God lørdag....ferien går sin gang

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God lørdag....ferien går sin gang

God morgen fra Asker. En snartur til Sandefjord, for litt familiebesøk, siden man går glipp av en begravelse til uken. Så blir vel å dytte i meg litt bakverk. I ettermiddag går turen opp til OSL og en natt på Radisson. Så blir det spenning frem til siste slutt om det blir Flytoget eller Vy opp. Med ferieruter på L1 er ikke alle avganger som matcher like bra.

Ha en fin dag

Re: God lørdag....ferien går sin gang.

Morn fra Tønsberg. Her kjører kona snart til OSL for å hente svigermor, som ikke trenger å bli utsatt for buss for tog. KLM savnes litt på TRF i de tilfellene. Gjenstår å se hva jeg finner på med gutta i dag

God morgen fra FBU. Frokost nytes mens parkeun uttøverne peser forbi. Trodde jeg selv var ferdig trent for dagen, men 14-åringen vil på joggetur 10.00 så da må man vel ta en runde til. Det blir ikke runde for vi avslutter ved båten og tilbringer resten av dagen til fjords. 23,68 graders midtfjords i går. Husker jeg drømte om Langøyenes 20,5 grader bakpå Aften Aften i ungdommen. Klimaet har definitivt endret seg.

God lørdags morgen. Det var fantastisk dag i går, så jeg håper også blir veldig bra dag den 28. juli for en der ute :)
Nå er det nydelig sol ute så ha en fantastisk lørdag!

Noen gjorde en MFPGA (Made FlyPrat Great Again) for mellom 5 og 7 var det ikke mulig å komme inn… Nå er det spist banakake, badet en gang - snart bad nummer 2. Det ble 5 ganger i går og neppe færre i dag. Komboen tidlig ferie i sør og sen ferie i nord virker som å være en innertier…da er det jo bare å planlegge for neste år:_)

God dag fra Kjuttaviga, jeg mener 3150.
I går kveld dukket denne skuten opp i bukten her og satt anker over natten, det ble en del skuelystne.

b1fc53364dcafd66f429d5820a6b45fe.jpg

Løpetur og morgenbad unnagjort i morgentimene før varmen virkelig setter inn.

Nå litt leskende i solen, før man vel må sette seg inn å få med seg litt fotball fra Ekeberg kl 1400.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra havet hvor søvnen ble brutt etter nattevakt.

Prøvde å booke en SAS billett til BKK i natt. Fikk ikke betalt selv etter flere forsøk. Byttet kort og plutselig var prisen økt med 1500.-, stengte ned og ga F…..

Våknet nå til mail om å fullføre bookingen. Trykte på linken og appen åpnet seg og der lå turen til en hyggelig pris. Klikket videre og fikk problemer. Prøvde en gang til og der var prisen økt igjen. Gav opp.

Sånn går livet på tregt nett. God helg.

FQTV

Nå litt leskende i solen, før man vel må sette seg inn å få med seg litt fotball fra Ekeberg kl 1400.

Ja tiden fra 14 til 16 må tilbringes foran fjernsynet om en ikke er på Ekeberg og KFUM arena da. Vurderte litt å dra dit, men det blir litt for slitsom i varmen med buss for tog mm.

Re: God lørdag....ferien går sin gang

God morgen fra Naples. Jentene skal på gymmen og gutta skal kose seg ved poolen før vi omsider kjører nordover til Tampa for hjemturen.

Men først.. mimosa frokost på terrassen.

Nåååååå skal vi ut i Speedbird og baaaadeee!!!!

BEEEEEEEEST

God ettermiddag fra Turtagrø. Kom opp på Midtre Austabotntind som er en kul topp prøvde videre på Store Austabotntind men der er det relativt bratt klatring ned først. Men testa iallefall det. Uansett fikk man klatra litt. Nå nytes en juicy ipa som belønning for strevet. PS jeg kom veldig lett opp igjen samme veien lol. Nedturer er alltid vanskeligere enn oppturer i fjellet. Jeg hater dog prisen her for mat men ok.
b4b8d7e9b76f7632aeead667ce9dfe97.jpg
f4e4acefe4e3d18d0cf1560f8fce4083.jpg
b51e9fa7ed8824ed2d64fc1ade0169c6.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Sukk og stønn for en dag!
Etter en fantastisk dag på sjøen ble det en ankerdram for meget på undertegnede. Så dagen i dag tilsier laber aktivitet og håpe på at det snart er søndag....

caa6e0f7a53e09361894ba90e47e88c6.jpg

God kveld fra det Sørlandske. Tror jeg er i nærområdet til @bizflyer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja tiden fra 14 til 16 må tilbringes foran fjernsynet om en ikke er på Ekeberg og KFUM arena da. Vurderte litt å dra dit, men det blir litt for slitsom i varmen med buss for tog mm.

Det var bortkastet tid. Brann var eksepsjonelt svake i dag. Freyr har virkelig litt å jobbe med treningen de neste dagene.

Back