• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God loerdag morgen

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....fra avdeling skikkelig vest...hvor en Italiensk Grillfest venter....svigermor og svigerfar har overtatt kjoekken og grillen...og det lukter fantastisk...sammen med en utmerket Malbec (Norton Reserve) som vi har faatt via Nortons representatnt i La Plata (Hovedstaden i provinsen Buenos Aires) ligger det ann til en vellykket avsluttning paa 4 Juli.....paraden paa Bainbridge var som alltid en rar opplevelse for en nordmann oppvokst med 17 Mai....jeg liker de klassiske bilene (Bainbridge har 2 - to !! orginale Cobra'er - ikke replikaer!!!)...Basset er ogsaa OK...Brannbilene tjaaa...Politikerne...nei hold dere hjemme...likesaa presidentene i Rotary, Lion Club etc....and the Elk's Lodge.....vel dere har gaatt ut paa datostempling.....Ha en fortreffelig loerdag....her staar Stillehavet for tur i morgen tiiidlig - Washington Coast....

God morgen fra Vettre. Hendene skjelver litt etter et par oel for mye paa Onkel Blaa i gaar kveld. Men hyggelig var det.

Fy pokker'n hvor dyrt det er her ...

God morgen. Og for en varm morgen det er......

Her er det fridag. Snuppa har vært hos moderen siden i går. Så nå blir det Østfold tur for å hente. Spørs vel ikke om det blir en liten tur på stranda med litt bading etc når vi først er på tur.

En fortreffelig dag ønskes alle

S

God morgeb fra Oslo. Her blir det å rydde og ordne litt i huset, samt litt shopping står også på programmet. Blir også en aldri så liten bytur ikveld. Ha en fin dag

Hadde en flott dag igår! Fløy ENBR-ENKJ-ENUL-ENBR. På Kjeller fikk jeg meg en tur med Broussarden. På Ulven fornyet jeg seilflyinstruktør papirene, hadde ikke planner om det og motargumentene holdt ikke! Har utsatt og utsatt disse papirene. Glad å få det overstått! Takker Broussard gjengen for en flott tur. En trivelig dag på Kjeller og på Ulven! Idag blir det vasking av fly og hage arbeid!

God formiddag fra varme Lillestrøm.
Rolig start på dagen, før kursen settes mot Hjortneskaia der Color Magic venter for å ta oss på en tur til Kiel. Voksne og barn gelder seg i det fine været.

Ha en strålende dag og nyt den mens du kan.

Airbus 330.

Last edited:
God lørdagsmorgen i sommervarmen (hvertfall her i Oslo-området). Temperaturen bikket raskt 25 grader i dag. Nå ut i solen så får vi se hva som frister etter hvert.

Hadde en flott dag igår! Fløy ENBR-ENKJ-ENUL-ENBR. På Kjeller fikk jeg meg en tur med Broussarden. På Ulven fornyet jeg seilflyinstruktør papirene, hadde ikke planner om det og motargumentene holdt ikke! Har utsatt og utsatt disse papirene. Glad å få det overstått! Takker Broussard gjengen for en flott tur. En trivelig dag på Kjeller og på Ulven! Idag blir det vasking av fly og hage arbeid!

Satt på Grefsen og hørte lyden.......

God lørdag forresten. Varmen er her ja, men nå kommer skyene sigende. Det blir vel tid til et raskt bad på Frysja før "uværet" bryter løs..

Jeg har faktisk gått til skrittet og kjøre pcen på batteri, det lyner og tordner som et helvete, og jeg får ikke telt et eneste sekund mellom lynet og tordenet... Skal på jobb klokken nitten...

Jeg har faktisk gått til skrittet og kjøre pcen på batteri, det lyner og tordner som et helvete, og jeg får ikke telt et eneste sekund mellom lynet og tordenet... Skal på jobb klokken nitten...

Samme her, selv om det aldri kom nærmere enn 1 sekund melloom lyn og torden, men det bråkte bra for det. Vinden tok også med seg toppen på pipa hos naboen så det blåste brukbart også

Var heldigvis inne på Oslo City da h..... brøt løs ute. Det ble etterhvert ganske folksomt inne på senteret for å si det slik. T-banen hjem gikk heldigvis som normalt :)

Det tok godt tak - ikke rart det ble dunder og brak med så forskjellige luftmasser. Men dette er vel bare barnemat for LN-MOW & Co.

Kilde: voksenlia.net

Attachments

• graph_t1_24[1].jpg
    graph_t1_24[1].jpg
    22.6 KB · Views: 100
  • graph_rh1_24[1].jpg
    graph_rh1_24[1].jpg
    23.3 KB · Views: 97
  • graph_ws1_24[1].jpg
    graph_ws1_24[1].jpg
    24.9 KB · Views: 97
Og god kveld frå Hurum. Jaggu var me ferdig i sekundet før det braka laus, med malinga av huset. -det blei riktig så bra, og tørka fort, så heldigvis for det :)

Ellers er det ein dag nærmare BS konserten, så det kribler meir og meir.

Belønning for dagens og gårsdagens male-arbeid har vore utbetalt i 0,5 l kvanta, og av typen øl, merke har variert, men virkningen er nok den samme. Slite bein og armer trykker sine hardt kjempa tastetrykk på tastaturet no.

Ha ein fortsatt tordenfylt østlandskveld, and to the rest of you -enjoy utan torden og regn :)

God aften fra KRS. Her er det fortsatt strålende vær, og jeg er nettopp kommet hjem fra skjærgården etter en deilig dag på hytta. Nå er det jobb som venter i kveld. Blir vel stille håper jeg.

Ha en god lørdagskveld!

BF:cool2

Det tok godt tak - ikke rart det ble dunder og brak med så forskjellige luftmasser. Men dette er vel bare barnemat for LN-MOW & Co.

*gjesp* -- ja dette var pinglete greier.

Kvelden ble avsluttet paa Palace Bar & Grill ... godt aa se at det er noe som ikke har forandret seg ....

God morgen fra Beijing!
Skal en liten tur i loungen på hotellet nå, for å få i meg en rask frokost. Deretter blir det PEK-ARN-TRD. En ganske rar, og uvant rute, men jeg tenker det kan bli spennende å se, ivertfall med ARN-TRD, som blir kansellert ganske ofte. Menmen, vi får se!:)

Ha en flott dag!

Back