God lørdag fra tiggerstaden

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra tiggerstaden

En litt grålig morgen skal forhåpentligvis endre seg til en nyttig og behagelig dag. Har mange hotellbookinger som mangler og bør få litt mer konkrete planer om hvor jeg skal reise neste sommer.

Ha en god en alle som planlegger spennende reising.

Re: God lørdag fra tiggerstaden

God morgen, lite planlegging her, men mer handling. En kamerat skal drikkes ut og såvidt jeg med er fortsatt ingen av oss blitt med i avholdsrøysla, så da går det som det går :cheers: Ha en god dag

God morgenstund fra Oslo nord. Dette blir en fin helg med familien. Nok av fotografer på OSl når noe skjer :) :old

Jan

Attachments

• 1013029_10151452955801260_304740775_n.jpg
    1013029_10151452955801260_304740775_n.jpg
    5.4 KB · Views: 403

God morgen fra offshore Angola.
Overskyet og kaldt i dag, 21 grader, som egentlig er normalt for årstiden.

Ukentlig øvelse og hamburger som dagens, og forsåvidt ukens "høydepunkt", men før det skjer må det rikelig med kaffi til.

Ingen helikopter trafikk på oss i dag :up:

God helg.

God dag fra Gamle Oslo, kaffi må til. Og senere alkohol. Men først skal der handles inn en del rotgrønnsaker som skal få kose seg sammen med et av årets lammelår. God lørdag ønskes!

Morn morn. Nydeleg dag i Trøndelag, skulle vel helst vore ein anna plass enn på kontoret. Mini er levert til bestemor og frøken er på hytta. Eg får prøve å lese litt...

Ha ein fin ein!

God formiddag fra Glasgow, setter meg snart på toget til Ayr for få med meg Scottish Airshow, ser ut til å bli en fin septemberdag :)

God formiddag fra Stavanger! Rolig lørdag før det er middag og kino sammen med resten av bølingen på min avdeling!

Nuvel, ha en fin en! :)

God helg.. Her er man tilbake til strieskjorta (Habayyia) og havrelefse.. Nyter noen kalde wifebeaters (Stella) mens tre kilo eisbein ligger hjemme og godgjør seg i gryten.

Nyt dagen..

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    73.4 KB · Views: 282

Hei og hå herfra. Nettopp begynt på tre ukers ferie. Fint lite planer, bortsett fra noen flybilletter som skal brukes om en ukes tid. Med mindre jeg vinner førstepremien i Lotto i kveld. Da booker jeg muligens noen flere.

God lørdag og helg og alt det der :)

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Vår Herre er tydeligvis så glad i Sørlandet at han har satt igang en storrengjøring igjen. For her bøtter det ned.

Ingen planer for dagen, og nå forsvant ungene ut en tur, så hjemme alene med PC og Last night of the Proms på TV er slettes ikke verst.

I kveld venter grillmiddag hos en kamerat. Dog tror jeg stekeovnen må tas i bruk om ikke indrefiletten skal bli av typen "vannmarinert". Men det går nok bra.
Mye godt i glassene er også forventet. Så som noen andre bemerket, får bare morgendagen bli som den blir.

Hæppi helg!

God ettermiddag fra Oslo.
Ikke mye på tapetet idag, bortsett fra å ha vært en tur på butikken.
Ellers må bookingfingerern få kjørt seg litt i løpet av dagen.

Ha en bedre en!

I kveld venter grillmiddag hos en kamerat. Dog tror jeg stekeovnen må tas i bruk om ikke indrefiletten skal bli av typen "vannmarinert". !

Stekeovn og grillelement har berget mang en grillmiddag.

Sol og fint ver i vestsørøst. Allerede vært på dynga med en gammel stekeovn og i kveld blir det vel kjerringhyl når hennes collegelag Gamecocks spiller mot mygglaget East Carolina ...

Ingen spesielle planer for dagen. I morgen skal fruen fraktes tidlig til flyplassen, så mulig jeg tar en runde med kameraet også ... Får finne frem refleksvest og 9/11 cap ...

Back