God lørdag folkens.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag folkens.

Kom hjem etter nattvakt og skulle låse meg inn hjemme, finner frem ID-kortet fra jobben for å låse opp døren. Er man trøtt eller spiller alderen meg et puss? Kanskje på tide å legge seg og håpe jeg er litt mer i vater utpå ettermiddagen? Ha en flott dag.

Re: God lørdag folkens.

God morgen fra gullstuen på OSL. Her sitter vi med to boarding card på SK907 som det står henholdsvis 1A og 1B på, så satser på det blir en glimrende tur over dammen. New York neste! Ha en fin dag! :colgate:

God tur!

Og god lørdag med oppstart av TdF
Forøvrig er jeg mest spent på tilbakemelding fra Dakota Norway :)

God morgen fra gullstuen på OSL. Her sitter vi med to boarding card på SK907 som det står henholdsvis 1A og 1B på, så satser på det blir en glimrende tur over dammen. New York neste! Ha en fin dag! :colgate:

Så hyggelig å høre - du virker jo nesten litt bekymret i noen andre tårder ;) Ingenting er som en dagflight i business! Var det Optiontown som gikk gjennom? God tur - ser frem til rapport fra LN-RKH.

Det blir det garantert - ingenting er som en dagflight i business! Hvordan gikk det til - OT eller poeng?

OT, bekreftet i går kveld.

Ellers så gikk det som smurt gjennim både gullskranken og fast track....eneste hindring var at dama ble stuck i parfymeavdelingen før hun fikk bestemt seg :p

God morgen - grått og småtrist utenfor. Måtte trå til og bidra litt med å holde hjulene i gang noen timer i dag tidlig. Ellers frihelg og litt jobbing på mandag så er det stort sett feriemodus.

....eneste hindring var at dama ble stuck i parfymeavdelingen før hun fikk bestemt seg :p

Håper du har hatt kredittkortet på service, da. Kan bli en laaaang ferie :lol:

God ferie og god dag til alle sammen!

God morgen fra Bastøfergen! På vei ned til huset i Kragerø for å nyte noen feriedager i forhåpentligvis herlig norsk sommervær (lov å håpe...).

God helg!

God morgen fra Nesbyen,

På plass i Hallingdal for å delta på Hallingmarken 2011!

Nå er det snart egg, bacon og appelsinjuice, før det blir å kaste seg over dagens aviser.

Oppladning til fest begynner vel i fire-fem tiden, og jeg ser frem til å sprette en Dom Pérignon Rosé Vintage 1996.

God tur!

Ønsker alle en fin dag!

God morgen fra Oslo..
En stille å rolig dag så langt, men litt nyttig har man fått gjort. Bl.a fått booket en tur til Vilnius i begynnelsen av August.
Ellers er det jo Tour de France-åpning idag, det må en jo ha med seg. Men først en tur på butikken..

Ha en strålende dag her hjemme, og dem som måtte befinne seg der ute i den store verden. :)

Fint å sitte foran PCèn og se på Airpower 11, da spiller ikke været så stor rolle, god helg!

Denne tråden er vel ikke for de som ikke har stått opp? Tok nattoget til Bergen igår kveld, for å klare å rekke å være på Finse før klokken 11 imorges, tok frokosten vestpå før jeg returnerte opp til høyfjellet for litt fotografering og naturtråkking.

I øyeblikket tar dagtoget meg østover, og ikveld blir det fæst..ser ut til å bli en kort søndag imorgen ja. ;-)

Her går det i sykkel og sykkel noe det vil gjøre de neste 3 ukene. Tilbake til jobb til uken, men det er ingen hindring!
Det høljer ned ute, temperatur på drøyt 15 grader - mulig det blir en tur til OSL etter taco'n i aftens hvis været letter litt.

God dag, mens noen sitter i lufta og drikke champagne, går andre på handletur for å skaffe seg en biff til "sommerkvelden". Mørbraden virker å kunne være mør i det miste, og med steinsoppsaus (tørka sopp kjøpt i Wroclaw) skal det bli utmerket. Have a nice day!

G'morgen fra Alpharetta. Fridag 1 av 3 er i gang. Blir en tur over til Svigers i SC - får se hva slags arbeide hun har til meg i dag. Det bør helst være noe innendørs ... For varmt for utearbeide.

Dagens første kaffekopp er unnagjort. Vi får sparke i gang tenåringen så vi får kommet oss avgårde ..

Her er familien på langtur og frøken på 4 mnd koser seg på stor Airbus. Diskusjonene om spedbarn på business og first blir lagt i grøften når jeg ser hvordan hun trives foran motoren. Duren fra motorene gjør henne urolig så fra nå av betaler vi heller det vi trenger for at hun sover godt når hun flyr :)

God kveld

Ferie er overvurdert :) Fikk SMS fra jobben at de hadde satt utrolig stor pris på om jeg stakk nesa innom for en SN flight på formiddagen. Og siden dette "kun" er frihelg, og ferien rent offisielt starter Mandag, så tok jeg turen. Så da ble det noen hyggelige overtidstimer.

Resten av dagen ha gått med til diverse småplukk i og rundt heimen.

Satser på at man har greid å starte ferien nå og at jeg slipper flere telefoner fra jobben.

God helg !

S

Her er familien på langtur og frøken på 4 mnd koser seg på stor Airbus. Diskusjonene om spedbarn på business og first blir lagt i grøften når jeg ser hvordan hun trives foran motoren. Duren fra motorene gjør henne urolig så fra nå av betaler vi heller det vi trenger for at hun sover godt når hun flyr :)

Observerte det samme på SK907 på lørdag. Pjokken (eller frøkna) på 1GH lagde knapt nok en lyd på turen OSL-EWR

God kveld

Ferie er overvurdert :) Fikk SMS fra jobben at de hadde satt utrolig stor pris på om jeg stakk nesa innom for en SN flight på formiddagen. Og siden dette "kun" er frihelg, og ferien rent offisielt starter Mandag, så tok jeg turen. Så da ble det noen hyggelige overtidstimer.

Ja, med en >6t forsinkelse var det sikkert noe som måtte gjøres? :p

Observerte det samme på SK907 på lørdag. Pjokken (eller frøkna) på 1GH lagde knapt nok en lyd på turen OSL-EWR

Ja, har samme erfaring, samt at det er de som er i 4-5-6-årsalderen som er mest plagsomme. Dvs. der forelderen gir f****, mens vertinnene fyller dem opp med sjokolade og Cola.

Back