God lørdag i høstværet

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag i høstværet

Mornings fra Hvalstad. Her er vi alt oppe og begge bøller er foret. Dekkskift, rydding i garasje og montering av ymse lagrings remedier står på programmet. Så får man se om jeg blir ferdig i dag. Ut å skaffe skalldyr må jeg også. Men først: mer Nespresso

Ha en fin dag

God lørdag fra Ris.

God morgen fra et stille og rolig Ris. Nespresso og nyheter på nett, dab og papir. Ingen planer for dagen...annet enn en tur til Strøm Larsen fort finne noe å spise i kveld. Ha en bra lørdag du også.

God lørdag i høstværet

G’morgen aus Frankfurt. Lett ubehagelig overfart i smekkfull balje. Tyskerne stilte med BBQ til middag, og det var faktisk vellykket. Mørnet kjøtt og smakrik saus gjør seg bra i 38.000 fot.

Ser OY-KBO er på vei for å hente meg til neste etappe. Den har jeg ikke fløyet før, så det blir artig. Går alt som det skal, blir det fæstmiddag i Mosjøen i kveld.

Nå kjenner jeg på meg at jeg trenger litt kaffe ....

9ab4c1e24c6dbc934c3e0e5de45f8551.jpg

Last edited:
Re: God lørdag i høstværet

God morgen fra et regnvått Lillestrøm. Stille og rolig morgen her også og straks kaffe. Fin tur hjem fra Arlanda i går, ingen sang som på turen til, men første rad og ledig midtsete var fint. :)
Ellers er planen litt handling og indretjeneste. Neste flytur er Helsinki om to uker med Finnair. Ser jeg har 76 private flyturer i år så langt. Betalt 100 kroner ble gjort i går, så da er den plikten gjort. :)
Ha en fin dag!

God morgen fra Stavanger. Her er en tidlig oppe og på tur for å se på avkommet spille håndball.
Ha en nydelig lørdag :)

God morgen fra Toronto. Ny dag med messe venter. I kveld skal i tillegg en kollega feires. Så det blir en lang dag.

Ha en fin en

God kveld fra Chiang Mai

Både TG955 fra Oslo i går og flyet videre til Chiang Mai var helt fulle i biz.
Virker ganske tydelig på klientellet at det er mange fritidsreisende som sitter foran ja.

En av thairettene på TG955 denne måneden var signaturrett til Terje Ommundsen som eier restauranten Plah i Oslo.

Døgnvill som vanlig etter reisen, så det blir nok en del søvn.

Back