God lørdag .. Eller no slikt

LN-MOW

Flyklapper
Medlem

It's oh-six-hundred and what does the oh stand for...? Oh my god it's early...

Kjøpesenteret melder om røykende og drikkende pensjonister med innlandsdialekt over hele fjæla.. Take me home, Lufthansa....

Urk fra Stavanger. Drømmer mye rart for tiden og får høre at jeg visstnok snakker mye i søvne også. Jaja. Det er bare å brette opp armene og gjøre seg klar for tolv timer på Forus.

Om fjorten dager sitter jeg nok på et fly som klatrer ut fra Sola: litt mere urk ettersom jeg da må stå opp to timer tidligere.....

Re: God lørdag .. Eller no slikt

Lørdag og lunchtid har det rukket å bli. På tide å pakke seg i bilen og kjøre ut på Swampy og hente opphavet som er i Thailand på ferie og har vært noen dager i Krabi.

Middag med utsikt i kveld. Syvretter på Mezzaluna. Det ser man frem til.

God lørdag fra Østfold. I går kveld hygget jeg meg med Disney-animasjonsfilmen Planes, som nå fås på DVD. Anbefales barnlige sjeler som liker fly! Mange morsomme detaljer

Mornings fra Østerdalen. Skulle egentlig straks startet på turen over fjellet til Lillehammer men vinden avlyste årets Birken. Da blir det istedet BMW rett til Oslo. 30 års lag og kostumeparty hos en kamerat i kveld :drink:

God morgen fra Loungen på DUB!

Straks på vei til LHR med BA, har de morgenwrap der mon tro? :)

Fulham-Newcastle i ettermiddag, før transport til Manchester der det vel en en liten kamp i morgen mellom Man Utd-Liverpool..... Slitsomme dise helgene med kunder.. :) Usikkert om det blir buss eller helikopter fra London til MAN, men time will show..

Gooooood lørdag...

Kim

God ettermiddag fra OSL

Her står man og venter på pakkemannen som sikkert er rett rundt svingen.
Turen går deretter sørover med toget, for å sjekke inn på hotellet man skal overnatte på. Så blir det Fly&Fanteri til man er ferdig med det.

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag, hive i seg litt lunsj her og sette nesa mot Lillestrøm for å møte forumister og dyr i alle fasonger.

Hei fra Lillestrøm ... Strålende vær for å rusle til Fly og fanteri :colgate:

God morgen fra Lillestrøm. Finfin sportsdag så langt, med Bøe og Johaugsbygda.

Straks er det også lunch med gutteklubben 0-9. Blir en bra dag.

Dere får ha det moro på Kanaribygda. ..! Her i 36.000 fot er vi ferdig med middagen og har fått fyrt opp Flynet'et .. Hull-City på BBC er god underholdning. Loginsiden virket ikke, men jeg oppdaget at ved å disable autologin, fikk man signert inn via web. Treigt som fy, men fant en radiostream som er noenlunde stabil.

Blir godt å komme hjem. There's no hill like Harmony Hill!

Back