God Lørdag, det er helg og ut på tur!

Re: God Lørdag, det er helg og ut på tur!

Men nå - :drink

Og det gjør du best på "Iron Monkey". Du kan spise godt på takterrassen deres, også.

Discus, hvilket hotell ?

Yepp, Hyatt Regency, 2 Exchange Place, Jersey City. Mitt favoritthotell på langrutedestinasjonene våre. Frokosten er i dyreste laget, så jeg spiser alltid på "Flamingo". Både apen og fuglen ligger i Greene Street.

Re: God Lørdag, det er helg og ut på tur!

Og det gjør du best på "Iron Monkey". Du kan spise godt på takterrassen deres, også.

Er testet - glimrende sted og god mat :up:

Yepp, Hyatt Regency, 2 Exchange Place, Jersey City. Mitt favoritthotell på langrutedestinasjonene våre. Frokosten er i dyreste laget, så jeg spiser alltid på "Flamingo". Både apen og fuglen ligger i Greene Street.

Buffeten ble testet - var inkludert i prisen. Ble inntatt med panoramautsikt til Manhattan - men er enig i at med den prisen de opererer med så er det greit å sikte på noe annet hvis man må betale i tillegg.

Trivelige rom, a/c er veldig stillegående, og skulle man ønske det kan man jo ligge med vinduet åpent uten støy i det hele tatt hvis man vil - og det kun 4 min t-banetur fra Manhattan. Fant ut i dag at der 15 skritt under åpen himmel fra PATHen til hotellet (det kom en regnskur...) Drawback er at det ikke er felles dagskort på Subway og PATH, "pay-per-ride"-kortet funker på begge systemer.

Back