God lørdag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God lørdag fra Oslo

Straks bingen etter litt barjobbing og påfølgende øl. Var rimelig hektisk med tomme tanker og fat. Nåvel skal bli deilig å sove litt.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Re: God lørdag fra Oslo

Jau .. snart bingen her og. Etter en kort fridag venter to arbeidsdager. Men jeg fikk forsyning av god musikk i posten i dag, så det skal nok gå som en røyk. Snow Live med Spock’s Beard på ørene her nå .. gromme saker.

Ser ut som at det blir en tur til Seattle eller deromkring på vårparten. Eldstemann har funnet ut at han skal gifte seg, så da må man vel nesten ta turen. Hvis de ikke bestemmer seg for Vegas da ... :p

God morgen fra Ris. Kaffe og nyheter før det blir en treningsøkt i Nordstrandshallen. Ha en sprek lørdag du også:-)

God lørdags morgen - fremdeles mørkt ute - noe kaldere enn vanlig, men reiser denne morgen til Amsterdam - der er det noe varmere.

Ha en flott lørdag videre.

Jan

God lørdag fra en regnfull Sankt Gallen. Idag var planen å dra opp til Ächer, men tidlig stenging av restaurant og fjellheis samt regn gjør at jeg har lagt om planene. Byen her har blant annet et veldig spektakulært bibliotek her som står på listen til Unesco og så fant jeg en flekk på kartet like ved byen som jeg bare må innom. Håper noen der har nærlingsvett nok til å tilby turister passende t-skjorter.

Hotellet jeg bor på har en virkelig brukervennlig løsning på sikkerhetsfronten, men det er mulig de ikke helt har skjønt hvorfor reisende ønsker dette.
attachment.php

Ha en god en alle som skjønner at hvorfor kan være viktigere enn hvordan.

Attachments

• safe.jpg
    safe.jpg
    35.1 KB · Views: 415

Greetings fra Brønnøysund

Etter å ha vært en dag lengre enn planlagt her så ser det ut til å bli tur ut på båten til OJB igjen. Satser på at den ikke driver og beveger seg så mye i løpet av den neste uken, da blir jeg glad.
Var litt regn og vind her i går, men ikke noe verre enn man har vært borti før.

Ha en fin helg forumister, med eller uten arbeid på planen :)

Hallaien fra Color Fantasy. Da ser jeg noe som ligner Tyskland der ute. Blir vel et par bayere på en kneipe eller noe. Ellers ingen planer. Ha en fin dag

God formiddag fra Otopeni!
Forsiktig talt sen ankomst i natt, men hyggelig velkomst og kalde pilsnere i baren selv klokken halv tre :) Angelo by Vienna House kan anbefales for hvile nær flyplassen.
Kaffe og underberg, og så kan dagen begynne. Drosje til byen, også får vi se, da vettu.
Lun lørdag ønskes:)

God formiddag fra shopping center Kastrup, med tilhørende flyvemaskiner
og rullebaner. Det er (endnu da) en stille dag på CPH, der er ingen stress
og mas; alle har tid til et smil, med ønsket om en "god rejse".
Jeg har sågar spottet nogle købetvangsfrie lænestole i T3^_^.
Kort sagt: jeg kan ikke finde noget at brokke mig over:)!
Her i "sølvloungen" er der heller ingen mas, men det er måske fordi
der er havregrød på menuen??

Og et tip til dem uden loungeadgang: der er siddepladser og lidt
ro og fred i " transfer centre"!

I øvrigt går turen til London!
God weekend til alle!

Tilføjelse:
fin tur med SK503, med meget serviceminded dansk-svensk crew. Min første
"Cube" var frisk og velsmagende, faktisk på grænsen til at være lækker!
Det hele kørte som smurt! Nu er det selvfølgelig
let at yde ekstra service i et halvfyldt fly...., men altså, sådan kan det gå når tre
carriers, SK, D8 og BA lægger deres afgange i tidsrummet 12.00 - 12.45!
Og oven i hatten havde både både BA og EZY afgang kl. 10.30!

Alt sammen på en tilsyneladende stille lørdag.......

Last edited:
Back