• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Røros!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God lørdag fra Røros!

God morgen! Her på Røros skinner sola og det er kjølig og godt i skyggen ennå. Morgen kaffen var god og nå er det straks en tur ut i sola!
Ha en fin dag!

Re: God lørdag fra Røros!

God morgen fra Hvalstad. Kona sover fortsatt, mens jeg og barna sitter klistret til hver vår skjerm. Vurderer å synde å dra dem med meg til "restaurant den gylne måke" til middag, siden jeg uansett er alene med dem i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Mjøndalen. Kona sover fortsatt, mens jeg og barna sitter klistret til hver vår skjerm. Litt usikkert hva man skal finne på i dag, det er dag 1 av ferien for hele familien, men kona har fått vaksinering på mandag, så ferien starter med venting på den.

Så får man heller bruke litt tid på å planlegge hva som skjer etter mandag...

God dag fra Radisson Bucharest.

Fant en bar og prøvde et par vodka drinker i går kveld.
De vanner hvertfall ikke ut vodkaen i den baren.

Blir nok sengeliggende i noen timer til.

FQTV

God midt på dagen fra hybelen i Bergen. Vannet for isch en time siden. Lett regn ute, så det ble køya igjen. Ny nattevakt til kvelden.
Ha en fin fin lørdag :)

G'murgen fra solskinnet. Svigerbeistet har fått morgenstell og frokost. Nå kokes det bikkjemat. Har ikke planlagt annet enn fotball i dag.

Grillen skal imidlertid snart fyres opp. Har noen kyllingvinger som må varme seg litt.

G'murgen fra solskinnet. Svigerbeistet har fått morgenstell og frokost. Nå kokes det bikkjemat.

Svigermor får menneskemat, antar jeg?

God lørdag herifra. Konstaterer smertefullt at to av tre ferieuker nærmer seg slutten. Får prøve å nyte den siste så godt jeg kan.

Back