God lørdag fra San Juan. Har gått på en skikkelig smell her. Etter å ha gjort meg ferdig med rundreiser var planen å "sløve av på hotellstranden et par dager". Hvem i alle dager er det jeg prøver å lure? Holder på å gå på veggen her og er klart som et egg på å ta første fly ut herifra. Areciebo-teleskopet er stengt for ombygging og enda en tusenkroners katamarantur med (virgin) pina colada og snorkling på en annen liten øy frister ikke. Man tar liksom ikke to slike samme uke. Og enda en runde med kø og regn i regnskogen El Yunque frister heller ikke.
Idag prøver jeg meg på en tur til karibiens største shoppingsenter og enda en tur innom gamlebyen, det er vel noen gater som jeg enda ikke har sett der selv om jeg allerede har hatt en grundig gjennomgang. Og her skal jeg holde ut helt til mandag.
Ha en god en alle som vet å planlegge bedre.
Det er straffen for å ikke drikke![]()
A380...
Jeg hater hater haaaaaater denne balja.
.
A380... fy søren, det er kjipeste flyet verden har hostet opp i moderne tid. Minner om da jeg var på innebandy camp i Trøgstad i 1997.
A380... fy søren, det er kjipeste flyet verden har hostet opp i moderne tid. Minner om da jeg var på innebandy camp i Trøgstad i 1997.
Spesielt hos BA, der du nesten kliner med sidemannen om skjermen er nede.... noe den er i lange perioder.
Jeg fløy Thai biz mellom NRT og BKK med A380, var helt suverent det. Jeg liker fly med trapp![]()
Neida. Det er flyselskapet det er noe galt medHar et par turer i 380 med AF. 2-2-2 i C, alle i fartsretning.