• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Lillestrøm

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdag fra Lillestrøm

At jeg starter god morgen tråd på en lørdag er faktisk uhørt. I hvertfall siden jeg ikke er i Asia.

Men her er jeg. Kaffen klar. Reiseprogram på TV. Gleder meg stort til taco i kveld.

Har forøvrig sett på selveste internet, rykter om at Australia kommer til å stenge innreise frem til midten av 2022... Det vil jo i så fall sette en fiffig brems på planene om Australia tur med Storsmurfen og Pellefanten i Januar. Heldigvis er den allerede booket og betalt. :)

Men man klatrer fjellet når man kommer til det. Ellers må man hoppe veldig langt.

Ha en sykt deilig dag!

Re: God lørdag fra Lillestrøm

Har forøvrig sett på selveste internet, rykter om at Australia kommer til å stenge innreise frem til midten av 2022...

Har du möjligen en länk?

Jag vet att Australien har problem med leveranser av vaccin och har samma problem med AstraZeneca som vi. Jag tror inte de kommer öppna gränsen för alla är vaccinerade.

Har du möjligen en länk?

Nei. Heldigvis ikke. Det var ting på Facebook. Men når jeg forsøker å Google klarer jeg ikke å finne noe om det. Har Googlet siden jeg postet opprinnelig.

Så det kan virke som om jeg har blitt e av dem som delte rykter uten substans. Skal spise hatten min snart. Må bare kjøpe øl først.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God Lørdag, spesiell dag idag, min ansettelseskontrakt fra BU er datert denne dag i '77, and i'm still counting days.......:old:fly

God dag fra Hvalstad. 50% av husholdningen er ute på tur, og 25% ligger ute å sover, slik at jeg som den gjenværende 25%en kan nyte min espresso i ro og mak. Etterpå blir det en tur ut på et "klikk og hent" oppdrag, slik at man kan få fikset litt i hagen i morgen. Ha en fin dag

G’mååååårgen!

Fortsatt mørkt her, men rimelig klart at det varslede regnværet lot være å komme. Det er fint. Da kan jeg kjøre traktor i dag. Gresset er blitt lovlig langt. Får bare håpe jeg får startet skiten ...

Og mirakel: Jeg skal fly igjen! Må en tur ut til Bellingham i slutten av måneden, så bookingfingeren vibrerte lykkelig i hele går. Ser ut som det blir Alaska ut og Delta hjem, men har ikke helt bestemt meg ennå. Blir ihvertfall å fly til Seattle, kan ikke la sjansen gå fra meg til å få mosjonert kameraet litt. Blir uansett første tur siden november 2019. Blir stas!

Men nå tilbake til hverdagen .....

Det vil jo i så fall sette en fiffig brems på planene om Australia tur med Storsmurfen og Pellefanten i Januar. !

Uha-da! Hvad med de australske toldere? Sprætter de ikke tøjelefanter op?

God helg fra Sydfyn, DK. Her er 7c og solskin.
Ellers ikke noget, bortset fra, at dagen for mit første Pfizer-stik nærmer sig. :fly

Uha-da! Hvad med de australske toldere? Sprætter de ikke tøjelefanter op?

Neida. Han har vært der før og det gikk helt fint. Det værste var å være opp ned hele tiden, selv om han hadde øvd seg hjemme før han dro.

Neida. Han har vært der før og det gikk helt fint. Det værste var å være opp ned hele tiden, selv om han hadde øvd seg hjemme før han dro.

Null stress med tollen der nede. Bare ikke ha med mat. Det har jeg sett på TV.

God dag herifra. Begynte visst med å sove bort halve dagen. Straks en tur på butikken, og så får vi se hva som skjer videre. Vinne i Lotto, kanskje?

Ha en god en :)

God kveld fra Langestrand i Larvik. Ny tur hit denne helga og et koselig anneks er leid denne gangen. Ikke stort, men helt kurant. En tur langs Farrisvannet og rundt i Larvik ga mer enn 22000 skritt pr nå.
Ha en fin kveld. :)

Null stress med tollen der nede. Bare ikke ha med mat. Det har jeg sett på TV.

God dag herifra. Begynte visst med å sove bort halve dagen. Straks en tur på butikken, og så får vi se hva som skjer videre. Vinne i Lotto, kanskje?

Ha en god en :)

Joda bare å ta med mat så lenge man deklarerer det på kortet. Hilsen en som deklarerte en pose med chips fra Qatar flighten jeg kom med i SYD i 2016...Tolleren så på kortet og så hva jeg hadde deklarert - ristet nærmest på hodet ok den er lov, er det eneste maten du har? Ja sa jeg - sa jeg deklarerte fordi det var mat. Fikk et litt tørt you did the right thing sir tilbake.

Jaja god kveld - ikke gjort så mye da jeg ble sittende oppe med Zoom pils til kl 04 i natt og før det hadde jeg en kompis på besøk til 01. Så sånn var det. Likevel vært ute en tur da og sett på PL så det er da noe.

G’mååååårgen!

Fortsatt mørkt her, men rimelig klart at det varslede regnværet lot være å komme...

Ingen uvër på Dere altså, her var det lyn og torden natta og morgonen lang - blei vekka i halv fire tida av et torden som hørtes meir ut som ei av dei store kranene på kaia falt over båten

Klarna opp i lunsjtider og blei ganske så fint på ettermiddagan

Back