God lørdag fra SAS-Flybussen

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag fra SAS-Flybussen

24 timer på OSL venter. Med andre ord består denne helgen av jobbe spise og sove. Litt hvitt på bakken er det også litt oppi høyden. Ha en fin dag i Solveien, Nittedal Skurdalen eller hvor dere nå enn befinner dere.

Re: God lørdag fra SAS-Flybussen

G'lørdag, ja! Her på Radisson OSL forbereder mann og elg seg på transatlantisk overfart by SAS. Lenge siden jeg har flydd SK907, så det skal bli artig.
Siste leg'en skal etter planen være med Delta DC-9-51 - ikke mindre artig det! :)

Kommet litt sne, ser jeg .. det er imidlertid helt i orden om det stopper et par timer. Litt tight connection på Newark, sp kan godt klare meg uten deicing ..

God morgen fra Stavanger. Har tidvis ligget og hørt på et forferdelig uvær i natt. Vind og regn.
Nå har det heldigvis roet seg litt.
Håper det holder seg slik. Hvis ikke blir det kjedelig å oppholde seg på SVG. Men det var disse spotte-abstinensene da. Må bare komme meg ut når det er varslet både Antonov og IL-76 på gang.

Ha en god dag folkens.

God morgen fra Frogner. Blir å bo hjemme hos de gamle den neste uken før vi omsider overtar vår egen leilighet til uken. Merker såvidt at det var julebord i går også, og i kveld smeller der igjen. Julebord med gutta fra Oppsal på Schrøders....det blir nok relativt fuktig :drink

God morgen, her har man akkurat blitt ferdig med å innta brunchen hjemme etter nok noen deilige døgn på Color Magic. Sikkelig møkkavær, så dagen går vel med på å rydde litt plass i minibaren her hjemme :)

Ha en fin dag!

God morgen fra Lillestrøm. Her har man dratt seg leeeeeeeenge i senga etter nok et julebord igår. Straks er det ut til Postkontoret, med elefanten, for å hente flere julegaver han har fått. Livet smiler.

God tur over dammen, ønskes til Bullwinckel.

God lørdag fra Maura.

Fått sovet akkurat passe lenge, og nå skal man straks i butikken en tur, før det blir juleselskap i kveld hos fattern. Samtidig sliter jeg med et lite dilemma: Må "connecte the dots" for å komme meg "fra en booking til en annen", og klarer ikke å bestemme meg for routing. Nuvel, finner vel ut av det.

I samme anledning, er Lillebjørn i gang med rider-studering. Er mulig jeg lar han bestille noe:

Afndwa6CQAARgO4.jpg

Ha en fin lørdag, folkens :)

Last edited:

God ettermiddag fra Solveien hvor solen skinner etter en svært våt morgen, Beaglen dro med seg Kanoen på morgenturen og en observerte LN-KOG fange en laks som kom svømmende opp Nordstrandsveien - Den godeste KOG har innkalt til Julemesse litt lengre bort i Solveien og antydet at det står laks på menyen. Det ble en sen kveld i går med siste hånd på SINTEF verket - og en aldri så liten testrunde for SINTEF på morgenen. Ha en flott ettermiddag

God ettermiddag fra Oslo Lufthavn.
Dagens vakt på operasjonssentralen går mot slutten, den begynte med snø og endte med regn - uansett, enda en laaaang Søndag morgen igjen før man kan ta "helg".
Begynner bli litt overkill med bamser som ser på laptop for tida, på tide med ett eget bamseforum? :cool:

God ettermiddag fra Oslo Lufthavn.
Dagens vakt på operasjonssentralen går mot slutten, den begynte med snø og endte med regn - uansett, enda en laaaang Søndag morgen igjen før man kan ta "helg".
Begynner bli litt overkill med bamser som ser på laptop for tida, på tide med ett eget bamseforum? :cool:

Dude! ser du ikke forskjell på Bamser, Elger og Elefnater eller ?

God ettermiddag fra Stavanger.

Da var dagens utetjeneste unnagjort, og det er på tide å ta se en pause i bakken før dagens innendørs oppgaver skal unnagjøres. Vil nok trolig gå i et roligere tempo enn planlagt, da ryggen fant ut at den skulle slå seg en smule vrang i løpet av formiddagen.

Ute blåser det stikker og strå, så man kan vel si at en glad for at en ferdig med dagens oppgaver utendørs.

Ha en fortsatt fin lørdag forumister. :)

God dag fra Gamle Oslo. En pause før lutefisklaget starter. Ser ut til at fisken er bra. Det blir gul etterstuing til, ettersom det er bedre enn grønn. Lysholm Linje og en drøss med ulikt juleøl skal testes. Dessert med smørristede pepperkaker, romkrem og bringebær er forberedt og 20 år gammel armagnac er testet og godkjent. Ha en fortreffelig lørdag !

God dag fra Lillestrøm. Aktiv dag i butikker. Gudskjelov jeg ikke tok med Ole Brumm på julebordet. Satt ved siden av Fnate som sikkert hadde satt griller i hodet på Ole:o

God kveld fra Nærbø.

Grunnet et skikkelig møkkavær har vi holdt oss innendørs i dag, sovet leeeeenge sett på Jeff Dunham med flere.. altså en skikkelig sløvedag.

Nå har vi satt til livs mengder entrecote med godt tilbehør, kaffen står å godgjør seg på presskanna, så da blir det kaffe med gåvekk snart.

Ha en fortreffelig aften godt folk!

God ettermiddag fra Retrohjørnet - en Delta DC-9-51 i fint driv sørover mot Atlanta. Den gamle damen har til og med wifi installert!

Overfarten gkk greit, i SAS's priselønte Eco Extra. Konkurransen kan ikke ha vært altfor stor.. Men vi kom da frem. Elgen var i det sjenerte hjørnet, og holdt seg mest i sekken da han var litt skeptisk på menyen.
Hadde bare litt over en time på meg fra vi landet til neste avgang, men det gikk greit og det tok meg ikke mer enn 35-40 minutter fra gate til gate.

Da gjenstår bare kjøreturen hjem, og det står et par Shinere på kjøling. :)

Back