God lørdag fra Rena

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Rena

God morgen fra et klasserom på Rena. På tide å få i set en solid frokost. Minus masse ute, så gjelder å få opp tempo for å oppnå «driftstemperatur» over fjellet til Lillehammer. Merker jeg alt gleder meg til øllen etter målgang. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Rena

God morgen fra Grønland. Så var man hjemme igjen til alt for mye snø og alt for mange kuldegrader... Laang dag i går med dagflight fra Seoul og seks timers layover i Frankfurt. Planen var derfor å sove lenge, men slik gikk det ikke. Får lese litt nyheter og post før man kommer seg en tur på Meny for å fa etterfylt kjøleskapet. Ha en finfin lørdag[emoji846]

God morgen fra Lillestrøm. Her er det morgenkaffe på gang før OSL står for tur. Bergenstur i dag og været ser strålende ut! Gleder meg til vindusplass over fjellet i dag! :)
Ha en fin en!

Morn fra Kristiansund. Her insisterte minstemann på at jeg skulle stå opp. Tror hverken han eller noen andre har noe god grunn til at jeg skulle stå opp, men her er vi altså.... Klokken er 07:37 og det er Lørdag.

God ettermiddag fra Chiang Mai

Her var også planen å sove ganske lenge, men slik ble det ikke her heller.
Svømmeøkten unnagjort, ble forlenget med 15 minutter i og med at det bare ble 45 minutter i går.

Frokostrestauranten var stengt, så da ble det en handletur på Rimiping som er et bra supermarked her i byen.

Mandag ettermiddag blir det hjemreise, så får nyte de siste dagene før snø og kulde tar over igjen.

Mornings mellom frøkteli' kalde tujaer i vestregionen. Første kaffen har gått fra koppen til kroppen, nå er det ut å få igang varmeviften i bilen, så er det en tur til Skala 2018 modellutstilling i Drammen. Kanskje blir det et foredrag av gamle general Aamodt der også.

God lørdag til alle!

Morn fra Groruddalen - stedet det er kaldt denne morgen . men solen er på plass - så dette blir en fin lørdag i Groruddalen :)

Ingen flyplaner denne helg, eller neste uke.

Jan

Morn fra Bergen.

Maraton turen hjem fra jobb i går slo meg nesten ut i går kveld. Når CHC var forsinket så ordnet WF opp med å vente så vi kom oss videre hjem men det måtte løpes, og det er ikke jeg laget for. Feite folk skal ikke løpe. De rusler avgårde. Puuuh.....

I dag blir det å se på nye fliser til badet som står for oppussing. Det samme badet jeg prøvde å pusse opp for 3 år siden. Blir godt med et nytt forsøk og muligens 3 nye år å vente.

Tur til HEL i morgen og LHR på onsdag for helgen.

God helg for denne og neste helg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hau hau .. her er klokken 908 og det var vel med den jeg ankom Norge for en uke siden.

Bare ni blå her i Mosjøen nå - det er jo på grensen til mildvær. Ihvertfall mildt nok til at jeg trek'er over til COOP for hamstring av matvarer for 'smugling' hjem. Deretter blir det kveldsvakt. Og i kjøleskapet er det reker ...... :)

God morgen :) I dag blir en artig dag med ekte flysimulator og reise til Egypt . :) Ha en flott dag!

God formiddag fra Oslo S

Her har man sjekket ut av hotellet, og sitter og venter på noen som skal ankomme med et tog snart.

Hjemreise i ettermiddag med SK.

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Deilig å sove lenge i dag. Straks går turen ut for å kjøpe ny oppvaskmaskin og deretter til de gamle for å feire bursdagen til stedfortredende. Satser på at han blir glad for en grønn flaske i bursdagsgave.

Ellers ingen planer! Og det er jo deilig! Jo, kanskje en plan. Kanskje en pitteliten flaske vin til kvelds. Siden Robert ikke drikker, har jeg bestemt meg for at jeg må drikke for han også..... Det må jo veies opp som kjent.

Skål og god lørdag!

God dag fra Lillestrøm. Har sovet riktig lenge og i tillegg vært ute på dynga med nok et billass skrot.

Planlegger og booker litt sommerferie og hadde en riktig avansert plan for å få gjort noen ting litt fakturerbare... Meeeeen til slutt så tenker jeg at det blir mye kuk. Og er det ferie så er det ferie etc.

Men skal nok få gjort bruk av SQ sin vårkampanje allikevel. Samui neste. Heimen stiller imidlertid krav:

- Den ene krever 7 fulle dager på resort, uten at jeg skal kuke til med lure ideer
- Den andre krever full minibar under hele oppholdet. + en is

Ha en brillefin dag

Nok en hilsen fra vårsola i Lillestrøm . Kun -3. For sent Biz, du kunne fått min halve hvitvin og en øl... Men de er begge konsumert...:drink:up:

God kveld fra kontinentaleuropa. Jeg har nettopp fått nyheter, og er dritsjalu på forloveden min som skal gjennom Panamakanalen i Desember. Deretter ned langs kysten ved Chile. Får skru på alle mulige bearbeidingsmetoder for å prøve å få vært med (ikke han som avgjør) :p

Drikker også en flaske vin for de som ikke drikker, det er fint å bo her hvor 1 flaske god kvalitet "hverdags-vin" koster 3€ når man kjøper i store kvantum (les: direktekjøp hos produsent).

Skål @bizflyer!

God morgen fra Bainbridge, her har Blackbird Bakery faatt opp trykket i Espresso maskinen, smaafuglene synger forneoyd etter opphold i min lille Fugle Resturant, det spirer og gror og kan nesten lukte at det brygges noe godt over hos Bainbridge Brewery, det blir nok en liten stopp der i ettermiddag for en krukke med med noe godt.....travle dager med et stort prosjekt som skal leveres paa mandag, samtidig som en er godt i gang med neste prosjekt - det er god flyt i Informasjons Elven #bepeculiar - saa litt for mye av helgen blir inne paa "kontoret" - men det blir nok tid til 15000+ skritt, maa jo folege med Flight Training hos de 5 oernene......

Hei fra Clarion Savoy i Oslo. her var det Coq au Vin til kveldsmat og snart er det tid for å rusle bortover mot Sentrum Scene for kveldens konsert...

SKÅL, kosmonauter!!!!

Bare så det er sagt. Godless på Netflix er rimelig bra. Ihvertfall enn så lenge, frem til det kuliminerer i uendelige kjærlighetsintriger og vas. 5 episoder ut er det fremdeles bra. :)

Back