• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Hurtigruten

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem

Ja, det var en liten tur her jeg tok istedenfor 38 grader og høy luftfuktighet i kjedelige Houston.

Ha en god en alle som vet at man bør snu i tide.

Re: God lørdag fra Hurtigruten

God morgen fra OSL! Grått og skyet her i dag. Impulstur til Stockholm med kona i dag. DY til og Sas Plus tilbake i morgen. Ønsker alle en riktig god lørdag og helg! ☺

God morgen fra SAS innenlandslounge, jeg gikk opp trappa med lave forventninger og ble skuffet..

Nåja, first world problems, i kveld skal jeg drikke karsk i trøndersk gårdsbryllup, det kommer til å gjøre vondt!

Forresten ingen ingangskontroll til loungen, så her var det bare å spasere rett inn!

Edit:
Før jeg blir skutt her, det jeg er missfornøyd med er maten, hadde det vært tilgang på litt enkel brødmat og pålegg, så skulle jeg holdt fred!
Ellers er den ypperlig.

Som sagt first world problem, men den er ikke verdt pengene i mitt hode.
Håper det står bedre til på andre tider av døgnet og ikke minst året..

Last edited:

God morgen fra Karrebæksminde,Danmark.
Nest siste dag her i paradiset mitt, mandag er det ubønnhørlig hjemtur :cry::cry:
Grått idag, men ok temperatur. Straks en tur til bakeren for ferskt morgenbrød og dagens avis.
Ha en strålende lørdag :D:D:D

God morgen fra Mallorca - nærmere bestemt Alcudia - her er været som det pleier å være - varmt og godt og det er temperaturen i bukta også.

Ha en flott helg.

Jan

God morgen fra Tjøme. Her parkeres arvingen hos svigers mens mor og far skal i bryllup ute på Hurum. Tror ikke nødvendigvis det tar noe raskere tid, men da skal jeg ta fergen Svelvik-Verket i stedet for og kjøre rundt gjennom Drammen. Er jo Norges korteste fergestrekning, så da får man tatt den bare for og ha gjort det. Ha en fin dag

God dag fra Gamle Oslo. Sommeren fortsetter med 17.4 grader og temmelig overskyet. Greit, da får man gjort unna litt indretjeneste før helga setter inn. Satser på en rolig kveld i heimen med laksetartar og litt annet småsnadder. Han en fin-fin dag Tellus!

God morgen fra Stavanger, hvor vi har hatt en morgenvandring nede i Vågen før vi snart tar turen ut til Sola for en 10 timers lang B737-700 reise igjen;-)

God ettermiddag fra The Loft i Brussel en flyplass som overrasker meget positivt i alle aspekter, endelig en Tax Free som faktisk har det den lille Italienerinnen ønsker seg og godt øl utvalg også - godt å slippe Nein Nein Keinemannn. Hyggelig på loftet også, Leffe på tap med eget glass (det er ikke bare AirbusTrond som er opptatt av øl glass)

G'morgen! Som vanlig på vei mot tredvetallet ... forventer litt buldring i ettermiddag/kveld.

Annet enn litt gressklipping, har jeg lite planer. Buskene kan vente til det blir litt kjøligere i været ...

Gosh darn fra Lillestrøm. Var råkkestierne så det holdt i natt. Og nå skal jeg straksom videre til Helsinki og råkke videre.

Det er søren meg hardt med ferie altså... Heldigvis er det jobb igjen om en ukes tid så jeg får de-tox'et og kommet tilbake i form.

Finnair neste

God ettermiddag frå ilands-loungen. I sommar får eg jo benefit for EBS kanskje heile tre gangar. NSB satsa på buss i helga, så då vart det flytog okke som. Bra konsert i går, men kjenner eg ikkje synst det er heilt greit å stå trykt saman med fleire ti-tals meter med folk i alle tette retningar.

To veker til neste flytur, den blir nok minst like artig!

Back