• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra charterland

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra charterland

God lørdag fra Protaras. Da er de begrensede listen gjøremål for ferien ferdig og det skal sløves på hotellet til bussen henter 17:20 for flight hjem med Norwegian. Fikk med meg bargatene i Ayia Napa igår kveld og det var mere trist å se enn noe annet.

attachment.php
Fikk meg en overraskelse under vann rett utenfor her. Er det en bit av MH370?

Ha en god en alle som er på aftersun-kjøret.

Attachments

• mh370.jpg
    mh370.jpg
    154.1 KB · Views: 801
Re: God lørdag fra charterland.

God morgen fra Skaun!

Her er man tidlig oppe for å komme seg til Jegtvolden Fjordhotell og bryllupet til noen slektninger av kona!

Litt dårlig vær akkurat nå, men får satse på litt lettere utover dagen.

Nyt lørdagen alle sammen!

Kim

God morgen fra Prærien. Ferdig med å bake brød og en løpetur. Da er det dusj og frokost som er neste poster på programmet. Satser på at solen holder seg fremme noen timer fremover før ettermiddagsbygene gjør sitt inntog.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra studentbyen. Opp samme tid som hele uka men av en eller annen grunn så er man fryktelig trøtt i dag. Et par timer jobb før NSB til Sandefjord hvor muttern sier at sjømat er handlet inn :D

God morgen fra Tjøme. Solen skinner så jeg vurderer bytte til shorts. Arvingen skal vel få bade litt, selv om undertegnede mener det er alt for kaldt i vannet til at jeg selv skal uti. Får jeg til en løpetur etterpå så bør samvittigheten være god også. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Crowne Plaza, Berlin. Frokosten er nettopp satt til livs ute i det fri. Lettskyet og fin-fin temperatur for å labbe rundt i byen noen timer. En aldeles fortreffelig lørdag ønskes alle forumister[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Guten morgen fra Lillestrøm. Her sitter man på terrassen og drikker kaffe før det bærer til Rømskog for hyttetur/primus/skogstur med Mia og venner. Etter 5 uker gleder jeg meg sykt til jobb og hverdag.... faktisk.

Fikk tjuvstartet litt i går med booking av Park Hyatt i Dubai for 1400 pr. Natt til jobbreise neste helg. Rimelig happy med den.

Ha en fin en

God morgen fra Amishland, nordøst i Maryland. Kom hit sent i går kveld lokal tid, etter et par fine dager på Jerseykysten. Her blir vi værende resten turen. Planene er å sitte på terrassen med en bok og nyte stillheten her på gården. (Jeg er ikke på en amishgård, altså. Men naboene her er Amish 😄)

I kveld tror jeg vi skal på rodeo. Moro!

Ha en fin...er det blitt lørdag allerede ja?!

Go ettermiddag fra Oslo. Det blir bare mer støv jo mer jeg vasker virker det som. Ha en bedre dag dere som ikke har støv på hjernen

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God ettermiddag.

Våknet svært sent, etter en underlig drøm.
Oljeprisen var oppe i 79 dollar fatet, men ikke en kjeft hadde fått det med seg. Noe som igjen førte til at jeg måtte sette i gang ett telefonerings nirvana.
"Glad stressing" i søvne der altså...:drunk:

Guten tag fra Lillestrøm, eller Deltabyen. ;) Her har man fått pakket ut og handlet litt mat etter at man kom hjem fra Salzburg i går. Nå må man forberede seg litt på jobb fra mandag av. Heldigvis står det to flyturer på programmet neste lørdag!
Ha en riktig fin en! :)

G'morgen fra nord for den EKTE Deltabyen. Eller Colabyen. Eller Falconsbyen. Eller whatever ...

Uansett, solen skinner og jeg har allerede rukket både frokost og en kaffekopp. Nå skal jeg en tur på Tronen, og så blir det å kappe litt busk. Allerede slutt på ferien, men det skal faktisk bli litt ålreit å gå på jobb igjen. Slik er det å ha en jobb og arbeidsgiver man liker.

Avslutter med et fint maleri jeg fant på Facebook. Noen påstår at dette er photoshop, men det vet vi jo alle er bare tull. Photoshop eksisterte jo ikke på den tiden. Tøysekopper.

13669597_10153572926101036_8297578270473655886_n.jpg

God ettermiddag fra Snillfjorden. :)

I all hovedsak fint vær, litt blandet så tåler vel dette. Lå litt ekstra lenge i dag, men da klokken nærmet seg 09.30 var det like greit å plante beina på gulvet. En liten butikktur på den lokale sjappa ble unnagjort og modern spanderte middag på kroen i dag, står ikke på. En solid cheeseburger ble inntatt og med øyne større enn magen så er man fortsatt mett.

En budsjett-oppsummering avslører at jeg ble 8.452 kroner fattigere forrige uke. Med tanke på at overnattingen+obligatorisk sluttvask kom på 6.300 så kom jeg nok fint i fra det tross alt. Lillesøster kommer hjem i morgen, og da er forhåpentligvis planen at hun skal være sammen med oss resten av sommeren. Etter helgen venter en diplomatisk forhandling med expert da de leverte en ramponert vaskemaskin til modern, en maskin de sier de vil ha 2.999 for. Får dra ‘’lojal kunde kortet’’ og forhandle frem et godt avslag. Aldri om de får 3 store lapper for den maskinen. Får se hva kvelden bringer, men noe finner man nok på.

Ha en fortreffelig en videre! :)

Last edited:

God morgen ..... eeeeeh..... formiddag fra Richmond, noen steinkast fra YVR

Litt mer behagelige temperaturer her i området enn i Ottawa.
Kom seg omsider utav senga, og er snart klar for dagens aktiviteter. Men først blir det en tur innom det nærmeste apoteket for å få fatt mere plaster til å ha på blemmen under høyre fot. Venstre fot er mye bedre, så får fokusere på høyre nå.

Ha en fin dag/kveld forumister :)

God kveld fra CCB Ågotnes utenfor Bergen.

Kai ligge de neste 5-6 mnd, Hot-stacked som det heter på rigg språket.
Vi er hele to stk på natten av 25 stk ombord. Jeg er en av de på natt.

Fikk nå booket meg en promo billett med QR til BKK på kommende fri. Ikke den beste prisen de har hatt men innenfor budsjettet.

Ha en fin kveld der ute.

Last edited:
Back