God lørdag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Tjøme

God morgen fra Tjøme. Her fikk jeg lov til og sove nesten til 6 før arvingen ønsket og starte dagen. Mor skal på fest, så da blir jeg barnevakt i kveld. Dessuten må jeg en liten tur inn til Tønsberg og en frisør for og hindre at det snart blir "party in the back". Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Tjøme

Mornings fra flytoget retning OSL. Her skal man etterhvert ende opp i Tromsø men ikke før man har flydd litt. Hint - Widerøe Norge Rundt

God morgen fra LN-NIF i retning CPH. DY i dag med etter hva jeg hører helspansk cabin og flightdeck. Wifi fungerer greit. Ønsker alle en fin dag! 😊

God morgen fra Trondheimsveien på veg til kjøpesenteret :) Ikke noe fly relatert i dag, utenom det som flyr over hodene våre i Oslo nord.

Ha en flott dag videre.

Jan

God lørdag fra Trondheim :cool:
Solbrillesmilefjes fordi det er sol fra blå himmel, så dette lover godt. Blir en tur på HiFi-sjappa for bestilling av et sub-deksel , og deretter Midtbyn for siste dag av Trøndersk Mat- og Ølfestival ;) ;)

Ha en strålende dag :D :D :D :D

God morgen fra Lillestrøm!

En strålende kveld med gamle venner i går. I dag skal jeg faktisk vaske litt og muligens orge noe middager i kveldinga.

Ha en deilig dag.

God lørdag fra Snillfjorden!! :)

Her skinner sola, været er bra og temperaturen går rett vei....er det lov da? Trodde det var forbud mot sommer i år. ;) Meldes regn i morgen før sola gjør comeback på mandag så det lover brukbart for ferien. Plenklipperne har vært i aksjon allerede, slikt må gjøres unna før man drar sin kos for noen dager. Ellers er det stress med å få alt ferdig og oppi alt dette skal finalespillet i Norway-Cup sees og litt fly spottes, så her er det nok å henge fingrene i. :D SAS har levert 2 passeringer i form av SK903 flydd av LN-RKO og SK945 flydd av LN-RKN, og da er jeg fornøyd.

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

Strålende ettermiddag fra nettbussekspress Sandefjord - Oslo!
Første del av ferien er unnagjort, men mer skal komme.
Først en natt på Royal Christiania og pils og fotball på Bohemen.no.
Vi går for borteseier og ønsker alle en deilig helg! :)

God ettermiddag fra Bulgarias sommerhovedstad. Her er det faktisk overskya i dag - det har det ikke vært de siste 40 dagene jeg har residert her. Men behagelig temperatur og rolig tempo. En bede lunsj og nå har jeg tatt med et par kakestykker fra Kramer som nytes på hotellet. Satser på bedre middag og barrunde etterpå. Ha en fin lørdag !

God dag fra Stavanger

Her detter det ned, det er m.a.o. blitt høst. Eneste som mangler er vinden.
Sitter og venter på at maten skal dukke opp på bordet, så skal Egonburgeren trykkes inn.

Ha en fin helg forumister :)

Morn frå ein nesten heilt tom cafelounge på Værnes. EBS-benefits i sommar, I like it!

Sjekka for første gang på leeeenge inn i bemanna skranke, og fekk hjelp til å slå saman bookinga idag og i morgon slik at eg slepp å sjå kofferten min før i morgon i LYR. Meget bra service, når ein først treng det. Litt bitter på sommarrutene som gjere at eg må reise så tidleg som dette her for å nå eit fly i morgon tidleg :(. Men ser svært fram til ei veke i Arktis.

Ha ein bra dag!

God lørdag fra tiggerstaden. Er jordbundet i helgen så jeg prøver å rydde litt opp her og der. Blir stadig overrasket over hvor dårlig support hos større firmaer kan være. Her tok det 15 minutter for å få en enkel URL. Har tidligere prøvd rapportere phishing til Facebook support og de var faktisk enda mer bortreiste.
attachment.php

Ha en god en alle som klarer seg uten support.

Attachments

• westhost2.jpg
    westhost2.jpg
    138.3 KB · Views: 319

Support er muligens generelt for dårlig betalt, man hører jo på diverse forum at man blir bedre jo bedre betalt..
.

Back