AirbusTrond ScanFlyer Mile High Club 12 May 2012 #21 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Norwegian Veal, Basil !
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 12 May 2012 #22 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Flyshowet på Kjevik var virkelig en opplevelse. Solfaktoren ble feilvurdert på morgenkvisten, og etter 8 timer ute på tarmac kjenner jeg det greit i ansiktet i kveld. Ha en fin lørdagsaften!
Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Flyshowet på Kjevik var virkelig en opplevelse. Solfaktoren ble feilvurdert på morgenkvisten, og etter 8 timer ute på tarmac kjenner jeg det greit i ansiktet i kveld. Ha en fin lørdagsaften!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 12 May 2012 #23 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Twin Otter said: Austre Åmøy lenge leve! Click to expand... Ja, Austre Åmøy ja, Jeg sa rette siden Twinotter, sa jeg ikke;-)
Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Twin Otter said: Austre Åmøy lenge leve! Click to expand... Ja, Austre Åmøy ja, Jeg sa rette siden Twinotter, sa jeg ikke;-)
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 12 May 2012 #24 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg sirpjalle said: Ja, Austre Åmøy ja, Jeg sa rette siden Twinotter, sa jeg ikke;-) Click to expand... Stemmer det! Måtte bare være sikker!
Re: God lørdag fra Fnat Petersburg sirpjalle said: Ja, Austre Åmøy ja, Jeg sa rette siden Twinotter, sa jeg ikke;-) Click to expand... Stemmer det! Måtte bare være sikker!
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 12 May 2012 #25 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Hadde du noen grunn til å tvile? Hva er din connection til Austre Åmøy da?
Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Hadde du noen grunn til å tvile? Hva er din connection til Austre Åmøy da?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 May 2012 #26 Re: God lørdag fra Fnat Petersburg Hytte.....