God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God lørdag, hvilket også betyr barna våkner litt ekstra tidlig :rolleyes: Ryktene sier man skal se et glimt av sol i løpet av dagen, eller i det minste noen timer uten nedbør eller tåke. Uansett, crispy duck i kveld, blir vel det nærmeste kommer noe som kunne fly i dag. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

Morn fra offshore Sør-Afrika.

Nattens vakt er unnagjort og Agnes venter.
Blir å sove vekk dagen og våkne til biff frokost og ny nattevakt. Sånn går ukene.

God natt

FQTV

God morgen fra knausen. Våknet behagelige 0930 i dag og peisen og Vivaldi er fullt i gang. En halv kilo bacon grilles i ovnen og kaffen er nykvernet - helg ass.

I kveld er det årets andre covid-vennlige intimjulebord med troféfruen og i dag nydelig pinnekjøtt med edle sprudlende druer - jul ass

Morn fra Kolsås. Fredag den 13. er null stress, har mer problemer med lørdag den 14...
Våknet til at halvparten av Sonos-anlegget var gått i stå, fikset seg med litt omstart av produkter og nettverk, bortsett fra at subwooferen i stua plutselig mente den hørte til på badet. Skulle sykle til butikken for ferskt brød, men oppdaget at 2 av 3 sykler hadde flate dekk etter å ikke ha vært i bruk siden tirsdag. Hang så opp utelys og der var det mørkt i de fleste pærene. Buksa jeg hadde vasket i går var fortsatt ikke tørr og jeg måtte frem med hårføneren før jeg kunne kle på meg etter dusjen...

God brunch fra Ris. Solen skinner sånn av og til. Ingen planer for dagen eller morgendagen...men matos vin skal vi nok få. Glad vi har et bra lager...for køene foran diverse Vinmonopol i nærområdet vitner om ekstremt dårlig planlegging av alt for mange sikkert ellers oppegående folk. Nyt helgen!

God dag fra Lillestrøm.
Fin sløv dag her, kun litt handling og rengjøring. Fant en fantastisk live Video stream fra Osaka Itami Airport. Lyd og klare bilder. :) Reiselysten trenger seg virkelig på ja. Reiste fra Japan i januar så gøy å se flyplassen igjen. Måtte virus dritten gi seg snart...

Ha en fin lørdag! :)

God dag fra Lillestrøm. Skikkelig daff og fin dag. Frokost med bacon, rundstykker og øl kl 14 er bortimot perfekt.

Ingen store planer for dagen

God morgen fra bassengkanten - her har meterologene tatt ferie og satt vaeret i feriemodus, sol, ingen skyer og rundt 30 grader de neste 10 dagene.....helt greit i grunn siden vi egentlig er fastlaast her etter de nye reise restriksjonene - karantene i alle 3 vest kyst del statene. Hytta (huset) er mer enn stor nok - med god plass til svigermor, svigerinne og svoger pluss 4 hunder - jentene freser rundt i hytte bilen - en SAAB 93 Cabriolet !

. Frokost med bacon, rundstykker og øl kl 14 er bortimot perfekt.

Ikke dårlig frokost det, men jeg sløyfer gris og rundstykker, en øl er jo et hydraulisk smørbrød .:cool:

Last edited:
God lørdag fra Asker

Ja, guttungen kom seg til Bellingham akkurat i tide for å unngå karantene. :)

Ingen karantene i Texas, som jeg skal til i morgen, selv om Georgia har vippet rød. Ja, vi vipper daglig nå, både med det ene og det andre. Unngår fly, med tanke på husstandens svakere medlem, og booker kun hotellrom med frittstående klimaanlegg. Holiday Inn Express er trygge der, og de er grundige på renhold og.
Ambassaden i DC krevde to ukers karantene - det er uaktuelt.

Nydelig dag. Har brukt morgenen til litt indretjeneste. Etter lunch skal det bli årets siste (?) runde med gressklipperen og renblåsing av innkjørselen. Så da blir det fint. Mye løv nå.

Har boller i ovnen. Lukter godt. Blir ‘ham biscuits’ MOW-style til lunch.

Ha en fin en!

51552912f720950bf4f6c04384d732fd.jpg

Aldeles nydelig helg i Bayern, opp mot 15 grader, sol og så fine høstdager jeg knapt kan huske. Før solen gikk ned i dag var det nesten sommerdagsfølelse i solveggen ute på idylliske landsbygda. Nå en fin Lagerbier Hell, helt på sin plass. :)

Back