• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Stavanger!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdag fra Stavanger!

Ikke noe juleferie her i gården. Så vidt i gang med helgas første tolvtimers-vakt. Jeg krysser fingrene for en rolig helg. Så får vi se hvor det bærer.

Surt og noe vind utendørs. Best å holde seg innendørs så langt det lar seg gjøre. Ha en fantastisk lørdag forumister!

Re: God lørdag fra Stavanger!

God dag fra Tjøme. Grått og vind, og frister mest å holde seg inne. Selskapligheter hos de gamle i kveld så blir å kjøre tilbake til Oslo i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger.

Sløv morgen her, før man setter kursen mot Klepp og jule/familieselskap. Utover det er det ca. null planer.

Ha en fin dag folkens :)

God morgen. Dagens plan: stickmeatparty :drink Snakkes kanskje i morgen :spin

Relativt god morgen fra Midtøsten. Tydeligvis tåler jeg ikke mexikansk mat heller, da hodet verker veldig. Reparerer med en iskald i hagen mens klippfisken er i siste fase av uvanningen. I kveld blir det skikkelig baccalao og kald rødvin servert utendørs.

God bedring.

God fag fra OSL. Tar en bedre øl før man går om bord til ålesundsflyet. Kuling gir fine forhold. Ellers er vinterfrakken droppet i år. 10 grader ved Oslo S. God lørdag!!

Morn fra Meny. Det kaoset jeg så for meg uteblir og det passer meg fint. Hjem til Sandefjord og pinnekjøtt hos farmor ikveld, det blir bra

Off to South Carolina. Tilbake i kveld eller i morgen. Skal bli røft vær i morgen, så mulig jeg gjør det kort.

Men akkurat nå er det kaffe og fotball som gjelder.

God morgen eller god ettermiddag fra TRF, 12 grader ute sola kinner blir ikke så mye å gjøre enn å slappe av :-) God helg alle forumister!

Aaaarrrgg!
Så ble det for mye drikke i går kveld igjen, med derpå følgende slappfiskdag når jeg egentlig har mye å gjøre.

Nei bare å ta seg selv i nakken og pille seg ut og kjøpe juletre.
Trenger også en shoppingtur til Danmark før jul, så det passer jo veeeeldig bra at det meldes full storm og 7 m bølger i natt og morgen formiddag. Håper det legger seg til i morgen ettermiddag iallefall.

Jojo. Det blir sikkert jul.

:rolleyes:Arrrg!!!! Ingen bagasje. Masse folk som ikke fikk kofferten. Ingen info og SAS damer stengte luka. -

:rolleyes:Arrrg!!!! Ingen bagasje. Masse folk som ikke fikk kofferten. Ingen info og SAS damer stengte luka. -

Det er det vel verdt så lenge man får kaffe og aviser ombord :p
God ettermiddag fra Romerike, en svak forkjølelse ulmer og det er ikke noe særlig sånn rett for jul. Regner med at United - WestHam med dertil brakende hjemmeseier fikser den biffen.

Bort i aftens - sjallaboing!

God ettermiddag fra Oslo. En passe sløv dag så langt, litt preget av endel gruff i luftveiene. Rakfisk-lag står på programmet i kveld, ihvertfall en fordel å være tett i nesa da....

Aaaarrrgg!
Så ble det for mye drikke i går kveld igjen, med derpå følgende slappfiskdag når jeg egentlig har mye å gjøre.

Nei bare å ta seg selv i nakken og pille seg ut og kjøpe juletre.
Trenger også en shoppingtur til Danmark før jul, så det passer jo veeeeldig bra at det meldes full storm og 7 m bølger i natt og morgen formiddag. Håper det legger seg til i morgen ettermiddag iallefall.

Jojo. Det blir sikkert jul.

En sen aften fra Oslo.

Bizflyer; tror du Superspeed 1 har tenkt å prøve seg imorgen? Ser at det bare er Larvik som foreløpig er kansellert. Har vel vært en måned med mye sjøgang for båtene dette.

http://shipstatus.colorline.no/?lang=no

En sen aften fra Oslo.

Bizflyer; tror du Superspeed 1 har tenkt å prøve seg imorgen? Ser at det bare er Larvik som foreløpig er kansellert. Har vel vært en måned med mye sjøgang for båtene dette.

http://shipstatus.colorline.no/?lang=no

Superspeed1 går i morgen kl 8 ja. Den sterkeste vinden farer fort forbi i natt. Larvik ble kansellert fordi vinden ville stå rett inn i havna der. Derfor blir Super2 i Hirtshals i natt, og seiler tilbake til Larvik 1215 søndag. DMI.dk melder om 3-4 meter bølger i morgen, og det er jo ikke allverden.

Back