God lørdag fra Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

Hypern

ScanFlyer Rusty

Tidlig opp, men jeg skal til Tjøme for et seminar og da har jeg lite annet valg enn å ta morgenflighten i dag. MegaDo i går var kult takk til alle som var med så får dere som er igjen i Kongens stad ha det gøy videre.

Re: God lørdag fra Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

God tåkefull morgen fra OSL!
Sitter her med implementering av CDM, så her går det i TOBT, TSAT, AOBT og TOT. Jobb til 15:00, deretter hjem å se fotball før man skal pakke for morgendagens (muligens :colgate:) 787 tur til Statene. Får sørge for at den kommer seg til BKK on time før jeg forlater åstedet.

Fjong dag.

God morgen fra Radisson ja. Omsider våken etter vi fikk høylytt besøk i går kveld. Var heldigvis ingen Mega do'ere som hadde satt fyr på inventaret. Blir å sette snuten nordover rundt 12 for min del.

Attachments

• 20130921_003436.jpg
    20130921_003436.jpg
    31.8 KB · Views: 471
  • 20130921_003921.jpg
    20130921_003921.jpg
    31.7 KB · Views: 477

God morgen fra det samme hotellet :) Nå venter en lang varm dusj, og så frokost før jeg kommer meg til sentrum en liten tur, deretter hjem med SK1460.

G'morgen! Fått meg en kopp kaffe og sitter her og sløver litt før frokost. Daff dag venter med litt rusling rundt i Kongens By. Har ikke vært her på over 15 år, så det skal bli artig. Så får vi se hvor mange som dukker opp for noen småøl ikveld. Har fly klokken 0700 (SAS Wrap til FRA) så det blir uansett ikke sent for meg.

Ha en fin dag, uansett hvor dere er!

Mornings. Også fra Radisson Blu. Frokost er inntatt og om litt er det tid for SK1454. Rett på jobb når jeg kommer hjem, og kan ikke si det er heeeelt det jeg vil. Vel, jeg får finne frem timeføringsgaffelen. Ha en fin dag

God morgen nr ørten fra CPH :p

Her har man inntatt frokost, så nå er det bare å vente på fortsettelsen.

Nakken min er ikke helt som den skal etter å ha ligget i en rar vinkel i natt, men håper det går seg til utover dagen.
Sen utsjekk har man også fått seg, flight hjem til SVG rundt kl 21.

Blir en dag hjemme før man skal videre til BGO for så å kjøre nordvestover på jobbtur.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra kantina på CPH. Broderen og RobbieDeluxe sløver i sofaene her. I tillegg så er det en tysker (se bilde) som virkelig har satt igang sagbruket.

Attachments

• uploadfromtaptalk1379748870068.jpg
    uploadfromtaptalk1379748870068.jpg
    40.5 KB · Views: 431

God lørdag fra Kollen. Er ikke ofte man leser om så mange som har vært på do i samme God Morgen-tråd? ^_^

Vel, har selv fått stått opp og gjort mitt fornødne. Straks blir det en tur i dusjen, så litt frokost, og etterhvert går turen mot hovedstaden for middag med mor og lillesøster i anledning av at jeg ikke er hjemme på bursdagen min til uka.

Ha en god en ;)

Morgen fra København :) En stor takk til alle som var med å gjøre gårsdagen så magisk som den ble! På tide å komme seg ut over mot CPH for å rekke SK1458, og noen pils loungen :)

God morgon från top floor på Ovannämnda hotell. Trött i benen men lycklig över en super tur. Nu blir det snart en liten tur på stan. Have a good one!

God morgen fra tog vogn 1 i 534 på vei til Stockholm C. Takk for en nydelig dag igår folkens, ha det kult idag også ;)

Ha en fin dag :)

Go formiddag fra Kastrup. Sitter og blomstrer sammen med TOS_EBG og SASDC8. To førstnevnte skal litt t/r AAL og sistnevnte til OSL kl. 14....ish....

Morn fra 1923. Vant til lave dusjer på hotell, men at jeg kræsjer i taket når jeg står i dusjen, den er ny. Etter dette får man forsøke å få tak i frokost.

God dag fra overnevnte hotell. I dag blir det litt vandring rundt i byen og gleder meg til middag og øl med gjengen i kveld.

Hilser også fra min roommate, Peppep.

noe egentlig bestemt på den fronten Islending?

Flere av oss har avtalt å møtes på Peder Oxe i 15-16 tiden for å legge en slagplan

Go formiddag fra Kastrup. Sitter og blomstrer sammen med TOS_EBG og SASDC8. To førstnevnte skal litt t/r AAL og sistnevnte til OSL kl. 14....ish....

Sitter i 2.etg på kantinen på CPH. En rolig øl på bordet, klar for kamp i kveld. Småsliten etter en fin tur, men ikke verre enn at det kan repareres!

Ser ut som de fleste poster i mornings tråden kommer fra Kongens by i dag, jeg er ganske sikker på at dere har hatt det skikkelig fett.
Vel, god dag fra Sirevåg, her er fiskelykken prøvd uten hell. Nå sitter jeg godt plassert i godstolen med en kopp kaffe og ser ut på havet, fascinerende. Det blir nok en ny runde med fisking om en stund.
Enn hvor du er deruterundtomkring, ha en fin lørdag :)

Back