Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
og kanskje man skal få fikset hotell i Amsterdam for høstturen snart?
God morgen fra Løkken i Danmark. Etter litt mye øl og litt lite søvn skal man nok en gang klatre opp på sykkelen. Fredrikshavn neste.
De har flere spotterbalkonger her på AMS. Ser en stor en på taket hvor det også står et fly. Noen som vet hvordan man kommer seg opp dit?
Den er landside, i etasjen over innsjekk. Er skiltet i nærheten av KLM-innsjekk, ligger sammen med en restaurant m.v..De har flere spotterbalkonger her på AMS. Ser en stor en på taket hvor det også står et fly. Noen som vet hvordan man kommer seg opp dit?
Takk Martin og Discus, å gå ut av flyplassen og inn igjen på AMS er ikke høyt prioritert.
Joda, var der idag, var i andre etasje ved starten av pir D på Schengen-siden, det hvor det er grønnt innredningstema. Så det var takterrasse en etasje over både mot E og mot C (med fly), det var muligens samme terasse.Det er en takterrasse inne også, på taket av D tror jeg, usikkerpå om det er på Schengen eller Non-Schengen
God morgen fra. Lillestrøm .... Regn her også, høsten også til AMS, fjerde gang på Doubletree på stasjonen. Så perfekt beliggenhet, spesielt for de med miniforumist![]()
Rennesaince er glimrende. Gode rom og sentral beliggenhet og frokosten er super. Ellers skal visstnok Waldorf Astoria ha åpnet nytt hotell i AMS. Du kunne jo teste det ut for oss??..
Endte opp med Park Plaza Victoria. Forhåpentlig får jeg nydt godt av Consiergestatusen mens jeg fortsatt har den.
Nå har jeg riktignok aldri prøvd f.eks Conrad, men Hiltonkjedens hoteller forsøker jeg unngå da jeg stort sett har endt opp og bli skuffet, og er jo ofte definisjonen på sjelløs....Thon er jo ofte nesten bedre.
Ellers er Amsterdam en dyr på ift til hoteller i helgene hvis man ikke vil bo usentralt eller i et kott. Muligens det er Amsterdam Maraton som drar opp den helgen...og halveis derfor jeg er der i form at jeg skal løpe halvmaraton der på søndagen![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.