• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Dubai

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God lørdag fra Dubai

Her er det sol og varmt og støv/sandblåst....Solbriller kan brukes til så mangt^_^ God helg alle sammen. Vet hvor man finner :drink i tilknytning til maller hvor fruen er...

Re: God lørdag fra Dubai

God dag, Reidar og alle dere andre! Denne gang fra Burma. Jaggu hadde jeg giseflaks, som kom meg hit med knappe marginer. Feiret dette med en grisesalat til lunsj i varmen. Yangons og landets viktigste attrasjon ble besoekt i dag: Shwedagon. I gaar tok jeg kvelden tidlig paa hotellet, og lot meg hygge med god sushi. I dag blir det vel noe mer spennende. Ha en fin fredag !

God morgen fra Sandaker. Par pluss grader og regn, men satser på at det kommer som snø litt lenger opp. En bedre frokost er inntatt, selv om jeg kanskje var litt vel eksprimentel i hva jeg puttet oppi juicemaskinen min. Snart blir det å traske ned til Strøm-Larsen for å se hva de kan friste med d nede, før det blir en økt med cage ball etterpå. Itillegg skal et rom males, eller i hvertfall gjøres klar til dette. Ha en fjong lørdag!

God morgen fra gullstuen. Nok en tur til DXB, nå for å møte samarbeidspartnere på barbecue og for å finne er hus til familien i et svært merkelig boligmarked.
Ha en fin helg..

God morgen fra Molde! Da er pakkinga startet, DXB i morgen her å!

Lørdag!
Dunkingen i hodet er nok selvpåført! Heldigvis skulle jr på besøk til en kamerat, så sofaen er inntatt. Og her blir jeg en stund tror jeg. Noen få plussgrader og litt regn ute. Håper våren er kommet!

BF:cool2

LVP i Oslo og fortsatt plussgrader. Må det hvite bare smelte bort fort som fy og la våren komme. Her er det rimelig stille, vinterferien er i gang og tenåringen kommer sikkert til å sove til mandag om vi ikke vekker han. Ellers en bitteliten bytur med O`Store, tror nemlig kjolene hennes gikk ut på dato for tre dager siden. Ha en fin dag flynøøøørds.

God formiddag fra TRD der fønvind fra øst blåser temperaturen opp:) Ha et flott opphold i spennende DXB SQ777. Hadde selv et utmerket opphold der med cruise for et par uker siden. Gå ikke glipp av de fantastiske fontenene ved Dubai Mall:)

Formiddag fra Trondheim
Straks en tur på XXL deretter kaffe til svigermor :) Ikveld bursdag til ei venninne og jeg må KJØRE.......en ny opplevelse ;)

Ha en strålende dag folks :) :) :)

God morgen fra Lillestrøm. Etter å ha booket en langhelg til St. Petersburg til en selv og opphavet på Eurobonus salget, sitter man og ser på hoteller. Alltid spennende når man aldri har vært i byen før. Ser "W" kommer best ut overalt, men er redd det blir i "kuleste" laget. Lener mot Radisson Royal som også koster det halve...

Elefanten gir trygt beng, og tenker kun på lørdagsgodteriet han skal få.

Ha en fin-fin lørdag.

Mornings, klarte tilslutt å krype ut av loppekassa og finne Ps3 kontrollern for å få ut litt aggresivhet med CoD. Ingen andre planer idag enn å runde spillet så gardina forblir igjentrukket.

Ha en fin dag!

Kvelden og nattens OpenSource og Rødvin er byttet ut til fordel (not) med Munkholm og Excel.
Effektive dager og netter :)

God ettermiddag fra Stavanger.

Da var man kommet seg ut av dusjen etter å ha fått lirket på plass to H-bjelker i kjelleren sammen med et annet forum medlem og to andre.

Nu er det på tide å komme seg ut en tur slik at man får bunkret opp fryser og kjøleskap.

Ha en fin en forumister! :)

God lørdag fra Maura. En helg i avslappingens tegn, samt at man kikker på noen videoer for å lære å bruke noe programvare jeg kjøpte en gang. Så får vi se om det hjelper.

Lillebjørn gleder seg mest til å dra på tur. Da jeg satt og fant ut hvor gitarbutikkene i New York lå, ville han også ha en gitar. Jeg sa at han ikke trengte en, siden han ikke kan spille, så nå er han i full gang med å øve:

cd796502.jpg

God lørdag ønskes :)

Back