God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen fra Hvalstad. Noe over halvåtte ga jeg opp sovingen og gikk over på espresso i stedet. Ikke umulig det blir en blund på sofaen senere. Intimjulebord med kona er planlagt i kveld, samt en tur med barna på biblioteket for litt nytt lesestoff. Ha en fin dag

Re: God fredag fra Asker

God morgen fra Grønland. Rolig fredag med biff og rødvin hjemme i går etter lutefisk på onsdag og brasiliansk fotballfest på torsdag. Men i dag er man gressenkemann, så da blir det vel øl & fotball og mere til… Ellers skal det kanskje bookes litt fly og hotell til varmere strøk, doble SAS MC-poeng i helga. Ha en finfin lørdag[emoji3]

Re: God fredag fra Asker

Nå er det vel lørdag. God lørdag fra Oslo. Skal på IKEA en tur etterhvert. I kveld blir det noen øl og fotball VM med en venn av meg. Ha en fin lørdag

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Re: God lørdag fra Asker

Morn fra Kolsås. I utgangspunktet er planen å gå bort til Bærums Verk for å sjekke julemarkedet der, men Meteorologisk Institutt er ikke nødvendigvis enig mtp valg av fremkomstmiddel. Kanskje man bare blir inne og drikker glühwein?

God morgen fra Lillestrøm!
Ingen tur denne helga og det er fint egentlig. Formen er ikke helt på topp etter Pfizer vaksine 4 i går. Vel, ingenting å klage mye på, men hodepine og litt muskelsmerter er det. Så soving var så der... Så smart å ta den fredag kveld og avslappende dager etterpå.
Var det nødvendig? Tja, kanskje ikke, meninger for og imot. Det har blitt nesten ett år siden dose 3, så får det bli en booster for denne vintersesongen. Deretter er det kanskje nok. :)

Nå er det god nykvernet kaffe fra Wien i en fin kopp fra julemarkedet ved Karlskirche i Wien på planen. Koppen ble kjøpt forrige lørdag og tas i bruk i dag. :)

Ingen store planer for helgen, litt handling må til og indretjeneste også.
Ha en super helg folkens! 20221126_082506.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Bergen. Lettskyet og fint vær her i dag. Ikke så mye på programmet i dag egentlig. Vi hadde en fin tur til Sotra i går der vi tok den lille fergen fra Klokkarvik til Hjellestad hjem som går vi øyene Lerøy og Bjelkarøy. Søsteren min og datteren hennes kommer innom en tur i dag for å hilse på storebror og onkel så det blir hyggelig. Det er lenge siden jeg har sett dem.

Ellers blir det vel til at fjernsynet blir skrudd på i kveld for å se på Danmark - Frankrike og Argentina - Mexico.

Hepp fra Knausen. Frokosten er ferdig og man sitter med en nykvernet kopp kaffe foran peisen.

Tror det blir en rolig dag før det er danseoppvisning i kveld etterfulgt av ukens intimjulebord som er så enkelt og deilig som ribbe.. Nam nam.

God formiddag fra FBU, Scandic nærmere bestemt. Hadde en hyggelig årsfest i Stabæk i går. sløver nå på hotellrommet etter en bedre Hotell frokost. mulig vi drar innom en svømmehall på vei hjem, ellers ingen ting på tapetet. middag blir nok noe særdeles enkelt, som grøt fra fjordland, en pastapose eller grandis. ha en slapp dag du også.....

G’morgen .. Ja, da var hælja over. Helgevakt venter, men skal nok få klemt inn en tur til juletrefarmen. Ryktes å være både tremangel og høye priser, men vi får se hva vi ender opp med. Thanksgiving er over, så nå er det full gass der ute ..
https://bottomstreefarm.com/

Blir å hente ned stashet fra lagerskuret også …

Måtte ta svigerbeistet til lege i går, og bygningen ligger rett bak outlet mall’en .. og herremegdu for et kaos. Parkeringsplassene var fulle, folk parkerte i hytt og pine langs veiene og enkelte solgte parkering på private gårdsplasser. Jeg så på kartet at det var rødt over det hele, så vi tok bakveiene, og der var det heldigvis fremkommelig ….
Velkommen til julestria ….

Last edited:

Glad lørdag fra Bainbridge. Snart kaffe med storebror flr vi tar en tur til «sentrum» og en amerikansk frokost på The Streamliner Diner… Ellers har jo øya flere vingårder så vi skal muligens innom på en vinsmaking også. Nyt lørdagen!

Back