• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Tjøme

Mornings fra Tjøme. Alt for tidlig oppe med lømlene, så blir vel en lur i løpet av dagen. Ut til Verdens Ende for middag og Madrugada konsert i kveld. Dog er jeg mest opptatt av det sosiale og øllen, og bryr meg minimalt om selve konserten. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Tjøme

God morgen fra havet.

Nattevakt snart unnagjort og Agnes venter.
Som vanlig skal dagen soves vekk før det er biff til frokost og ny nattevakt som gjelder

Været er toppers med lite vind og flatt hav.

God natt

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Jurmala!
Flott plass dette, men værmessig burde jeg nok ha satset på denne plassen i starten av ferie da det var nærmere 30 grader framfor under 20 nå.
Men det virker som ungdommene ikke vil på stranda og bade uansett så da er det vel greit nok.

Ha en flott helg!

God morgen fra lengst ute på Tjøme. Tvillingene har holdt onkel gående og løpende siden 06:15...men nå har jeg fått avløsning. Banankake er fortært...nå venter fjorden på morgenbaderne. Ha en digg lørdag.

Mornings fra Åsgårdstrand!
Solen skinner, kaffen er beksvart og livet er såre vel.
Litt bading og en løpetur på programmet idag, og til kvelden blir det bakt ørret.
Staselig sommerhelg ønskes!
943fcba8989d71040b31243a339cfc8f.jpg

God morgen fra Bad Reichenhall. Her skinner sola foreløpig men vekslende vær varsles. I går ble et stort utendørs museum i Østerrike besøkt, et slags folkemuseum. I dag er det mest sløving på planen og litt pakking til avreise i morgen. Da skal vi til Wien en tur. Ikke med fly som vanlig, vi skal prøve toget. Railjet heter det vel og øverste klasse business class skal prøves. Litt rart men den er over første klasse her på skinnene. :) Ha en fin dag! :)

God formiddag fra Grønland. Nå er snippesken pakket og kursen settes om ikke lenge mot Notodden og årets bluesfestival. Ha en strålende blå lørdag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

G’mooorgen! Fortsatt mørkt både ute og i koppen. Ny arbeidsdag venter, og takk og lov - nå er balløya igang igjen. Luton-Middelsboro i går var en glimrende premiere.

Hadde AF2 (737/C-40) og VP Pence i 10.000 fot over hustaket i går, men desverre tillot ikke skylaget visuell kontakt. Hadde mer hell med meg litt senere på dagen, dog på litt lenger avstand.

202b363a11638fdb93d6b41ad80cea36.jpg

Men nå må man ut og jakte frokost etter at jeg fisket en seddel ut av sparegrisen ...

God blåmandagsfølelse fra SK loungen på EWR. Nå er jeg sikkert i overkant negativ, men det ble litt brå overgang å plutselig være omringet av skandinavere igjen.. halvparten av gutta har moteriktige skjegg og mer eller mindre alle har nyinnkjøpte amerikanske merke-klær. Dragen lo litt faktisk når jeg sa at er godt tegn på at du er på lounge er når du ser svensker forlate halvfulle drinker :D

Savner Florida allerede..

God blåmandagsfølelse fra SK loungen på EWR. Nå er jeg sikkert i overkant negativ, men det ble litt brå overgang å plutselig være omringet av skandinavere igjen.. halvparten av gutta har moteriktige skjegg og mer eller mindre alle har nyinnkjøpte amerikanske merke-klær. Dragen lo litt faktisk når jeg sa at er godt tegn på at du er på lounge er når du ser svensker forlate halvfulle drinker :D

Savner Florida allerede..
Kanskje er blåmandag å foretrekke, nyhetene fra Texas med 19-20 drept i et NRA organisert angrep på sivil befolkningen viser Skandinavia som et rimelig bra alternativ, en vanlig lørdagshandel burde ikke være med livet som innsats - som vanlig «our prayers are with the victims» alt en hører fra myndighetene! Fcuk that - de 2 siste dagene har jeg vært ansatt i et firma som står i mot NRA og GUN Violence ja vi er som mange mener Ekstremister - men vi står for noe og nekter å selge våre produkter til firmaer som selger assault weapons (og vi er store nok til at det faktisk betyr noe)
Det er bedre å ta et standpunkt å stå inne for noe - er stolt av å være ekstremist (PS vi er 45.000 stolte ansatte som alle står bak dette)
Dessverre er det ingen god lørdag......

Back