• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Xian

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra Xian

Hadde behagelig flight med Finnair hit. Det var mere betjening enn reisende på biz så det var kanske ikke så rart jeg fikk det så billig. De er alltid like forvirret på biz når de står der og gliser med vinkartet og jeg sier at jeg bare skal ha et glass vann.

Oppgradert til executive floor på hotellet, tidlig innsjekking, nydusjet og klar til å ta en titt på byen før temperaturen når opp i 38 grader som det er varslet idag. Vurderer om jeg skal slå til på tilbudet om frokost idag som betyr 3 frokoster for 2 netters opphold.

Re: God lørdag fra Xian

God fredag kveld fra New York. Kveldens restaurantregning kan enkelt oppsumeres slik:
Food: $13
Liquor: $50

Fant ut at det var greit å stoppe der da man skal med et slikt fly til FLL imorgen, også kjent som lørdag. B737-900 blir forøvrig nytt bekjentskap

God tidlig lørdagsmorgen fra Forus. Timene har rast unna og man begynner så smått å nærme seg "kvelden" her. Ser ut til å bli en vakker solskinnsdag i Stavanger som uansett skal soves bort da det er på an igjen med nok en nattevakt i kveld. Totalt fem vakter som gjenstår før man kan ta seg ferie. Og ni dager til avreise på sommerens store eventyr!

God morgen fra Bergen. Er hjemme nattevakt, men det blir ikke mange timer med fred før man skal kjøre en gjeng sydenturister med tilhørende flyttelass til BGO. Flott det. ;)

Ha en utmerket julilørdag.

Gjør som propellmaskinen denne helgen nemlig jobbe nettene gjennom. Må denne helgen gå rasende fort. Er bra trykk på OSL nå. Tydelig mange som rømmer landet. Er vel ikke så forundret over det når man ser hvor spennende en norsk sommer kan være.

Dreamlineren stå også klar for avgang hvert øyeblikk. Bare å se wingflexen på den gjør godt for flysjelen. Da avslutter jeg med den gyldne duen og ønsker dere en flott helg.

G-EUPA British Airways Airbus A319-131

God morgen fra Rosendal.

Her våknet man opp til vondt i hele ryggen, og må holde seg i bevegelse i dag merkes det. Hvis ikke kommer man til å stivne helt, så dette kan bli en spennende dag. ^_^

Dagens ekspedisjon går til Kinnsarvik iallefall.

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra sete 04 på 74-02 som tog til Larvik. Min stasjon denne gang er Torp hvor Widerøe tar meg til Stavanger for et bryllup der. Siden siste fly hjem går så jævlig tidlig blir det en overnatting der borte før SAS imorra ettermiddag en gang.

Iste og boller fra Rimi er godt det..

Ha en fin dag!

God lørdag fra Xian

Mornings fra Oslo. Tegn til sommer i dag, så da passer det både og starte årets golfsesong og invie grillsesongen når noen venner kommer på besøk i kveld. Ha en fin dag

God morgen alle gærninger! Som naboen over her allerede har påpekt er det sommer i dag, så da er det bare å pakke tennisbagen og komme seg ut! Ha en strålende dag!

God lørdag fra Xian

Morn fra ei øy utfor Mandal. I dag skal det kjøres masse båt, bade, grille osv. - hello summer!

God morgen fra Bagnaia , rett nord for Roma.
Etter en fin biltur fra St.Raphael/Frejus ved Cote de Azur via Genoa , Firenze til Orte fant vi veien over til Bagnaia.
26 grader nå på formiddagen og flott vær. Her oppe i høydedragene harvi flott utsikt fra residensen ut over Toscana , Umbria og Lazio nordover.
Dagen går med til utflukt til Bolzano og Orvieto.
Ha en fortsatt god dag og fin helg Forumister.

God morgen fra eksotiske Lillestrøm.

Sol og sommer så man får bare dra frem cruiser'n og komme seg ut en tur.

God "morgen" fra Jessheim. Senvaktuka er ferdig for denne gang og da kan en sove ut noen timer.

Nå slæppe av lørdag med Laptop på fanget og Dr.Who på tv'n.. :)

That's all, carry on

God lørdag fra Xian

God morgen fra Kongsberg og Jazzfestival. Strålende sol, så skal spasere en tur ned til sentrum for noen forfriskninger. I kveld blir det forhåpentligvis full rulle med Kaizers orchestra:)

God dag fra Gate 49 på OSL, skamdårlig i ryggen men knasker noe vidunderlige greier som jeg fikk av legen, klar for å teste dreamliner, så da er s en god dag, uansett.

God lørdag fra Xian

G'morgen fra vestsørøst. Nok en dag med drittvær gir mer kindletime. Godt den er godt fylt opp. Dere som skal fly Dreamliner får ha god tur, men så god tur som jeg hadde, får dere garantert ikke. Så det så!

179759_10151429668091036_1365560232_n.jpg

Livet her på verandaen er utmerket. Snart på tide med frokost ....

Last edited:

Sjallabais!
+25 grader og skyfritt over Øvre Romerike, jaggu på tide!
Ser det dukker opp litt reklame her for "Mandarin Orient New York", kanskje man skulle slå på stortromma der før høstens EastCoastRun ;)

London og 78'n i morra, blir stas!

kanskje man skulle slå på stortromma der før høstens EastCoastRun ;)

Var ikke du akkurat der borte da? :drunk:

God lørdag fra Kollen. Like skyfritt som der Thomas er. Nettopp inntatt et passe sen frokost etter at jeg sov leeeeeeenge i dag. Følte det var fortjent etter en relativt slitsom arbeidsuke.

Avgårde til fattern etterhvert som skal feire at han nettopp hadde bursdag. Bør kanskje finne en gave også?

God lørdag ønskes :)

Var ikke du akkurat der borte da?

Joda, men en blanding av Dreamliner og det at jeg 'trodde' jeg så på en real Space Shuttle når jeg var på Intrepid sist gjorde at en tur til DC og Smithsonian ble litt mer seriøst enn bare tanken.

Har du forresten tatt tog fra NY til DC? If so, PM pls :)

God ettermiddag fra Brussel. Strålende vær, 26 varme grader - i morsetning til regn når en dro hjemmefra. Heldigvis.

Ha en forsatt god dag :)

Back