God lørdag fra Riksen

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra Riksen

Når klokken har passert 04 kan man se lyset i det fjerne, at vakten nærmer seg stadig vekk slutten. Her er det uansett stille (og måtte det forbli slik - bank i bordet). Er vel egentlig på slutten av nattevaktene det skjer mest, alle vitalia skal måles fra kl 6 og utover. Men da har man iallefall noe å gjøre fremfor å se på NRK. Ha en fin lørdag.

Re: God lørdag fra Riksen

Noen hundre meter opp fra Riksen så er tåka tett og ikke mye som minner om vår. Men da er det jo fint at det ikke finnes så mange planer for dagen - annet enn kaffe, forum, aviser og litt sjokolade…og det kan alltids nytes i senga. Bra lørdag ønskes.

Godmorgen fra Grønland. Fint å få kona hjem igjen. Hun var godt fornøyd med Norse Premuim Economy; «bare å trykke på rødvinen på skjermen, så kom det mer hele tiden»[emoji3] Ingen store planer for dagen, men på YR ser det ut til at det kan bli en utepils i løpet av ettermiddagen. Dagens middag blir i nærmiljøet, har booket bord på Lompa. Ha en finfin helg!

Og på prærien sør for Stavanger er tåken helt borte og solen skinner, God morgen :)

Her er Braatens S.A.F.E koppen fylt opp med kaffe og en koser seg i fred og ro med forumer på nett.
Skulle gjerne ha vert «hjemme» i BKK nå, men har 3 vakter til på jobb før retur.
Plan for dagen er litt fix i hagen og få satt ut Fido som har ansvar for plenklipp. Senere skal datter hjelpes med noe lampe montering.
Ha en strålende lørdag :)

e2c60e5a161213cb6d31e9eb20f855ff.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Frogner. Bra mat hos de gamle i går, og snart er det frokost. Eldstemann må kjøres til hockeytrening, så da får jeg meg et opphold i ishallen i dag og. Vurderer prokastrinere hagearbeidet til i morgen. Ha en fin dag.

God morgen fra Haugesund. Hyggelig med en helg hos opphavet. Tåken kom sigende rett før touch down i går, så det ble avbrutt landing og noen runder i holding. Kapteinen ville gjøre et forsøk til før retur til Oslo og da gikk det heldigvis bra. Ellers store nyheter på familiefronten. Bedre halvdel ble i statsråd i går utnevnt til ambassadør i Santiago, Chile - så nå får vi litt av hvert å tenke på de neste månedene. Spennende tider.

God morgen fra Haugesund. Hyggelig med en helg hos opphavet. Tåken kom sigende rett før touch down i går, så det ble avbrutt landing og noen runder i holding. Kapteinen ville gjøre et forsøk til før retur til Oslo og da gikk det heldigvis bra. Ellers store nyheter på familiefronten. Bedre halvdel ble i statsråd i går utnevnt til ambassadør i Santiago, Chile - så nå får vi litt av hvert å tenke på de neste månedene. Spennende tider.

..og felles venn til Cuba:-)

God morgen fra noen ytterligere hundre meter over Riksen. Mimosa-frokosten er inntatt og kombinasjonen av knitrende peis og sol som sprekker frem er innafor. Føneren skal vaskes og sp er planen noen drinker i "hytteveggen" her som krever 14 grader i skyggen.

Kone skal ut på middag i kveld så da blir det nok calzone-kos med arvingene.

a183a3cc-e7e8-485f-bccc-584106c6e580.jpg

Gratulerer! Skal tenke på dere neste gang jeg er i Santiago. Flott land jeg kunne tenkt å reise mer rundt i. Ikke bare kjappe jobbreiser til hovedstaden.

God morgen fra Lillestrøm. Her er ostiser spist, DN lest og litt jobb unnagjort. På tide med en polferd snart.

Ha en best lørdag!

G’morgen fra ‘over there’, eller ‘over here’ som jeg sier .. ;)

10-12 grader og lysning på himmelen, så snart klart for morgentur uten lykt. Blir nok litt herjing med motorsag i dag. Noen trær som er blitt negilisjert av forrige eier, så grener må trimmes for å få skiten ned i riktig høyde. Lurer på å få sneket radarantennen opp i flaggstangen på en diskret måte også .. hmmmm ….

Velvel, happi laurdag til folket uansett.

God formiddag fra Kongsberg. Her har det gått i ett i dag. Vi skal ha et bursdagsselskap i morgen så i formiddag ble de fleste forberedelsene gjort både med matlaging og kakebaking. Etterpå ble det en tur til Bomåsen i belønning. Ikke så lange turen men det er skikkelig bratt så det blir trim ut av det.

Ellers gratulerer til Ezeiza med utnevnelse av sin bedre halvdel som ambassadør til Chile. Det må være en spennende jobb.

Er vel egentlig på slutten av nattevaktene det skjer mest, alle vitalia skal måles fra kl 6 og utover. Men da har man iallefall noe å gjøre fremfor å se på NRK. Ha en fin lørdag.

Jo takk, jeg kjenner til det at alle skal måles 0600 og gjerne kombinert med antibiotika IV. Ikke mye morsomt å bli vekket klokken 6 om moringen for dette. Har vært bra i ørska noen ganger når de har kommet innom på morningen. Men jeg skjønner jo at for de ansatte så går tiden fortere når det er litt å gjøre.

Jo takk, jeg kjenner til det at alle skal måles 0600 og gjerne kombinert med antibiotika IV. Ikke mye morsomt å bli vekket klokken 6 om moringen for dette. Har vært bra i ørska noen ganger når de har kommet innom på morningen. Men jeg skjønner jo at for de ansatte så går tiden fortere når det er litt å gjøre.

Ja nei akkurat dette er jo ulikt fra avdeling til avdeling, men AB IV gis ofte kl 06. Det er jo relativt viktig at det gis til klokkeslettet.

Jeg har nå kommet meg litt etter vakta, trening har jeg klart å gjennomføre også. Så resten av lørdagen blir bra.

Back