God lørdag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Tjøme

God morgen fra Tjøme. Litt mer grått i dag, så da passer det å få unna siste rest av planlagt dugnad i hagen til svigerfar. Dessuten kommer de gamle innom og tar med seg 50% av barna. Avsted i et 40 års lag i kveld, så da blir det litt fest og morro også. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Tjøme

Litt mere blå himmel her ute på Enden…så nå venter morgenbadet. Retur til Oslo i ettermiddag og middag med venner i kveld. Banankake, kaffe og yatzy unnagjort:-)

Solgløtt i Larvik, morgenkaffe på balkongen med sjøutsikt, og ferie. Ingen store planer annet enn å kikke på skutene som kommer innover fjorden utpå dagen. Colin Archer havnefestival i dag. Antagelig en fottur også. Ha en super lørdag! :)

God morgen fra Bergen.

Digipost er en uting. Kommer regninger fra forrige ukes kjøretur etter en gjennomsnittsmåling over en strekning på 19km. Må strupe inn på kveldens drikke budsjett for å regnskapet til å gå opp [emoji851]

Ellers er det meldt at sommeren er over for denne gang så da blir det innendørs aktiviteter i kveld

FQTV

God dag fra Sandefjord! Det er flere skyer på himmelen nå, men fortsatt allright vær. Gelelokket til ostekaka ble gjort kl 08.00 og så får vi se om kaka er god denne gangen også. Skal i bursdag nå på dagen og så blir det pass av ungene til min søster i kveld siden det er festival i byen.

Huff fra Knausen.. ble en 10/10 kveld i går med gåtur ned til fantastiske Kongen med en barndomsvenn hvor det ble 5-6 timer i solen med mengder San Miguel.. Deretter bort på Jimmys på Løkka hvor vi vel fikk den beste biffen jeg har smakt i landet.. For en by og for en skallebank.

God dag. Ikke skjedd stort mye, annet enn å ha vært og hentet denne.

fd38cf443fb52c4ea7e1bc5c1e3e1639.jpg

Ha en god en :)

G’morgen .. Alt. er ved det vanlige her. Litt gress som må klippes og betong som må plastres før kursen settes mot Colombia og Liverpool-ManU.

Sånn flyrelatert, ser jeg at Liverpool ankom fra Philadelpha med en Delta 757 mens ManU kom fra LAX i en Atlas 747-400.

God ettermiddag,

Fortsatt ferie , i dag ut med båt for å trekke krabbeteiner vest i havet av Tananger. Fredags middagen er satt.
Ha en fin dag og god helg.

God morgen fra Bergen.

Digipost er en uting. Kommer regninger fra forrige ukes kjøretur etter en gjennomsnittsmåling over en strekning på 19km. Må strupe inn på kveldens drikke budsjett for å regnskapet til å gå opp [emoji851]

Ellers er det meldt at sommeren er over for denne gang så da blir det innendørs aktiviteter i kveld

FQTV

Så lenge det ikke er noe mer gærent enn fartsbøter så får det vel gå. Men ikke la dem gå til innkasso, Statens Innkrevingssentral er den hardeste og dyreste kreditoren der ute. Generelt tuller man ikke rundt når man skylder Vedum og co penger. Jaja god lørdag fra Oslo - sliten etter nattens festligheter, men på jobb skal jeg nå på kveldsvakt. Får bare holde ut! Også er det dagvakt i morgen. Ja den verste komboen man finner i helsevesenet. Bare tull i grunn.

Last edited:

Så lenge det ikke er noe mer gærent enn fartsbøter så får det vel gå. Men ikke la dem gå til innkasso, Statens Innkrevingssentral er den hardeste og dyreste kreditoren der ute.
Laveste sum og null prikker, staten får nok over skatteseddelen så mitt lille fartsbidrag får de se på som en bonus [emoji849] SI får pengene samme dag jeg får fakturaen. Vekk med skiten

FQTV

God morgon från Austin, TX. Idag ska jag eventuellt ut och paddla med en tidigare kollega. Vi får se hur varmt det blir. Ha det fint!

G’morgen .. Alt. er ved det vanlige her. Litt gress som må klippes og betong som må plastres før kursen settes mot Colombia og Liverpool-ManU.

Sånn flyrelatert, ser jeg at Liverpool ankom fra Philadelpha med en Delta 757 mens ManU kom fra LAX i en Atlas 747-400.

Jeg tænker returen for MAN U bliver med G-TIT(anic)😉

Back