God lørdag fra Rhodos

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Rhodos

God morgen fra Rhodos. Minstemann skal sendes til Lollos bursdag, og det er vel eneste plan i dag utenom å bade. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Rhodos

God morgen fra fjellet mellom Østerdalen og Gudbrandsdalen. Fyr på peisen, kaffe i k(r)oppen og Freia Helnøtt i bøtter og spann. En tur ned til bygda (Koppang) hvor det i dag skal avdukes et minnesmerke for de to norske skipene som gikk ned 22. mars 1973 med timers mellomrom. Både M/S Norse Variant og M/S Anita tilhørte rederier fra innlandsbygda Koppang. Ha en frisk og fin lørdag du også.

God morgen fra Stavanger :)
Her har en sovet meget godt i natt, men våknet gjerne litt for tidlig.
Ikke de største planer for dagen, men må nok ta en titt i hagen. Så blir det nok også en spasertur. Utover det skal det bare slappes av.
Ha en bra ferie-lørdag :)

God ettermiddag fra Ginza, Tokyo.

Dagen i dag og i morgen står i shoppingens tegn så da rekker man å fylle opp koffertene før kursen settes mot EU på mandag.

Smidig tur med Shinkansen fra Osaka til Tokyo på morgenkvisten - ingen sak å reise med tog når det funker så bra som her.

I kveld blir det Wagyu teppanyaki så man legger seg ikke sulten i dag heller [emoji28]

God lørdag til dere alle!

Både M/S Norse Variant og M/S Anita tilhørte rederier fra innlandsbygda Koppang. Ha en frisk og fin lørdag du også.[/QUOTE]
Odd Godager rederi holdt til i Haakon VII gate 1, Oslo, han hadde riktignok eierinteresser i tømmer og trelasti Storelvdal, men rederiet var ikke derfra.

God lørdag fra Oslo, dette er og forblir en svart dato i norsk historie og jeg kan ikke unngå å sende en varm tanke til de mange ofrene for terrorangrepet for 12 år siden.

Uansett så er jeg invitert på en fest i kveld, men før den tid bør jeg vel ha fått vasket klær osv. Kveldsvakta i går var av det heller rolige slaget og jeg ble forsøkskanin for en som ville øve seg på å legge inn veneflon, det gikk faktisk ganske så bra, men så har jeg også fine årer som er lett å stikke på og da. Så det var det vi brukte siste delen av vakta på gitt før nattevaktene overtok sjappa.

God morgen fra Byglandsfjord. Her skal jeg straks ut og kjøre ned til Evje og handle litt. Kanskje fange en baguett. Så blir det et par timer slektstreff før jeg retter snuten hjemover til Storsmurfen igjen.

Ha en super dag

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God ettermiddag fra Mjøndalen. Single-tilværelsen er ikke for de sarte sjeler. Skulle bare ut med en kompis å ta ett par glass i gårkveld, og ramlet inn døren her hjemme igjen ca 1130 i dag. Det har vel stort sett vært mantraet de siste 2 ukene.

Nå blir det digg at man skal ha ungene 1 uke, slik at man kan få roet litt ned før man starter med flyttesjau til neste helg. Får vel komme seg på butikken å handle inn det man trenger til de neste dagene, så blir det vel avslapping og filmkveld med ungene i kveld, det ser man frem til!

Ønsker alle en flott dag!

God lørdag der nede, håper ølen er kald og lufta røykfri.
Bor dere på samme siden som flyplassen?
Frakter ned, og henter hjem solhungrige trøndere i kveld/natt.
Greit å vite om brannen påvirker nord-øst noe særlig, i forhold til antall daue dinosaurer på tanken. :lol:

G'morgen .. Dagen står i motorsagens tegn .. hvis jeg får start på den. Forøvrig er det dagens hit i nabolaget, hører flere rundt meg.

Valpeturen ble redusert i dag. Stiene i parken er stengt pga falne trær og grener. Og de trenger nok litt tid får å få ryddet vekk alt det der. Så vi ruslet heller rundt sportsparken et par ganger.

- Det var ikke oss, asså!

4f9064e99efd75d76c8c83af38223b09.jpg

God lørdag der nede, håper ølen er kald og lufta røykfri.
Bor dere på samme siden som flyplassen?
Frakter ned, og henter hjem solhungrige trøndere i kveld/natt.
Greit å vite om brannen påvirker nord-øst noe særlig, i forhold til antall daue dinosaurer på tanken. :lol:

Vi bor på østkysten noen kilometer sør for Rhodos by. Så like langt nord som flyplassen, bare tvers over øya.

Landing fra nordøst, hvilket virker ha vært hele uken vi har. Ser flyene på vei inn i det de snur nord for Rhodos By

Dog vært endel strømbrudd som visstnok har en sammenheng med brannen ryktes det

Kabinen får det rolig på tur ned, pax ned er kansellert av charterselskapet.
Alle skulle bo ved brannområdet visstnok.
Nyt oppholdet

Både M/S Norse Variant og M/S Anita tilhørte rederier fra innlandsbygda Koppang. Ha en frisk og fin lørdag du også.
Odd Godager rederi holdt til i Haakon VII gate 1, Oslo, han hadde riktignok eierinteresser i tømmer og trelasti Storelvdal, men rederiet var ikke derfra.[/QUOTE]

Odd Godager rederi holdt visst også til på Smestad. Nå har de etterlatte for første gang fått et sted å gå til for å minnes de døde. Kuriositet; M/S Norse Variant fikk navnet sitt fordi rederiet hadde en avtale om å frakte nye VW Variant til USA.

Back