God lørdag godt folk!

Re: God lørdag godt folk!

Litt av en "god morgen"-tråd, but anyways! Det ble en sen natt i bunker'n som fryktet, hjemme 0240, og arbeidstiden går til 0030 - djises!
Idag regner det lett ute, og iflg radaren til MET.no tror jeg ikke det gir seg med det aller første - tilbake til OSL om ett par timer.. ser ut som ting går bedre idag!

Ah, endelig ein lørdag der eg faktisk har laga meg frokost på eige kjøken :) Nytrekt kaffi, varme rundstykker, og dagens avis. Avslappa :)

Det lukter regn i lufta i dag, så det blir vel kanskje ikkje dei store sprella ute, men det skal bli rolig! :)

Ha ein herlig lørdag alle saman!

Så ble det endelig lørdag og da kom også regnet over ENKJ :(

Sitter og venter i spenning på at kvalifiseringen til Ungarns Grand Prix skal begynne, satser på at Lewis Hamilton knuser Ferrari og sikrer pole position for McLaren :)

Og jo da, det ble 1-2 til McLaren :)

Last edited:

Her har man stått opp for en time siden, eller der omkring. Litt overskyet men varmt og opphold. Var en tur på SVG igår og tittet litt og så at eggene var lagt for i år. Fikk også med meg en Electra som var innom. Planen for idag blir å gjøre så lite som mulig, selv om det blir en tur til byen for å shoppe.

Ha en fin dag folkens :)

BSSW: Hva med en detalj i dagens go-mårran-tråd?

Ok, her er dagens quiz: Hva og gjerne hvor?
ccc60d89.jpg

Puhh. Varmt her nord I dag. Har hatt en tretimers jobb med motorsag for aa rydde unna noe skog I forbindelse med et byggeprojekt her paa Farmen. Gravemaskinen skal til der paa mandag,slik at dette kunne ikke utsettes lenger. Tror jeg skal satse mer paa kroppsarbeide framover da jeg kjenner at formen har vaert bedre

Rekker en liten hilsen fra Montevideo før det er slutt på lørdagen (hjemme). Kom hit med TACA natt til i dag og var på plass på Radisson ved femtiden lørdag morgen.

Back