren. Dessuten må det gjøres litt lett «grunnarbeid» rundt hekken

Tror oreganoen fra i fjor kommer i år også. God dag fra RV4. Her skal det besøkes på aldershjem. Barna skal også leveres på veien slik at kona og jeg får vår tiende natt sammen uten barn på 10 år. Tror det blir kullsyre i vinen.

Morn fra Bærum Sykehus, hvor man ble foreldre til en liten gutt torsdag morgen. Her har alle privatrom så jeg får heldigvis være på sykehuset til vi alle tre drar hjem.
Gratulerer fra nabolaget. :nor :cheers: :nor

Regner med vi ser et nytt medlem på forumet om ikke lenge :lol:

Gratulerer herfra. Rolig helg på sofaen heime hos mor i Vestfold og Telemark Fylke en plass. Kjører hjem til Sandnes etter frokost i morra. I kveld skal gamlingenes bryllupsdag feires, så da blir det muligens kake!

Gratulerer Henshaw!!

Ellers var det en fin småflytur i dag til Valdres. Touch and go ble det også. Deilig å sitte i lufta igjen og titte ned.
Ha en fin ettermiddag og kveld alle sammen! :)

Gratulerer! Henshaw & familie :)
Alt godt til dere alle, og så fint at du også kan være der. (Mye har blitt bedre de siste 30 år ;)

God dag med besøk hos min gamle mor (på 102) der vi kunne se gjennom gamle og ganske gode bildealbum sammen som hjelper henne å huske litt av det.
Nå et glass hvitvin, men vi venter på en pizza som snart er ferdig.

Grattis til "omvendtfamilien" av oss.... ^_^:D Now the fun begins!

Alt godt til dere alle, og så fint at du også kan være der. (Mye har blitt bedre de siste 30 år ;)

God dag med besøk hos min gamle mor (på 102) der vi kunne se gjennom gamle og ganske gode bildealbum sammen som hjelper henne å huske litt av det.
Nå et glass hvitvin, men vi venter på en pizza som snart er ferdig.

Du er ikke den eneste her inne som har sånn ca ganske gamle folk i slekta. Selv har jeg en bestefar som blir 100 i år om han lever så lenge (noe jeg selvsagt håper). Jeg har jo tilfeldigvis samme fødselsdato som han og. Ting har litt lett lettere når han ble fullvaksinert tidligere i vinter ja, eneste bivirkning han rapporterte om var at han var litt mer trøtt enn vanlig.

Bra du hadde hyggelig hos din mor da, viktig at de eldre får lov å mimre tilbake, selv om man ikke er dement så husker man ofte ting som skjedde tidligere i livet i detalj mens det skorter litt på nåtiden.

Takker for gratulasjoner.
Var ikke så mye kjønnsroller jeg tenkte på her, heller Covid-19 som gjør det veldig varierende hva far har lov til å være tilstede på under fødsel og barsel. Bærum er heldigvis liberale, selv om jeg føler meg litt snurt å betale 400 kroner natta for den "sengen" jeg har fått.

Back