• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Peru🇵🇪

Re: God lørdag fra Peru🇵🇪

God morgen fra landsbyen på vestsiden av Cebu.

På vei hjem fra shopping i mørket og mye regn såg jeg ikke et rusten gjerde som stakk ut på vei innover mot huset til min kollega. Grunnet lav fart var beina litt støttehjul. Sandaler og naken ankel. Say no more.

Ble 5t på distrikt sjukehuset og sy 6-sting. Bandasje, stivkrampe og antibiotika. Redusert fremkommelighet kommende uken. Skulle ønske eg kunne skylde på fylla men det kan eg ikke.

Et tips basert på lærdom fra gårsdagen: Ha penger og forsikring i orden. Fikk "resept" på å kjøpe inn sytrå, vaksine og brukerutstyr. Eneste legen kunne bidra med var lokalbedøvelse. Alt annet måtte kjøpes inn før de kunne begynne. Det beste er jo selvsagt å gjøre slik at man ikke trenger å oppsøke lokale offentlige distrikt sjukehus.

FQTV

God kveld fra SFO der det etterhvert blir avreise med sk936 til cph.

Fikk en fin avslutning med flyshow under fleetweek, det var stas.

e73ae93c906da82363d7a3e1ff363227.jpg

566fed8c1990b35992fdd624615fe297.jpg

Glad lørdag fra den blå stuen. Det er fyr på peisen, kaffe i koppen og nå skal D2 nytes. Gutta på Sjømaten skal ordne middagen….så skal vel jeg klare å finne passende drikke. Blir best denne lørdagen.

God morgen fra Stavanger. Her ble det sent i seng i natt, kom meg ikke i seng før ved 2 tiden noe som er 3 timer på overtid for min del.
Nå skal det mekkes frokost for gjestene.
Ha en glitrende flott lørdag :)

God morgen fra Beitostølen. Kaffe og kake før frokost. Barna parkeres igjen hos de gamle, mens kona og jeg kjører nedover for å dra på fest. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Her skal det bare være en rolig dag med taco før morgendagens miniferie der vi skal ut på tur og feire 3 bursdager. Min, Storsmurfen og Elefanten sin. Det blir best.

Ha en ekstra best lørdag!

Morn fra Tønsberg.
Måtte kaste inn håndkle i går å skru på varmen hjemme, så nå er det visst høst. Lite planer for dagen, men må vel fylle kjøleskapet litt samt finne på noe med 2-åringen

Morn fra Forus. Tok på meg en ekstra helgevakt i dag siden det var en vakt som måtte dekkes. I bytte mot den får jeg en ekstra fridag i neste uke. Helt ok. Kona jobber uansett i dag så da er det liksom ikke så mye som skjer hjemme. Om en ukes tid sitter vi i et fly på vei til Spania. Skal bli nice med ferie igjen. Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra Tananger,
Frokost er inntatt , nå ut til Flymuseet for lørdagens arbeidsøkt og dugnad med gjengen. Det jobbes med 6ern innvendig , se FB , og klargjøring av alle jagerfly som skal over i den nye hallen rett over årsskifte.
Ha en fin helg

God morgen fra solstolen. Det ble et skikkelig sjøslag på Puento Romano i går som endte 01.00. Utrolig moro med 30(!) unger med medbrakte foreldre som virkelig koste seg. Tok med Dragen på stranden hvor vi tok hele promenaden i soloppgangen for å hente Benzen.. Dette er en hverdag jeg fint kunne lever med.

Nå ble deg noen stive mimosaer for å reparere før det er lunsj ed i havna og avskjedsmiddag på golfklubben i kveld. #vilikkehjem hjem. Får sitere junior som sier at dette er som Dubai med skikkelig bacon.

IMG_9393.jpeg

G’morgen .. Såvidt lysnet over myra og det er på tide med morgentur før det må pakkes.

Litt overrasket over at jeg er den første til å nevne at det i dag er 25 år siden dette …

24.jpg

http://www.enfb.net/lastday/

Fortsatt god lørdag.

God lørdag fra ekvator

Grilling og dåp av de utøpte, kong Neptun blei førnøyd denne gangen også.

Bare 3900nm distanse med blåmyr i nordlig retning igjen til Norge

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Hva skal man si..? For en ære. Håper noen her fikk smake. Eller bare beundre .. :p

7c6564db646080c5e9ff493fc5493053.jpg

Kaka smakte godt, og det var ingenting igjen av den da festen var over...

60 gjester fikk vi i dag, og det var mer enn vi er vant med. Hilste på en som hadde jobbet sammen med deg, men husker ikke navnet hans akkurat nå., jo det var han som ikke smakte på kaka med fikk omvisning på museet (som jeg nettopp så på fb)

Med gode hilsener fra Ole Johan

Last edited:
Back