• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Tromsø

LN-FHU

Superflyer
God lørdag fra Tromsø

Kulern i senga med kaffe før frokost med familien. Litt stedsjåing med gjengen idag,kidsa gleder seg til Polaria og selene.
Blir vel en øl anledning dagen senere.
Ha en fantastisk lørdag :) :) :)

Re: God lørdag fra Tromsø

Good morning from Oslo North - sol og blå himmel og det er snakk om opptil 25 grader i ettermiddag. Jeg var å luftet hunden ved 7:30 tiden og da var litt kjølig og vindstille.

Jeg ønsker deg og dine en god helg.

Jan

God morgen fra Sola!

Da har man påbegynt en ny arbeidsuke! Kjenner at det skulle ha vært godt å ha hold sengen et par timer til...

20 grader, overskyet og sol, så det aner meg at det kan komme noen dråper i løpet av kvelden?

Ha en fin en forumister! :)

Hepp fra Sandaker. Nettopp ferdig med frokostserveringer nr2. Sånn går det når arvingen er oppe før 6. Tur i Marka med noen venner før jeg i kvelds skal innta plassen min ved grillen med en øl i hånda. Ha en fin dag

God morgen fra Nittedal

Frokosten er inntatt og man er klar for dagens sprell. Min faste frisør ser ut til å ha forlatt landet, så jeg har ned en viss skepsis booket time hos en av de andre i salongen. Litt skeptisk, men må klippe meg da det er antydninger til en skikkelig 70 talls afro på toppen.....

Ellers er planen å få beiset et gjerde i dag. Ser heldighvis slutten av beise prosjektet i horisonten nå :)

S

God lørdag fra NSB i retning Larvik. Fint med en tur til kysten i finværet. ☺
Ønsker alle en fin solfylt helg! ☺

God dag fra Gamle Oslo. Godt å få en skikkelig lat lørdag morgen. i eget hus. Kaffe og rundstykke før jeg får gå ut en tur, for man må vel det, når det er sol. Enkle planer for middag i kveld, blir vel en pai med ost. Ha en fin-fin sensommerlørdag!

God formiddag fra Radisson Blu Alcron i Praha. En lazy morgen så langt, men får vel ut i finværet for å bedrive litt sightseeing. Madammen vil spasere over Karlsbroen, så da får vi vel gjøre det... Kanskje blir det tid til litt øl og fotball innimellom[emoji4] Ha en aldeles fortreffelig helg forumister!

Ellers er planen å få beiset et gjerde i dag. Ser heldighvis slutten av beise prosjektet i horisonten nå :)

Skal du bli far igjen?

God morgen fra Lillestrøm. Har vasket badet og hengt opp klær, men ellers har jeg stort sett bare sittet i pysjen i sofaen og sett på Gullfeber sammen med elefanten.

En henimot perfekt lørdag morgen. I kveld blir det ut på byen med gutta.

Ha en brillefin dag.

G'moorgen! Akkurat vært nede i frokostlåven og hentet noen biscuits med diverse godsaker. Greier! :)

Nå avventer vi at gresset tørker litt før Operasjon Gressklipping iverksettes. Passer godt med fotball på TV da .. Fruen har bursdag i morgen, så da må man vel ut og finne litt blomster også.

Skal du bli far igjen?

God morgen fra Lillestrøm. Har vasket badet og hengt opp klær, men ellers har jeg stort sett bare sittet i pysjen i sofaen og sett på Gullfeber sammen med elefanten.

En henimot perfekt lørdag morgen. I kveld blir det ut på byen med gutta.

Ha en brillefin dag.
Er du gal. Holder de to jeg har... jeg snakker kun om ekte beising. Med 10 liters spann og dødsforakt i stige...

God ettermiddag frå ytre strøk av Trondheimsfjorden. Var nettopp på Storvatnet og bada. Det vart det akro-show på kjøpet! Nokon som flaug over eit par gangar, vinka og loopa. Såg ganske artig ut! Vart det nokon her inne, kansje? Nyt sola!

Howdy from Texas

Attachments

• instaweather_20150822_124813.jpg
    instaweather_20150822_124813.jpg
    127.7 KB · Views: 122
Back