God lørdag fra Rena

Re: God lørdag fra Rena

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Deilig å sove lenge i dag. Straks går turen ut for å kjøpe ny oppvaskmaskin og deretter til de gamle for å feire bursdagen til stedfortredende. Satser på at han blir glad for en grønn flaske i bursdagsgave.

Ellers ingen planer! Og det er jo deilig! Jo, kanskje en plan. Kanskje en pitteliten flaske vin til kvelds. Siden Robert ikke drikker, har jeg bestemt meg for at jeg må drikke for han også..... Det må jo veies opp som kjent.

Skål og god lørdag!
Det sunneste er faktisk å ikke drikke... Men nå er jo de alkohylene ganske godt å drikke på som regel. Synes faktisk avholdsfolket fortjener en liten kudos for å holde seg borte fra ting som er så godt, men likevel usunt. Det sier jeg som sitter på puben i kveld og ser på fotball. Heldigvis vant Liverpool i kveld da.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

SKÅL, kosmonauter!!!!

Bare så det er sagt. Godless på Netflix er rimelig bra. Ihvertfall enn så lenge, frem til det kuliminerer i uendelige kjærlighetsintriger og vas. 5 episoder ut er det fremdeles bra. :)

Ta heller og skru over hit, du.

https://www.youtube.com/watch?v=mLccxrDgi5U

Her sitter man og jobber. Relativt stille, så følger fotball fra skistadion i Manchester. Har lyst på noe sterkt i glasset, men får vel vente til skiftet er sånn noenlunde over.

God lørdagskveld fra Skottland.

Her har the "small beast from the east" startet, snøfnugg i lufta og vind. Får håpe det ikke blir like mye kaos som da det kom noe snø for noen uker siden, da var jeg heldigvis i varmere strøk.
Ikke noe alkohol her i kveld da jeg skal kjøre å hente madammen på flyplassen senere i kveld, best å holde seg på matta da. Prøver å få unnagjort noe bilderedigering frem til den tid.

Ha en finfin lørdagskveld med eller uten alkohol! :drink :drink

Back