God lørdag fra Sarpsborg

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra Sarpsborg

Passer dårlig å våkne før 5 på en lørdag og særlig seminarhelg. Skal ha opplegg og da passer det jo ikke helt å se ut som man har vært på nachspiel til sola står opp. Men jeg har blitt en fighter når dette skjer så. Føler meg jo ikke nervøs men mulig kroppen stresser mer enn jeg tror. Jaja ha en strålende lørdag hvorhen dere er. :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Re: God lørdag fra Sarpsborg

God morgen fra Sandaker. Her er vi oppe alt og ser på barne-TV. Bare og kjøre på med espresso. Etterpå blir det sykkeltur med familien før en kamerat kommer på middagsbesøk i kveld. Ha en fin dag

84fb2fc5eff6ed3311e5104dedb2463f.jpg

Morn! Har ikkje funne fram kaffi enno, men barnetv har vi... Vurdera å finne stol til ungen og sove på sofaen... Frøken er på jentehyttetur, så vi karane får finne på noko fornuftig i dag...

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

God dag fra Gamle Oslo. Våknet noe uønsket tidlig. Pakker med øl og røkt hvalkjøtt fra Møre og tar turen til Moss i dag. Ser ut til å bli fint terrassevær. Men først kaffe og enda mer kaffe. Får vel ta en spasertur også, slik at man oppnår sine 10.000 skritt om dagen de neste fem ukene. Ha en fin dag !

God morgen fra en solfyllt tiggerstad.

Passer dårlig å våkne før 5 på en lørdag og særlig seminarhelg.
Seminar? Hadde i natt mareritt om at jeg hadde eksamen og at jeg klagde på dårlig organisering og mange juksemuligheter, men så endte jeg med å miste noen av papirene som ble utdelt. Det er jo årevis siden jeg har hatt noen eksamen så jeg aner ikke hvorfor underbevisstheten har funnet på å behandle noe slikt nå.

Får vel ta en spasertur også, slik at man oppnår sine 10.000 skritt om dagen de neste fem ukene. Ha en fin dag !
Klarte over 30.000 igår selv om jeg jobbet til 16:00. Klarer vanligvis ikke så mye de dagene jeg må sitte på jobb så snittet for ukene er vanligvis under 20.000. Idag derimot... :-)

Ha en god en alle som vet at nye destinasjoner best oppleves til fots.

God morgen fra Grønland. Når frokosten er fortært får man ta seg en tur opp til Ekeberg, alle skrotnissers 17. mai i dag[emoji3] Så får man se om man finner noe gull blant gråsteinene. Ellers har madammen ytret ønske om sjømat på restaurant i kveld, Solsiden på tampen av sommeren kanskje? Ha en strålende lørdag, med eller uten gammelt skrot!

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen. Her er det vel jeg som står for gammelt skrot. Deilig med tåkefri morgen. Frisk høstluft ute også. Sitter og grubler på hva dagen vil bringe.

Good mååårning fra Lillestrøm. Får besøk fra USA-kontoret i dag. Hun landet i og for seg for et par timer siden, men får kuke litt rundt i Lillestrøm frem til senere på dagen.

Så blir det ut og jobbe etterpå.

Men først er det altså kaffe

Ha en fin en

G'lørdag fra Øvre Romerike. Frokost er spist, og Finn Bjelke stiller musikspørsmål på radioen. Jeg sitter og kikker på yr.no for å se hvordan de tror været skal bli i New York neste helg, og temperaturen for neste lørdag har f.eks. sprettet mellom 33 og 23 grader de siste par dagene. Håper på nærmere 23 enn 33, for å si det sånn.

Ellers turer man innover mot hovedstaden for å besøke en kompis som har blitt utstyrt med arving siden sist jeg så han. Irriterende nok kræsjet det med Oslo Maraton, så da må jeg droppe det i år også.

Ha en god :)

Mornings vestenfra!
To ukers Spaniatrip er over. Stort spenn både i overnatting og bespisning. Kan dog anbefale Valencia og Westin i samme by.
Idag bærer det til fjells. Gleder meg til å knekke kvoten foran et skikkelig peisbål.
Ha en høstfarget helg!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

God formiddag fra Nittedal

Her har man kommet hjem fra fyllinga, så jeg har blitt kvitt en del skrot....
Nå er det litt kjapp sjonglering av informasjon om diverse trucker i europa som skal matche opp med noen flyavganger. Tre trucker til samme flyplass og tre forskjellige flighter.... og begynte dårlig ved at første bil ble forsinket pga av trafikk i natt. Noe sier meg at neste også henger litt etter..... fordi de kjørte med 3 timers mellomrom i går. Håp for sistemann, fordi han forlot Gardermoen i dag, men han må rekke det i morgen for der har vi dårlig med backupflighter....

Så nå blir det ut å skaffe litt lunch får man skal få testet Izettle løsningen til morgendagens skole arrangement.

Ha en trivelig lørdag!

S

God lørdag fra Gardermoen.

Her er det konsert ved pianoet, sjampis etc etc. SAS er 70, å gjør det koselig her.

Edit:
Å der ble det en konsert borte ved A16 osv...

God dag fra Lillestrøm. Her skal man snart ta en kveldstur med jubilanten SAS til TRD. Bare tur retur i kveld så min kone får 2 segmenter til. Bare tre til i år så får hun gull. 😉
Ellers titter vi på en tur til Portugal i november en uke vi begge har fri. Blir nok LH som blir valgt i biz. Det blokkerte midtsete setter vi stor pris på...
Ønsker alle en fin lørdag og helg! 😀

God ettermiddag. Her har man fått unnagjort litt studering på formiddagen. Nå skinner sola og jeg får vel komme meg ut i finværet. :)

G'moorgen! Blitt lørdag her borte også.

Må en tur på dynga jeg og, og det er en del greier på eiendommen som må fikses før jeg drar til Norge i morgen. Men det skal nok bli tid til litt fotball også.

Fint vær og 30+ som vanlig. Skal bli godt med litt norsk drittvær.

God ettermiddag fra Upper District. Mitt bittelille bidrag gjorde at SK907 til Newark fikk vannsalutt i dag. 70-åringer må nemlig feires på skikkelig OSL-vis.

Noen få timer igjen av 12 timersvakten så er det grillings i cribs`n. Jeg tar meg av varme arbeider mens konepone krydrer maten på indonesisk vis. Pyongyang dere er herved informert!

God ettermiddag fra Snillfjord.

Blandet vær, med både vått og tørt. Skal visst bli bedre igjen fra i morgen. Resten av familien er opptatt denne dagen, så da er det meg og TVen som utgjør helgens duo. Før fotballen tar over er det greit med noen repriser av ''Undercover Boss'' mens en funderer på andre oppgaver.

Gratulerer til SAS med 70 år, satser på minst 70 nye.

Ha en fortreffelig en rundt om. :)

God Lørdag morran fra Fort Lauderdale.

Ser ut som jeg ligger litt etter med skrittene.
Her snakkes det om 10 000 skritt per Dag?
Må vel begynne å telle litt, men fra sofaen til bilen er det 20 skritt. Deretter kjører man en snartur og parkerer, så er det 20 skritt inn til ølbutikken.
Så hele turen i revers. Doble det for noen turer til kjøleakapet for mat og stadig påfyll av kald pils, så er man vel oppe i 200. Luftetur med bikkja kanskje 200 til.
Ser ut som 10 000 per dag er noe i overkant av hva jeg yter. :cry:

Gratulerer med 70 årsdagen til SAS og 75 årsdagen til Nils Arne Eggen!

Småregn i nabobygda til Nils Arne, men potetene skal nok straks opp ;)

Reisefri hele uka ser det ut som, deilig med litt hjemmetid også!

Nyt helgen alle sammen!

Kim

Back