God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen fra Asker. Frokost er inntatt for lengst, kjøtt til kveldens taco er lagt i en marinade som bør skremme bort alt av onde ånder. Kona har dratt på skitur, så her forsøker jeg unngå at gutta river ned huset i mellomtiden. Etterpå får vel eldstemann og jeg prøve skiene. Dessuten må jeg lide meg gjennom en familiebursdag via Zoom. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

Hei fra knausen. Mimosa, "hjemmelaget" gravlaks, andepate, fransk landpølse og mye annet snadder er stappet inn.

Trodde vi slapp barnebursdager på grunn av Covid, men nei da - trofefruene har ordnet så vi skal ha to barnebursdager i dag.. huff.

Snart kveld.

God dag fra Lillestrøm.
Her har man akkurat vært ute en tur og handlet ny sofa. Stol ble handlet forrige helg og ny ferieleilighet i Larvik midt i uka. Så nu, får det være bra for en tid. Får holde kona litt i bånd nå. ;) Neida, gøy å fornye ting og gjøre noe annet av og til. Ha en fin en! :)

G’morgen .. her er man på vei inn i arbeidshelgen. Måtte ut og hente mer ‘grannycandy’ for svigerbeistet etter jobb i går, og var forbauset over hvor få biler det var på veiene på en fredag i beste rushtid. Men trofefruene tar det sikkert igjen i dag.... Lørdag er handledag, covid eller ikke ...

Fortsatt nullføre, men ingen nedbør på en stund fremover ..

God formiddag fra Lommedalen. Skakke gjøre en dritt i hele dag annet enn å spise burger med pomfritz og Grans cola

God kveld fra Bygdøy.
Årets første flyturer i dag. Lufthansa leverte igjen med fin frokost i biz på MUC-FRA med bla. ferskpressa appelsinjuice.
Bak gardina på FRA-OSL var det tettpakka, faktisk min første tur siden mars i fjor der setet ved siden av ikke var ledig.
Lifemiles var igjen nyttig å ha da det på kort varsel ville ha kostet 4k+ for turen opp fra Tyskland, men måtte igjen sitte halvtimen i telefonen med USA/ Colombia for å få bookingen helt i boks, med til tider helt antikvariske prosedyrer.
Når det er sagt har Lifemiles-eventyret gått særdeles i pluss, med bla turer til Bangkok med Thai i F til under halvparten av det det egentlig skulle ha kostet. :cool:

Taxfree-butikkene på både MUC og FRA er forøvrig stengt, i motsetning til på OSL.
Var kanskje heldig med timingen, men både passkontroll og covidtest ble unnagjort etter bare 5 minutters venting.

Last edited:
Back