God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen fra den møblerte delen av Asker. En espresso nytes i solveggen, nybakt brød om en times tid. Bare synd jeg enten ikke får til eller ovnen ikke har en fungerende timer funksjon, som gjør at jeg må opp skru på ovnen manuelt og sette inn deigen som står natten over å hever. Svigerfar kommer å tar med seg barna senere, så vi kan dra på fest. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

God morgen fra Majorstuen. Kaffe i koppen på balkongen og skikkelig sommerfølelse. Bare å nyte. Diverse ærend i sentrum på programmet, og så må det bli en løpetur i ettermiddag. Ha en herlig lørdag.

God morgen fra Krokstadelva. Skal helle i meg en kopp kaffe før man setter seg i bilen og plukker opp noen kollegaer på vei mot TRF.

Charter flight til Bodø og festivitas i kveld. Kan bli en laaaang dag. Får håpe de har lastet ekstra catering nordover i dag. Nå vel, har sikret meg sete 1A, så satser på at de har nok til 2 runder med tralla [emoji898][emoji3575][emoji322]

God morgen fra Grønland[emoji846] Her er det kaffe,nyheter og forum, mens kona er ute og trimmer… Får kanskje begynne med litt frokostforberedelser. Og etterhvert får man finne et tog i retning Lillestrøm. Ha en strålende helg!

God formiddag fra et loft i Brussel :) Flyr hjem via CPH i dag, etter 3 interessante dager her i EU-hovedstaden. Tror faktisk været i Stavanger er mindre grått enn det vi har her i Brussel nå, ikke dårlig.

Ha en fin lørdag :)

God morgen fra Ørneredet. Gratulerer til Someone med Nesøya som ny adresse. :p

Mimosa-frokosten er inntatt og siste råne-tuen til spotte-vollen med beistet til fruen som leveres til Motorpool på mandag. Kun èn ville være med, og det ble mellomste datter. Det andre mente tennis var hyggeligere (!?!?):cry:

Last edited:

God morgen fra Ørneredet. Gratulerer til Someone med Nesøya som ny adresse. :p

Mimosa-frokosten er inntatt og siste råne-tuen til spotte-vollen med beistet til fruen som leveres til Motorpool på mandag. Kun èn ville være med, og det ble mellomste datter. Det andre mente tennis var hyggeligere (!?!?):cry:

Vel installerte - rakk SK907 og venter nå på ei svær gammel 747 som skal til Tel Aviv (den skal moones)

e36aba29-33bc-4b5d-b724-a917fa300400.jpg

IMG_1478.jpg

G’morgen, ja .. Ble overrasket av en heftig storm i går ettermiddag. To trær blåste overende på naboeiendommen og hele området mistet strømmen. Det tok sin tid å få den tilbake, så da måtte jeg avgårde og hente aggregatet, som fortsatt sto på lager. Så da fikk vi ihvertfall reddet kjøleskap og fryser, til naboenes misunnelse. Strømmen kom tilbake ved ettiden, så da var det å komme seg opp og rigge ned igjen.

Velvel, nå er ihvertfall en ny dag igang ….

God ettermiddag fra RE11.

10 min til ankomst Deltabyen hvor det litt senere i dag blir hyggelig treff med kjentfolk.

Ship o’hoi! ;)

Ship o’hoi! ;)

Lykke til. Satser på at vi sees etterpå ;)

God dag herifra. Smått imponert over at man allerede har fått vært en liten tur på butikken, samt vasket litt klær, før det blir avreise mot Deltabyen med 450 og R13, (med R12 som en god backup) om en times tid.

Ha en god en :)

God formiddag fra sykehuset i Tønsberg. Eldstemann er nok ikke helt solgt på konseptet med småbrødre så da er det fint at det er en lekeplass på utsiden hvor han slipper å dele på oppmerksomheten. Satser på å kunne ta med flokken hjem i morgen

Gratulerer!

Hei fra Sandnes. Litt sløv dag i dag etter at jeg stod på kjøkkenet i halve går for å lage middag og kake til seks personer. Bølla (3,5 mnd) ligger og sover og mora har reist på IKEA. Jeg er fornøyd med å slippe turen dit men regner med det skal skrus opp noen hyller etterpå. Eller på mandag eller noe sånt. Har planer om å følge litt med på Monaco Grand Prix i helgen og ellers ikke de store planene. :-)

- I love the sound of chainsaws in the morning..! Ellerno ….

Dere får ha det gøy i kveld, enten dere er i Bodø eller Lillestrøm!

Gratulerer!

Hei fra Sandnes. Litt sløv dag i dag etter at jeg stod på kjøkkenet i halve går for å lage middag og kake til seks personer. Bølla (3,5 mnd) ligger og sover og mora har reist på IKEA. Jeg er fornøyd med å slippe turen dit men regner med det skal skrus opp noen hyller etterpå. Eller på mandag eller noe sånt. Har planer om å følge litt med på Monaco Grand Prix i helgen og ellers ikke de store planene. :-)

Hvordan kan man være bølle med 3,5mnd? :)

Grattis til Henshaw med to små. Livet var enklere med én synes jeg :p

Back