God lørdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Sandaker

Mornings fra Sandaker. Godt man har en Nespressomaskin. Barne TV er også fyrt opp. Solen skinner, og jeg må i gang med å bake boller. Siste hotellet for sommerferien ble booket idag, så da ble det Scandic Bystranda i starten av Kristiansand oppholdet. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Sandaker

God morgen fra Klepp. Kroppen verker etter en uke med fysisk tungt arbeid, jeg er jo tross alt ikke vant med å løfte noe særlig tyngre enn en ringperm innimellom på min forrige arbeidsplass. Nuvel, jeg er i alle fall bedre nå enn etter dag 1, så det går seg vel til etterhvert. Andre ting jeg ikke er vant med er jo "kontortid" (7-15) og grisebillig mat i kantina. God helg, folkens. :drink

Glad lørdag fra Verdens Ende...her er det Nespressomaskinen på alle rom og den smaker aller best ute på terrassen i solen. Retur til hovedstaden i løpet av dagen. Ha en herlig lørdag du også.

God morgen fra Bad Reichenhall. Her har regnet gitt seg etter halvannet døgn med kontinuerlig plasking og sola skinner. En fottur er planen i dag. Ha en fin dag! :)

God lørdag fra Oslo. Reiseradioen er på lufta, været er fint.. Skal ikke se bort fra fotball. Nå er det vinn eller forsvinn .

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor sola titter innom, så det burde være en lovende start på lørdagen.

I bunn og grunn null planer på denne kanten, men kjenner jeg opplegget rett ender jeg alltid opp med å gjøre noe. Det ryktes om fare for en tur på butikken allerede, så skal nok se at man kommer seg utav huset i dag au.

En god en ønskes. :)

God morgen fra Grønland, skyfri himmel i dag[emoji3] Får vel få med seg litt av Pride-sirkuset som starter borti nabolaget om et par timer. Deretter blir det å hive seg på motorsykkelen for et besøk hos opphavet på Kongsberg. Ha en strålende helg!

God lørdag fra Strømstad. Venter på at folk skal gjøre seg ferdige på Systembolaget som ser ganske så populær ut. Så er det båttur på programmet. Har med kikkert, men har glemt solfaktor.

Ha en god en alle som verdsetter sol og sjø over systembolag og fotball.

Mornings fra Birmingham.

Gårsdagens fest slapp taket og vi er klar for dagens fest. Mye "eksotisk" å se på i denne byen.

Været er bra og MasterCard’et funker enda.
Da kjører vi på.

God lørdag ønskes

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Birmingham.

Gårsdagens fest slapp taket og vi er klar for dagens fest. Mye "eksotisk" å se på i denne byen.
Når et shoppingsenter ser ut som fasettøyet til en flue så har du drukket nok.

Hu og hei .. straks i gang med dagens arbeide. Som vanlig på lørdag har jeg vært på Biscuit Barn og hentet dagens frokost, og nå er stereoen sveivet igang og The Sea Within traller fonøyd i bakgrunnen. Blir vel no' fotball etterhvert også. Satser på en stille dag på jobben.

Luffuktighet av bibelske proporsjoner ute - kunne sverge på at jeg så et par reker flakse forbi ... bør kanskje slutte med brennevin om morran ... :p

Kom deg inn til sentrum og sjekk hva du ser der.

Var så koselig her ved kanalen. Mye flytende å holde styr på og mye kjekt å se på.

Sentrum? Bor ved jernbanestasjonen. Er det sentrum nok?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Var så koselig her ved kanalen. Mye flytende å holde styr på og mye kjekt å se på.

Sentrum? Bor ved jernbanestasjonen. Er det sentrum nok?
Kun om det er Moor Street Station.

Back