God lørdag fra Lillestrøm

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag fra Lillestrøm

God lørdag morgen fra Lillestrøm. Her gjør vi oss klare for avreise til Påskeferie. Første flight er den "nye BA761", nemlig AF1275. Begge går alt for tidlig.

Men 1D, E og F er booket og vi er klare for tur. :)

Ha en ekstra best lørdag

Re: God lørdag fra Lillestrøm

God lørdag morgen fra Lillestrøm. Her gjør vi oss klare for avreise til Påskeferie. Første flight er den "nye BA761", nemlig AF1275. Begge går alt for tidlig.

Men 1D, E og F er booket og vi er klare for tur. :)

Ha en ekstra best lørdag

Meldt 44 minutter sen, ser jeg … Ser ut som påskeslottrollet er på ferde, både AF, KLM og DY til AGP har stygge slots. Krysser fingrene, det skjer jo ofte at det retter seg. ;)

Ser frem til fyldig referat og posisjonsrapport når jeg våkner. God natt!

Her i vest er vi akkurat tilbake etter en Farm to Table middag med Svoger og Svigerinne, Hey Day Farm her ute paa øya leverte en fantastisk kveld, alt var kortreist - selv vinene var fra lokale Wineries.

Ellers pakkes det ogsaa her faar paaskefeire, sjekker vaeret langs Bunnefjorden, Ingierstand Bad og dalstroeka innafor. Starter med BA og skuff for aa holde verden i balanse

Ha en flott lørdag…..

Glad 1. april fra Elverum. Etter frokost settes kursen mot Ris og 5-års dagen til nevø og niese. Middag med venner i kveld…så da er vel påskefeiringen i gang…årets tema er litt vin hver dag. Nyt påsken du også.

Meldt 44 minutter sen, ser jeg … Ser ut som påskeslottrollet er på ferde, både AF, KLM og DY til AGP har stygge slots. Krysser fingrene, det skjer jo ofte at det retter seg. ;)

Ser frem til fyldig referat og posisjonsrapport når jeg våkner. God natt!

Maaaakan. Overbooket er den faktisk også. Lenge siden jeg opplevde det på OSL. Og ingen frivillige.

Uansett 4:40 connection på CDG, så vi rekker nok neste flight.

Storsmurfen har heldigvis tatt med seg BA nøtter i fall det skulle bli en tung tur.
be448c237a99ee7b1b51f83fb888685b.jpg

God morgen fra Bangkok. Da har en forflyttet seg til varmere strøk og her blir en i totalt 5 uker.
Sjokket og påkjenningen av å reise monkey nedover vil ta tid å bearbeide, godt det er booket Biz på hjemturen. På disse ukene må vel vinteren på berget være omme?
Vell, frokost inntatt ved Pratunam og nå er café Amazon inntatt for en ice mocha. Så blir det fotmarsj hjem til bassengtjeneste.
Ha en nydelig lørdag :)

God morgen fra Hvalstad. Siste rest av pakking før gutta sendes til fjells, men vi skal i et 40-års lag. Ny leieboer flytter også inn. Ha en fin dag

God ettermiddag fra Tokyo. Sjekket inn for morgendagens flight til Cph og flyer har vel stått her siden i går. 11 seter tatt i business.

Nå skal vel resten av ferien tilbringes på hotellet tror jeg.

God dag fra havet nord om KSU.

Nesten blåhimmel og sur kald vind. Greit med kontortjeneste på slike dager og nå som kontorene i kongeriket har tatt ferie så blir det en rolig tur på bøljan blå.

Venter i spenning på litt påskesnop.

God Påske

FQTV

God morgen fra Påske-Knausen. Da var frokosten ferdig og helgen kan starte.

Litt søtt at vi flynerder er så skjøre at vi må vernes mot første april spøker :D Kom ikke her og si at vi er borderline. Her var frokostprosessen vrien da arving #2 hadde teipet igjen alle skap, springen osv.

Arving #3 må leveres i Tryvann og resten skal ta en tur ned i byen og på Skeidar før Aassen skal nytes i solveggen. Hytta på fjellet står med god samvittighet tom.

3CA0A86A-B04D-4D13-B00A-BD9912CBF276.jpg

Med så mye fake news og skit som driver rundt, har aprilsnarringen utspilt sin rolle. Synes jeg ..

Snart frokost. Regn, torden etc på vei inn. Mulig toppturen utsettes til i kveld ..

Flyet er visst forsinket en time ut fra Paris.

De har faktisk 9 typer kake her.
f17e52c874ccd9da1cbea23f1c1347fe.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God dag fra Son.

Strålende vær her i dag med skyfri himmel. Det er ingen organisert trening her i dag, men det forventes at det drives egentrening. Med det flotte været ble formiddagsøkten lagt utendørs med en gåtur i området. Turen ble på 4 km og inneholdt en del fæle bakker. Senere i dag blir det nok en økt i styrkerommet om det ikke er noen som vil ta et slag badminton.

Aprilspøk ja. Brann har publisert denne saken i dag

https://www.brann.no/nyheter/na-starter-billettsalget-til-cupfinalen

Med vanlig Bergens optimisme kunne jo dette vært sant, men det spørs nok om det er ikke er noen i Bærum med blå drakt som skal ha et ord med i laget. Semifinalen har jeg tenkt meg på den 26. april. Den spilles på Nadderud og det er bare en snau time å kjøre herfra.

Last edited:

Halloen fra Gøteborg. Et stopp for å fylle batteri og mager, bilen var klar lenge før vi var. Snartur innom en matbutikk før Stena Germanica tar oss til Kiel

God lørdag herifra.

Ikke gjort stort mye, annet enn å lufte bookingfingeren. Ble jaggu Upper Deck, og det er bare en drøy måned til avreise!

Hævv a gudd vånn :)

God morgen fra Påske-Knausen. Da var frokosten ferdig og helgen kan starte.

Litt søtt at vi flynerder er så skjøre at vi må vernes mot første april spøker :D Kom ikke her og si at vi er borderline. Her var frokostprosessen vrien da arving #2 hadde teipet igjen alle skap, springen osv.

“I’m the Rebel with a Cause” (Blir vel tapet fast inne i L1 etter dette stuntet):

52786342048_226b3dff84_b.jpg
[/url]37E07C9C-EA75-46D1-968D-2FDAE1D71B05 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Let’s bring back the fun ;)

Last edited:

God lørdag herifra.

Ikke gjort stort mye, annet enn å lufte bookingfingeren. Ble jaggu Upper Deck, og det er bare en drøy måned til avreise!

Hævv a gudd vånn :)

Du vet vel at first hos Lufthansa 747-8 er nede? :cool:

Back