Må man ikke reise ganske så langt fra Groruddalen for å finne sanddyner?God morgen fra Groruddalen og med så flott vær - da blir det nok en tur til sanddynene for litt bilder i løpet av dagen.
God lørdag fra Brighton. Tok meg en tur rundt i byen sent igår etter at jeg kom hit. Er lettere sjokkert over folkelivet jeg så. Jeg vet ikke hva folk gjorde i Gomorra, men jeg er sikker på at de også gjorde det her.
Det forklarer Sodoma, men ikke Gomorra.Brighton är dessutom känt som centrum för homosexuella.
God morgen fra Berlin. Ble litt sent igår kveld, og kom på at jeg hadde glemt å skrible på tale til Brylluppet jeg er forlover i.
Nå er det gjort og jeg vurderer å føre den inn på en Norwegian spypose. Vi får sjå.
En likør-butikk som blir ranet hver lørdag?Ellers er det sol og fint og jeg vurderer en tur på gunshowet som holdes like borti gata ..
En likør-butikk som blir ranet hver lørdag?
Så længe du skriver talen på en brækpose fra Norwegian shorthaul, sker der næppe nogen skade på din generelle agtelse!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.